Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedonderzoek Drugs

Bloedonderzoek Drugs

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, steed de tijd wat oprekken. En uiteindelijk dan ook afbouwen.
Zal zwaar zijn, maar het is zeker de moeite waard.
veel succes,
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mensen, na alle dommigheid op eens stokje ben ik sinds kort ongeveer half jaar geleden weer begonnen met ghb na 3 jaar. Het ging ff goed, tijdelijk controle maar na veel stress heb ik sinds zondag weer 24/7 gbl gebruikt omdat mijn ghn opwas en ik nog een 150ml gbl had liggen.
Nu het vogende ben zojuist angehouden blies een a vervolgens omdat mij iemand k.o wakker heeft gemaakt al stilstaand langs de weg is de ambulance gekomen en naderhand politie. Ik hbe moeten blazen en blies een A later op het politiebureau bleek dit 170 ugl te zijn, dus in ''orde''.
Verder uit dommigheid heb verteld dat ik maandagnacht het laatst speed heb gebruikt. Hierdoor een drugstest.
Ik had iig niet veel speed genomen misschien 50mg dat ik over had van 2 dagen ervoor zo een 300mg. (ook nog versneden) heb dit weekend amper geslapen hiervoor ook al slecht door het laat nemen van xghb. Nu heb ik ik rond 4 uur 2ml gbl gebruikt en dan die 6 glazen bier waarvan ik nog 170 ugl blies.
Iemand enig idee of ze er uberhoubt na zoeken in een bloedtest van de politite.
Ben op van de stress heb 3 jaar lang drugs niet gebruikt maar ben terug gevallen met ghb en door de combi met alcohol (ik weet dom) heb ik daarbij speed gebruikt in het weekend. Ik ben doodop.Daarbij heb ik gister 1mg xaxax en 2 liter xbier genomen om te slapen wil weer zsm kappen met ghb nu het lichamelijk nog niet zo ernstig is.
Heb iig tegen beter weten in en STENG advies van mijn vriendin net nog gbl gemomen en heb nog een halve liter wodka.
Najah ben weer terug van weggeweest ik weet dat het een kwalijke zaak is om te rijden onder invloed van wat dan ook ! maar had graag advies als iemand ervaring heef met bloedonderzoek en ghb heb al gegoogeld, en krijg de bloedonderzoek gevens pas later binnen gegroet dhr. tijdelijk loco :rock:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ff nag gelezen niet heel mooi getypt maar ben niet zo inteligent als de rest van jullie :rockband:
Heb het bloedonderzoek rond 19.10 gehad.
Was verder erg xaardig tegen het ambulance verkeer maar zij verdachten mij doordat ik erg hyper en zenuwachtig deed denk dat dit komt door aanhoudend ghb gebruik sinds maadag en mij wekken uit een diepe ghb slaapje GVD ik sliep net, ze hadden me trouwens wakker gekregen doordat een arts buiten dienst mij een nagelriemknijp oid had gegeven omdat ik lage pols had. Deze laatste maan had ik zoiezo een potje van gemaakt dit kan er ook nog wel bij. hopelijk kan er nog iemand antwoorde ben tog nog wel wakker ben iig niet van plan de gbl nog verder te doen misbruiken :beer:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
wow, je bent lekker bezig. Jammer dat je het 3 jaar volhield en
nu weer bent terug gevallen. Zoals je zegt, als je nu stopt zal
het lichamelijk afkicken nog wel meevallen. Maar toch zal je er
wel iets van voelen. Wacht je nog even dan zal het weer zoveel
moeilijker worden. Maarja, ik vertel je niets nieuws.

heel veel succes,
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iig bedankt ! Heb nog steeds niet geslapen mijn werk gaat bellen ivm schorsing. Na 5 a 6 uur niet nemen word het me te moielijk en neem ik steeds 1ml gbl word dan weer wat rustiger. Hopelijk kan ik de tijd steeds wat rekken....
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die gaat zeker een ban krijgen. :sunglasses:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raar dat er een mod onoplettend genoeg is om dit bericht goed te keuren. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Die gaat zeker een ban krijgen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Jep die zien we niet meer terug.
@Fool
Foutje , hij of zij kon toch niets verder met pb gelukkig.

Kwam door oude telefoon (vermoed ik) die wil niet altijd goed selecteren :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach, kan gebeuren toch? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."