Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevr.recept hasj melk magnetron

Gevr.recept hasj melk magnetron

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MidlifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu na een aantal probeersels gelukt top bedankt voor het meedenken
M
MidlifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi bij deze de vraag ,voor een recept hasj met melk ,dus hoelang in de magnetron hoeveelheid melk wat nog meer nodig etc.?
Ook graag info over de hoeveelheid hasj,want afgelopen week een spacemuffin gegeten ,totaal geen effect
Ben een stevige 120kg. zwaar
Heb een gram 24 karaat
Bekend met xtc paddo's truffels,waar wil eens hasj doen Tia.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon een zak gruis/knipafval kopen, wietboter maken en er een flinke cake van bakken. Of gewicht uit maakt weet ik niet maar ik ga uit van wel, het zal ook afhankelijk zijn van hoe jij reageert op THC. Hoe meer wiet hoe beter, je wilt natuurlijk een lekkere cake :mrgreen: maar spacecake valt niet te doseren (vind ik) dus gewoon naar binnen werken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Gewoon een zak gruis/knipafval kopen, wietboter maken en er een flinke cake van bakken. Of gewicht uit maakt weet ik niet maar ik ga uit van wel, het zal ook afhankelijk zijn van hoe jij reageert op THC. Hoe meer wiet hoe beter, je wilt natuurlijk een lekkere cake :mrgreen: maar spacecake valt niet te doseren (vind ik) dus gewoon naar binnen werken.
Klik om te vergroten...
Hoe meer wiet hoe beter? Waardeloos advies, dat je zelf onzorgvuldig met drugs omgaat betekent niet dat je anderen hetzelfde moet aanraden.

@Midlife Google is je vriend. Zoek een recept, hou je aan de portiegrootte die het recept vermeldt (bijv. beginnen met een plak van 2cm dik), en kijk hoe het effect bevalt. Als het tegenvalt kun je de volgende keer iets meer nemen, tot je de goede dosis vindt voor jou. "Hoe meer wiet hoe beter" is een recept voor overgeven en slecht gaan, dat kan ik je alvast vertellen.

Over die spacemuffin kunnen wij niets zinnigs zeggen. We weten tenslotte niet wat erin zat of hoeveel.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fenrir zei:
Hoe meer wiet hoe beter? Waardeloos advies, dat je zelf onzorgvuldig met drugs omgaat betekent niet dat je anderen hetzelfde moet aanraden.
Klik om te vergroten...
Ja, en daarom vreet je dus niet meteen de hele cake op, vond het een beetje onnodig om dat er nog bij te zeggen :sweat:

