Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is een echte crisis in limburg momenteel, pas volgende maand zouden we uit de crisis kunnen komen ze gooien je dood met coke en speed hoe is zo iets mogelijk"
"Volgens mij is de verkrijgbaarheid afhankelijk van corrupte artsen o.i.d en dit zal wel de crisis veroorzaken niet elke piet lul kan dit maken zoals speed, en ja coke dat is veel bekender al is de kwaliteit vaak hetzelfde als ontlasting, gelukkig hou ik daar zoiezo niet van en speed zijn we clean sinds 2014 Just some ketaLOVE"
"Fok mean voorspel leuker dan sex Coke is gwoon lekker effect is bagger"
"Snap het kan best wel es kloppen"
"Bah bah Ga nu wel een klein puntje pakke ander ben ik weer zo moe Vanhet werke de hele week en dan gewoon chille zuipe tot ik moe ben Maar Echt knalle op pep Doe ik niet meer ik Kan der Fucking niet meer tege dat denke altijd van waar was het NU weer goed voor de verveling de honger maar tg geen zin om te vreten knakkende gevrichten duizligheid kleffe bek moe niet kunne slape nee dank u wel .... maar vroeger vond ik het zelfs relax om zo (rot)te zijn. Toen ervaarde ik dat ng niet zo was ik gewoon wazig ging ik zelfs ng dingen doen raar maar waar miss maar goed ook"
"Eerst wel merkte de wiet wel een beetje + speedy was wel Als ik nu Speed gebruik heb ik zelfs een afkeer voor joints rook ook minder peuken ? In mijn begin periode gingen die aan de lopende band nu smaakt het gewoon niet. De dag na speed wil ik wel es een jointje lusten, maar beetje bier is voor mij stukke meer fun"
"zoals al gezegd probeer maar es 2 weekende geen pep te pakken ... dat zal je verdomd tegen vallen .. Sinds ik ghb ontmoed heb gaat er bij geen pep meer in zonder G's, maar gelukkig gebruik het maar zeer zelden het Verkankerd me te erg.. het leuke is er wel vanaf Alleen nog de ghb onder controle krijgen kijk daarmee maar uit"
"Gvd alweer die kut cafee's gaan dicht maarjah vrienin wou al naar huis gullukig geen drugz Gebruiker maaaaarjah ik nu dus naatuurlijk weer vervele niemand meer wakkker ?"
"srry mensen als dit weer forum vervuiling is maar ik gebruik weer es af en toe wat speed maar het valt weer ens goed Ofjah goed ik ben nog niet moe wat eik wel de bedoeling was ga niet weer as vorige week 2 flesse wijn zuipe om te slape ng iemand wakker om wat te praten grtzzzz"
"nogmaals dat zou moeten kloppen...maar neem 123gr Maar het werkt niet in de praktijk ik kom altijd te hoog in ph uit als je uit gaat van de 1:1 verhouding. En mijn ghb van ph7 is dan weer te zuur ik snap het niet en kom er ook niet uit. Als mijn ghb (bijna)geurloos is en (alleen)zout smaakt is hij rond ph8,5 maar dan prikt hij door de naoh. Kan het liggen aan de volgorde hoe de ghb maakt oid ?"