#1
Lucide dromen zijn
![:hearteyes:]()
Echelon zei:Hoe heet dat Afrikaanse droomkruid ook alweer? Dat schijnt lucide dromen heel sterk te stimuleren. (wil ik nog een steeds een keer gebruiken)
Echelon zei:Hoe heet dat Afrikaanse droomkruid ook alweer? Dat schijnt lucide dromen heel sterk te stimuleren. (wil ik nog een steeds een keer gebruiken)
OT: pleisters zijn wat anders dan gewoon reauken natuurlijk. Ik kreeg persoonlijk flink heftige dromen van pleisters (meestal nachtmerrie-ish). Hoe sterker de pleister, des te heftiger het dromen en slechtere nachtrust.
Stighar zei:Echelon zei:Hoe heet dat Afrikaanse droomkruid ook alweer? Dat schijnt lucide dromen heel sterk te stimuleren. (wil ik nog een steeds een keer gebruiken)
OT: pleisters zijn wat anders dan gewoon reauken natuurlijk. Ik kreeg persoonlijk flink heftige dromen van pleisters (meestal nachtmerrie-ish). Hoe sterker de pleister, des te heftiger het dromen en slechtere nachtrust.
Calea Zacatechichi.
Het heeft een ongelofelijk bittere smaak, dat het effect ervan niet de moeite waard maakt. Ik heb die nacht niet levendiger gedroomd dan normaal (en normaal droom ik al vrij levendig). De nacht erna ben ik echter wél lucide geweest, zonder Calea gebruikt te hebben.
Drientje zei:Silene Capensis (Ubulawu) is denk ik wat je zoekt.
Een capsule met 200 mg op je nuchtere maag in de ochtend en je bent verzekerd van de meest heldere en lucide dromen die je kunt wensen.
Oom Klaas zei:Amaranth zei:Ik rook vrij veel, maar dat heb ik dus nog nooit gemerkt. Sterker nog, ik heb me de afgelopen maanden, misschien zelfs het afgelopen halfjaar, geen enkele droom herinnerd. Kan ook door het blowen komen, dat weet ik niet.
Blowen tot maximaal 2 uur voor het slapen gaan zorgt ervoor dat je minder/niet goed in je REM-slaap komt, het deel van je slaap waarin je dikke DMT trips maakt (dromen).
Dus blowen voor je slaap ik kudt voor je dromen,
trouwens lucide dromen is toch veel vetter dan zo'n jointje voor 't slapen gaan?
Ga jezelf trainen op lucide dromen, van horen zeggen is dat veel leuker dan blowen![]()
Amaranth zei:Ik rook vrij veel, maar dat heb ik dus nog nooit gemerkt. Sterker nog, ik heb me de afgelopen maanden, misschien zelfs het afgelopen halfjaar, geen enkele droom herinnerd. Kan ook door het blowen komen, dat weet ik niet.
Amaranth zei:Oom Klaas, ik had nog steeds niet gedroomd toen ik twee weken gestopt was, en ik droomde ook niet als ik op een dag niet had geblowed. Kan zijn dat het is omdat er nog THC in m'n lichaam zit, ik weet het niet.

TrippyShit zei:/lang verhaal/
Herkenbaar. Is heel erg raar om mee te maken, maar na 3/4weken kon er wel de humor van in zien en keek ik juist uit naar die droom voor ik ging slapen :POom Klaas zei:TrippyShit zei:/lang verhaal/
Dat had ik ook, toen ik stopte na veel te veel blowen werden m'n dromen geboost.
Alsof m'n lichaam 2 jaar dromen (2 jaar niet 1 droom kunnen onthouden of doorhebben dat ik gedroomd heb, wat voor mij niet dromen inhoud :P ) probeerde in te halen...
Maar bij mij nam het echt enge vormen aan, realiteit en droom liepen echt letterlijk door elkaar.
De echte wereld was het verlengstuk van m'n droom en visa versa.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."