En bad gaan op wiet is ook niet echt het einde van de wereld, helemaal niet wanneer je al ervaren bent met XTC en paddo's.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anunnaki zei:
En bad gaan op wiet is ook niet echt het einde van de wereld, helemaal niet wanneer je al ervaren bent met XTC en paddo's.
Klik om te vergroten...
Dit is onzin. Als iemand goede ervaring heeft met de ene drugs, betekend dat niet dat diegene automatisch ook tegen andere drugs kan.
En geloof me, ik en anderen die ik ken zijn toch echt heel bad gegaan op cannabis eten! Ik blow al eeuwen en kan er heel goed tegen maar cannabis via de maag word ik dood en dood ziek van. Ik zal het nooit meer nemen! Liever niet zulk onzin advies geven. Bad gaan kan heel rot voor iemand zijn, ongeacht de drugs.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dit is onzin. Als iemand goede ervaring heeft met de ene drugs, betekend dat niet dat diegene automatisch ook tegen andere drugs kan.
En geloof me, ik en anderen die ik ken zijn toch echt heel bad gegaan op cannabis eten! Ik blow al eeuwen en kan er heel goed tegen maar cannabis via de maag word ik dood en dood ziek van. Ik zal het nooit meer nemen! Liever niet zulk onzin advies geven. Bad gaan kan heel rot voor iemand zijn, ongeacht de drugs.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk ik deed er een beetje te makkelijk over. Flink bad gaan op wiet is zeker geen pretje en ja via de maag is best wel een killer :sweatsmile: Ik doelde erop dat ervaring met de voorgenoemde drugs je wel zou helpen mocht je bad gaan op wiet, maar deze kun je natuurlijk niet in vergelijking trekken, excuses.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anunnaki zei:
Je hebt gelijk ik deed er een beetje te makkelijk over. Flink bad gaan op wiet is zeker geen pretje en ja via de maag is best wel een killer :sweatsmile: Ik doelde erop dat ervaring met de voorgenoemde drugs je wel zou helpen mocht je bad gaan op wiet, maar deze kun je natuurlijk niet in vergelijking trekken, excuses.
Klik om te vergroten...
Oke dat is al anders hahaha. Ja ik ben echt heel bereord geweest van wiet eten. Ik kan er gewoon niet tegen. Daarom is het altijd verstandig voorzichtig te doen als je een drug voor het eerst probeert. Omdat ik al erg lang blow dacht ik het wel aan te kunnen. Blowen is echt heel anders dan via de maag.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Daarom is het altijd verstandig voorzichtig te doen als je een drug voor het eerst probeert. Omdat ik al erg lang blow dacht ik het wel aan te kunnen. Blowen is echt heel anders dan via de maag.
Klik om te vergroten...
Nee zeker daar heb je gelijk in, je moet altijd voorzichtig wezen. Maar ik heb zelf edibles nog nooit als onprettig ervaren en gister was ik niet in staat denk ik om er bij stil te staan dat ik niet de enige op de wereld ben :tonguewink:
J
JortLid
01-01-2024, 00:00
#10
Midlife zei:
Hoi bij deze de vraag ,voor een recept hasj met melk ,dus hoelang in de magnetron hoeveelheid melk wat nog meer nodig etc.?
Ook graag info over de hoeveelheid hasj,want afgelopen week een spacemuffin gegeten ,totaal geen effect
Ben een stevige 120kg. zwaar
Heb een gram 24 karaat
Bekend met xtc paddo's truffels,waar wil eens hasj doen Tia.
Klik om te vergroten...
ik zou gewoon een glas melk pakken en er een klein beetje boter in doen, dan gewoon in de magnetron 1000w 2 minuutjes, dan in een thermoskan met zou ik zeggen 0,5 gram hasj (dat is best zwaar maar kan meer want je bent bijna dubbel mijn gewicht) dan half uurtje dicht laten staan en opdrinken (atje leggen is geadviseerd want het is heel vies). ik doe het persoonlijk met een half glaasje melk met boter en een half glas zwarte thee om de smaak wat te neutraliseren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anunnaki zei:
Nee zeker daar heb je gelijk in, je moet altijd voorzichtig wezen. Maar ik heb zelf edibles nog nooit als onprettig ervaren en gister was ik niet in staat denk ik om er bij stil te staan dat ik niet de enige op de wereld ben :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Meesten die ik ken kunnen het gewoon hebben en gaan er goed op. Ik helaas niet.
: ik vind het wel jammer hoor want als het goed valt schijnt het wel leuk te zijn.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anunnaki zei:
En bad gaan op wiet is ook niet echt het einde van de wereld, helemaal niet wanneer je al ervaren bent met XTC en paddo's.
Klik om te vergroten...
Je hebt jezelf al genuanceerd, dus daar zal ik niet ook nog eens over vallen. Wel is het goed te vermelden dat er hier best veel topics staan van mensen die bad zijn gegaan op spacecake en vervolgens maanden hebben rondgelopen met derealisatie/depersonalisatie klachten, dus het is niet zonder risico en de vervelende effecten kunnen als je pech hebt nog lang nadat het is uitgewerkt doorwerken.

Ik ben zelfs slechts 1 keer bad gegaan op wiet eten, uiteraard mijn eerste keer. We waren zo dom geweest om cakemix te halen waar je geen melk bij hoeft te doen want dat leek ons wel zo makkelijk. Na zo'n 2 uur voelde we nog amper iets en toen zei een van die vrienden ja het moet natuurlijk wel met vet reageren. Waarop we een paar magnums hebben opgegeten en nog 2 plakken met extra veel boter en pindakaas hebben gegeten, ik denk dat we ongeveer 1,5 gram per persoon op hadden in totaal wat echt bizar veel is voor een eerste keer. Uiteindelijk begon het te werken en ik had amper nog door wat er om mij heen gebeurde, dit was nog wel leuk en te doen moet ik zeggen. Maar het werd steeds heftiger en heftiger totdat ik het idee had dat ik dood ging zo slecht voelde ik me. Ik durfde ook niet te gaan slapen, want was bang dat ik dan niet meer wakker zou worden. Uiteindelijk na me velen uren slecht gevoelt te hebben en te vechten tegen de slaap ben ik natuurlijk toch ergens in slaap gevallen. Gelukkig was ik de volgende dag alleen wat wazig en heb ik er verder niks aan overgehouden, behalve de les om geduldig te zijn als je wiet gaat eten.

