Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn moeder heb ik het moeten vertellen omdat mn huisarts zn beroepsgeheim vergat, hij ging er vanuit dat mn moeder wel wist dat ik blowde enzo. Ze was echt totaal verbaasd, maar zolang ik er mee bezig was te minderen vond ze het oke. En mn vader heb ik het ook maar gewoon verteld, en die reageerde heel droog en vond het niet zo'n punt. Hij blowd zelf ook al sinds dat ik 5 ben, dus hij heeft niet echt recht van spreken als hij zou zeggen dat ik absoluut niet mag blowen. Maarja, ik woonde al tijden niet meer thuis toen ze het eenmaal wisten, dus controle hadden ze sowieso al niet meer :P Van andere drugs weten ze niks en dat wil ik graag zo houden"
"En als ze het je niet verteld zou hebben, had je die kleine dingen dan ook zo ervaren? Of uberhaupt gezien? Ik zou het denk ik eerst aankijken, juist wel interessant. Maarja, dat ben ik"
"Heb het laatst ook gehad, 5 ml. Ik had gelezen dat als je regelmatig een jointje rookt (wat ik erg regelmatig doe) je er weinig van zou merken, maar ik merkte wel iets. Vriendin van me rookt nooit wiet, en merkte niks van de kratom Ik voelde me vrolijk, beetje lacherig, maar er zaten wel pieken en dalen in. Nu, twee dagen later, merk ik er niks meer van behalve dat mn hongergevoel nog steeds niet echt terug is."
"Ja, vies was het wel. Maar ik had eens paddothee, en ik vond de kratom beter te pruimen."
"Ik val kilo's af als ik niet blow. Heb mezelf een beetje aangepraat dat ik niet kán eten als ik niet geblowed heb. Op die manier hou ik mezelf natuurlijk verslaafd, want zonder eten ga je dood dus ik moet wel blowen Anyway, het is wel normaal denk ik, en denk ook dat het inderdaad even kan duren voordat je hongergevoel weer normaal is."
"Wiet. Van hash krijg ik altijd hoofdpijn, tenzij ik 't mix."
"Van pure zuurstof val je ter plekke dood neer, dus beide kanten op is niet goed. Ik heb wel vaker gezien dat mensen fout gingen van wiet (ja, ik persoonlijk snap het niet), ook door snel te heisen, als er een inbrander was ofzo. Maar dit was wel icm alcohol, dus dat zal ook wel meewerken. Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van"
"Zeker een relaxte smoker, lekker relaxen met een kopje koffie erbij, of een filmpje, of muziek, of met vrienden, of.. gewoon altijd"
"Ik neem geen pep zonder wiet, ik ga van pep sowieso al kei veel blowen, nice combo Maarja, ik neem overal wiet bij."
"Ik heb het deze week voorgeschreven gekregen, moet beginnen met 50 mg en uiteindelijk zou ik naar 300mg moeten. Maar fuck die shit, ik word er zeker niet beter van. Mn vriend zegt zelfs dat ik ermee moet stoppen. Met een lage dosis zou het als anti-depressiva werken; ik word er haast suicidaal van. Nee, dit is geen leuk spul. De eerste dag had ik het trouwens ook ingenomen toen ik geblowd had (de rest van de week niet) en toen heb ik 14 uur geslapen zonder wakker te worden, het is dat ik met de hond uit moest anders had ik zo nog 14 uur kunnen slapen."