Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijk hangt tientallen jaren aan boom

Lijk hangt tientallen jaren aan boom

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foto!
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijk hangt tientallen jaren aan boom
Laatst gewijzigd: 2 april 2009 16:09
LANDSHUT - Een Duitse man heeft na zijn zelfmoord 29 jaar lang onopgemerkt aan een boom gehangen. Pas onlangs werd zijn lichaam gevonden. Dat heeft de politie in de Duitse deelstaat Beieren donderdag bekendgemaakt.

Het drama kwam aan het licht toen een wandelaar enige tijd geleden een paar botten vond op een berghelling bij Landshut, ten noordoosten van München.

Toen de politie vervolgens het bos doorzocht, zagen agenten op elf meter hoogte aan een dichtbegroeide boom een lijk.

Het slachtoffer was in de zomer van 1980, op 69-jarige leeftijd, spoorloos verdwenen. Volgens de politie heeft hij zich aan de boom vastgebonden en zich daarna door het hoofd geschoten.

''De man wilde absoluut niet gevonden worden'', aldus een woordvoerder.

Komt gewoon van www.nu.nl maar ik vond het redelijk bizar, dus ik dacht ik deel het even hier met iedereen die niet op nu.nl kijkt. Echt apart dit... hoe komt die man ook op 11 meter hoogte.. Met de boom mee gegroeid?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paikea zei:
hoe komt die man ook op 11 meter hoogte.. Met de boom mee gegroeid?
Klik om te vergroten...
Naar boven geklommen?
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Paikea zei:
hoe komt die man ook op 11 meter hoogte.. Met de boom mee gegroeid?
Klik om te vergroten...
Naar boven geklommen?
Klik om te vergroten...

ja bijna 70 jaar oud en dan 11 meter hoog klimmen... goed, het zal best kunnen maar 't is redelijk bizar, geef toe.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paikea zei:
ExceptionalInsight zei:
Paikea zei:
hoe komt die man ook op 11 meter hoogte.. Met de boom mee gegroeid?
Klik om te vergroten...
Naar boven geklommen?
Klik om te vergroten...

ja bijna 70 jaar oud en dan 11 meter hoog klimmen... goed, het zal best kunnen maar 't is redelijk bizar, geef toe.
Klik om te vergroten...

mijn opa laste op zijn 80ste hele hekwerken in elkaar, en bij iedere maraton vind je wel wat bejaarden die in de spotlight staan
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe hij daar gekomen is kan van alles zijn, maar dat iemand daar zo lang kan hangen zonder dat iemand het ziet :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeetje.. dat moet er goor uitgezien hebben :openmouth:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paikea zei:
ExceptionalInsight zei:
Paikea zei:
hoe komt die man ook op 11 meter hoogte.. Met de boom mee gegroeid?
Klik om te vergroten...
Naar boven geklommen?
Klik om te vergroten...

ja bijna 70 jaar oud en dan 11 meter hoog klimmen... goed, het zal best kunnen maar 't is redelijk bizar, geef toe.
Klik om te vergroten...

Ik heb gisteren een potje getennist met mijn vader, 2-1 in sets (2 tie breaks), en we hebben nauwelijks gepauzeerd (al met al 2 uur op de baan gestaan).
Mijn vader is bijna 71.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn vader is 67 nog niet met pensioen en heeft de afgelopen anderhalf jaar zijn boot compleet afgebroken en weer in elkaar gelast en er een nieuw model aan gegeven.

70 is niet zo oud hoor.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Jeetje.. dat moet er goor uitgezien hebben :openmouth:
Klik om te vergroten...

Mwah, botten zijn niet zo vies toch?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn ziel veranderde toch nog in stof? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."