OT Als je perse de magnetron wilt gebruiken dan is het wel belangrijk om zoals Jort zegt de hasj er pas na het opwarmen bij te doen, je wilt het niet laten koken namelijk. Zelf meng ik de melk, boter en hasj dan liever in een pannetje bij elkaar en doe dit au bain marie om te voorkomen dat de melk gaat koken, is misschien ietsjes meer werk maar geeft wel een beter resultaat. Ik maak trouwens altijd hasj chocomelk, dat is serieus erg lekker aangezien de de hasj smaak best goed samen gaat met de chocola smaak.

BTW, als je het echt goed wilt doen moet je de hasj eigenlijk wel eerst decarboxyleren. Daarmee maak het veel sterker en heb je dus minder nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
BTW, als je het echt goed wilt doen moet je de hasj eigenlijk wel eerst decarboxyleren. Daarmee maak het veel sterker en heb je dus minder nodig.
Klik om te vergroten...
Ik had geen flauw idee wat dat was. Echt interessant. Als ik cannabis via de maag zou verdragen zou ik voor die optie van de pepermolen variant gaan zoals in de link. :tearsofjoy:

https://www.mediwietsite.nl/wat-is-decarboxyleren/
M
MidlifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect
Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden?
Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Midlife zei:
Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect
Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden?
Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia.
Klik om te vergroten...
Ik doe er ook altijd boter bij ja. Maar vind deze manier van cannabis bereiden sowieso nooit heel goed werken. Ik gebruik met deze methode veel meer dan wanneer ik een cake bak en het effect is nog steeds veel milder dan wanneer ik spacecake eet. Ik maak eigenlijk alleen spacecomel als ik extreem lui ben, wanneer ik echt goed sterk effect wil bak ik dan toch spacecake.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wiet of hash oplossen in warme (choco)melk doe ik echt nooit meer, bijna geen effect voor mij of ik moet er meer dan 1 gram wiet in doen en dat vind ik echt zonde.
ik bak veel liever wietkoekjes (speculaas om precies te zijn) en zorg er voor dat ik precies 0,25 gram wiet naar binnen krijg.
Ik ben een fors gebouwde man en op deze hoeveelheid ga ik heerlijk. Meestal komt het effect na 1 a 2 uurtjes opzetten en gaat het zeker een uurtje of 3 door.
Vanavond weer bakken! (ruikt zo lekker in huis)
J
JortLid
01-01-2024, 00:00
#17
Midlife zei:
Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect
Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden?
Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia.
Klik om te vergroten...
De boter is ESSENTIEEL, de thc bind aan dierlijke vetten en boter werkt het best.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jort zei:
De boter is ESSENTIEEL, de thc bind aan dierlijke vetten en boter werkt het best.
Klik om te vergroten...
komt bij dat de THC moet worden omgezet in THCA om het gewenste effect te kunnen geven. Dit gaat d.m.v. verhitting. Naar mijn idee (zoek ik verder uit) is het veel beter om je wiet eerst te decarboxyleren.
J
JortLid
01-01-2024, 00:00
#19
PaddoKweker zei:
komt bij dat de THC moet worden omgezet in THCA om het gewenste effect te kunnen geven. Dit gaat d.m.v. verhitting. Naar mijn idee (zoek ik verder uit) is het veel beter om je wiet eerst te decarboxyleren.
Klik om te vergroten...
klopt, maar dat is wel 30 tot 120 minuten meer werk, en de lucht is moeilijk te maskeren.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jort zei:
klopt, maar dat is wel 30 tot 120 minuten meer werk, en de lucht is moeilijk te maskeren.
Klik om te vergroten...
dat valt mij bijzonder mee, mijn trucje is om de wiet of hash in een aluminiumfolie pakketje in de oven te plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."