Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam

Temazepam

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Temazepam werkt heel kort en je went snel aan het effect, dus beter pak je het alleen om te kunnen slapen en dan ook nog eens niet elke nacht. Anders wen je er aan en doet het niets meer. Is zonde.

Als je iets wil dat langer werkt kun je beter valium pakken ofzo.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heej een vraagje ik heb 10 stuks van deze tabletten gehaald bij de dokter vanwege relatie breuk kon gewoon niet meer slapen.
Maar nu mijn vraag kan ik gewoon zo'n tablet pakken voor een lekker effect (tijdelijk gestopt met ghb) of is dit gewoon puur slaap opwekkend niet dat ik dan dadelijk inslaap val en vanavond niet kan pitte dat kan ik niet gebruiken.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke dan alleen paar nachten dat ik teminste beetje goede nachtrust krijg thnx
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
Heej een vraagje ik heb 10 stuks van deze tabletten gehaald bij de dokter vanwege relatie breuk kon gewoon niet meer slapen.
Klik om te vergroten...

je verneukt je relatie door ghb .. daar stop je dan mee .. nu kun je niet slapen en daar krijg je medicatie voor ... en die wil je dan recreatief gaan gebruiken? aardig hardleers?

op mij komt het zo over en ik vind het diep triest van je eigenlijk.

:wave:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik was gestopt met ghb :confused: mijn relatie is hierdoor niet verbroken zowel ik heb het tegen haar gezecht en gebvraagd wat ze er van vond in het weekend vond ze het nie zo erg maargoed ik was zoiezo gestopt maar ze heeft me verlaten voor een andere voor mij domme reden :( ik denk hier teveel aan en kan hierdoor niet slapen en overdag heltp sporten me goed maar ik wil graag nog een dag in mijn vakantie relaxe zonder drank want hier kan ik tijdelijk niet tegen ... heb al een tering week achter derug maargoed ik neem hem strax in voor te slapen wat je hier dan nou zo triest aan vind ?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben gister weer dom geweest helaas Had gister nog coke gebruikt vriend had nog een gram... het viel eik niet goed ging er meer door denken dus ik kom thuis en denk wil toch nu gaan slapen
1 pil gepakt voelde niets half uuur later nog 1 en ik begon zwaar te worden ik vond het op leuk worden en ik denk ben nog niet moe nog 1 gepakt waarbij ik echt super zwaar werd maar psychish nog helemaal wakker en ben hierdoor een paar keer naar onder gelopen en weer naar boven omdat ik het gewoon leuk vond vond het een geweldig gevoel .. maar slapen dit zat er nog niet in en hierdoor nog maar 1 gepakt waarbij ik uiteindelik toch moe werd en lekker 10 uur geslapen heb :) ik heb dus 40mg gehad dit lijkt me erg veel kan dit ook komen omdat ik ghb gewend ben ?
Ik weet het ik ben nu eenmaal zwak figuur schijnbaar :( maar ik ga nu zorgen dat ig nuchter blijf en geen drank meer neem tot ik mijn probleem zelf heb verwerkt ..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit hier al vaker gepost, maar ik zeg het gewoon nog eens:

Temazepam is een van de weinige dingen waarmee ik een roes kan krijgen die net zo aanwezig / fijn is als een goede MDMA roes !

De roes opzich is neit te vergelijken, omdat je van temazepam heel lam en suf word, maar de "aanwezigheid" en "fijnheid" staan voor mij zeker gelijk aan MDMA, mss zelfs beter !

Vergeet echter niet dat dit een BIJWERKING is van de temazepam. Bovendien duurt deze roes niet lang (max 2 uur) voordat het zich omzet in moeheid.

Je zal deze roes alleen kunnen krijgen als je totaal geen benzo tolerantie hebt, en je genoeg neemt (20-40mg)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."