Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke dosis, eerste X. Testuitsl 35%

welke dosis, eerste X. Testuitsl 35%

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt eraan of je net hebt gegeten of niet.

als je ervan uit gaat dat de maaltijd al een tijdje geleden is en dat je geen andere middellen bijv alcohol hebt gebruikt, zou ik met deze sterkte beginnen met 3.5 ML.

maar idd iedereen reageerd anders
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul......
Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
neem eerst 3ml om het even aan te voelen..

een dosis kan je niet vast stellen over internet, iedereen reageert er anders op..

maar voor richtlijnen 2-7ml word door de meeste mensen genomen... dus niet de mensen die het iedere dag gebruiken..

beter iets te weinig dan teveel..
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn testuitslag was 49% hier neem ik dan 5,25 ml van dus neem gewoon 5 ml en is het te weinig pak je wat bij.

En je kunt je G ook ff opstoken en wat water verdampen en dan zaldie sterker worden :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou inderdaad ook beginnen met 3ml, ongv half buisje, net iets meer. Mijn eerste keer ook mee begonnen.
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet iemand als jeje ghb kunt laten testen in een korte periode . Overal zie ik testen die uitlopen tot 3 weken voor een resultaat te bekomen.

Weet er iemand een plaats kort bij Belgischlimburg om je G te laten testen en toch wel een resultaat te hebben tegen een weekje ofzo.

Wil mijne laten testen is lekker dik(lichtjesgelachtig), helder, ruikt neutraal
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#7
ennas zei:
Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul......
Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg.
Klik om te vergroten...



geen ervaring zou ik toch niet met 5ml beginnen reken is uit .....

ghb =+/-1.3g/ml laten we zeggen dat dan een buisje van 5ml 6.5g weegt. en als daar dertig procent ghb in zit heb je 2.2 gram pure ghb in je oplossing zitten.

als je weet dat dosisen varieren tussen 1 en 2 gr ghb per dosis zou ik toch ook zeggen beginnen met 3ml !
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
snellah zei:
Weet iemand als jeje ghb kunt laten testen in een korte periode . Overal zie ik testen die uitlopen tot 3 weken voor een resultaat te bekomen.

Weet er iemand een plaats kort bij Belgischlimburg om je G te laten testen en toch wel een resultaat te hebben tegen een weekje ofzo.

Wil mijne laten testen is lekker dik(lichtjesgelachtig), helder, ruikt neutraal
Klik om te vergroten...

Op korte termijn kun je hem nergens laten testen, de GHB wordt verzameld tot er genoeg is, en dan pas getest, en dat kan wel eens 2-3 weken duren. De dichtstbijzijnde testservice zal denk ik Eindhoven zijn als je uit Belgisch Limburg komt. Maar ze mogen in principe alleen voor Nederlanders testen. Veel kans dat als ze horen dat je Belg bent, dat ze je niet helpen....
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook begonnen met 3ml.
Je kunt altijd na 1,5u ofzo weer wat bijpakken als het niet veel doet.
Ik vind het heerlijk spul :hearteyes:
g
gup-a-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker beginnen met 3 ml en anders na 40 min nog x wat bij pakken. Btr iets te licht beginnen dan meteen aan het begin van de avond of te van de kaart of slapen, lijkt me ook zonde van je (in mijn geval) spaarzame vrije tijd.

Have fun! :beer:

Ik tik me er zo ook eentje naar binnen, heerlijk op de zondagmiddag :sunglasses:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#11
snellah zei:
....lichtjesgelachtig.....
Klik om te vergroten...
Tjonge, dit woord heb ik 3 keer moeten lezen!! Is het Belgisch voor stroperig?? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."