#1
Nu na een aantal probeersels gelukt top bedankt voor het meedenken
maar spacecake valt niet te doseren (vind ik) dus gewoon naar binnen werken.Hoe meer wiet hoe beter? Waardeloos advies, dat je zelf onzorgvuldig met drugs omgaat betekent niet dat je anderen hetzelfde moet aanraden.Gewoon een zak gruis/knipafval kopen, wietboter maken en er een flinke cake van bakken. Of gewicht uit maakt weet ik niet maar ik ga uit van wel, het zal ook afhankelijk zijn van hoe jij reageert op THC. Hoe meer wiet hoe beter, je wilt natuurlijk een lekkere cakemaar spacecake valt niet te doseren (vind ik) dus gewoon naar binnen werken.
Ja, en daarom vreet je dus niet meteen de hele cake op, vond het een beetje onnodig om dat er nog bij te zeggenHoe meer wiet hoe beter? Waardeloos advies, dat je zelf onzorgvuldig met drugs omgaat betekent niet dat je anderen hetzelfde moet aanraden.
Dit is onzin. Als iemand goede ervaring heeft met de ene drugs, betekend dat niet dat diegene automatisch ook tegen andere drugs kan.En bad gaan op wiet is ook niet echt het einde van de wereld, helemaal niet wanneer je al ervaren bent met XTC en paddo's.
Je hebt gelijk ik deed er een beetje te makkelijk over. Flink bad gaan op wiet is zeker geen pretje en ja via de maag is best wel een killerDit is onzin. Als iemand goede ervaring heeft met de ene drugs, betekend dat niet dat diegene automatisch ook tegen andere drugs kan.
En geloof me, ik en anderen die ik ken zijn toch echt heel bad gegaan op cannabis eten! Ik blow al eeuwen en kan er heel goed tegen maar cannabis via de maag word ik dood en dood ziek van. Ik zal het nooit meer nemen! Liever niet zulk onzin advies geven. Bad gaan kan heel rot voor iemand zijn, ongeacht de drugs.
Oke dat is al anders hahaha. Ja ik ben echt heel bereord geweest van wiet eten. Ik kan er gewoon niet tegen. Daarom is het altijd verstandig voorzichtig te doen als je een drug voor het eerst probeert. Omdat ik al erg lang blow dacht ik het wel aan te kunnen. Blowen is echt heel anders dan via de maag.Je hebt gelijk ik deed er een beetje te makkelijk over. Flink bad gaan op wiet is zeker geen pretje en ja via de maag is best wel een killerIk doelde erop dat ervaring met de voorgenoemde drugs je wel zou helpen mocht je bad gaan op wiet, maar deze kun je natuurlijk niet in vergelijking trekken, excuses.
Nee zeker daar heb je gelijk in, je moet altijd voorzichtig wezen. Maar ik heb zelf edibles nog nooit als onprettig ervaren en gister was ik niet in staat denk ik om er bij stil te staan dat ik niet de enige op de wereld benDaarom is het altijd verstandig voorzichtig te doen als je een drug voor het eerst probeert. Omdat ik al erg lang blow dacht ik het wel aan te kunnen. Blowen is echt heel anders dan via de maag.
ik zou gewoon een glas melk pakken en er een klein beetje boter in doen, dan gewoon in de magnetron 1000w 2 minuutjes, dan in een thermoskan met zou ik zeggen 0,5 gram hasj (dat is best zwaar maar kan meer want je bent bijna dubbel mijn gewicht) dan half uurtje dicht laten staan en opdrinken (atje leggen is geadviseerd want het is heel vies). ik doe het persoonlijk met een half glaasje melk met boter en een half glas zwarte thee om de smaak wat te neutraliseren.Hoi bij deze de vraag ,voor een recept hasj met melk ,dus hoelang in de magnetron hoeveelheid melk wat nog meer nodig etc.?
Ook graag info over de hoeveelheid hasj,want afgelopen week een spacemuffin gegeten ,totaal geen effect
Ben een stevige 120kg. zwaar
Heb een gram 24 karaat
Bekend met xtc paddo's truffels,waar wil eens hasj doen Tia.
Meesten die ik ken kunnen het gewoon hebben en gaan er goed op. Ik helaas niet.Nee zeker daar heb je gelijk in, je moet altijd voorzichtig wezen. Maar ik heb zelf edibles nog nooit als onprettig ervaren en gister was ik niet in staat denk ik om er bij stil te staan dat ik niet de enige op de wereld ben![]()
Je hebt jezelf al genuanceerd, dus daar zal ik niet ook nog eens over vallen. Wel is het goed te vermelden dat er hier best veel topics staan van mensen die bad zijn gegaan op spacecake en vervolgens maanden hebben rondgelopen met derealisatie/depersonalisatie klachten, dus het is niet zonder risico en de vervelende effecten kunnen als je pech hebt nog lang nadat het is uitgewerkt doorwerken.En bad gaan op wiet is ook niet echt het einde van de wereld, helemaal niet wanneer je al ervaren bent met XTC en paddo's.
Ik had geen flauw idee wat dat was. Echt interessant. Als ik cannabis via de maag zou verdragen zou ik voor die optie van de pepermolen variant gaan zoals in de link.BTW, als je het echt goed wilt doen moet je de hasj eigenlijk wel eerst decarboxyleren. Daarmee maak het veel sterker en heb je dus minder nodig.
Ik doe er ook altijd boter bij ja. Maar vind deze manier van cannabis bereiden sowieso nooit heel goed werken. Ik gebruik met deze methode veel meer dan wanneer ik een cake bak en het effect is nog steeds veel milder dan wanneer ik spacecake eet. Ik maak eigenlijk alleen spacecomel als ik extreem lui ben, wanneer ik echt goed sterk effect wil bak ik dan toch spacecake.Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect
Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden?
Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia.
De boter is ESSENTIEEL, de thc bind aan dierlijke vetten en boter werkt het best.Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect
Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden?
Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia.
komt bij dat de THC moet worden omgezet in THCA om het gewenste effect te kunnen geven. Dit gaat d.m.v. verhitting. Naar mijn idee (zoek ik verder uit) is het veel beter om je wiet eerst te decarboxyleren.De boter is ESSENTIEEL, de thc bind aan dierlijke vetten en boter werkt het best.
klopt, maar dat is wel 30 tot 120 minuten meer werk, en de lucht is moeilijk te maskeren.komt bij dat de THC moet worden omgezet in THCA om het gewenste effect te kunnen geven. Dit gaat d.m.v. verhitting. Naar mijn idee (zoek ik verder uit) is het veel beter om je wiet eerst te decarboxyleren.
dat valt mij bijzonder mee, mijn trucje is om de wiet of hash in een aluminiumfolie pakketje in de oven te plaatsen.klopt, maar dat is wel 30 tot 120 minuten meer werk, en de lucht is moeilijk te maskeren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."