Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog meer wit halen"
"Dit laat mij denken aan mij RC benzo tijd, ik maakte 1000 clonazolam tabletten 0,5 MG op in 2 maanden tijd etizolam is in mijn ogen eerder bedoeld om de afkick te verlichten van benzo's omdat het recreatief nauwelijks waarde heeft in vergelijking met veele andere benzodiazepines. alchohol en andere zelfde GABA agonisten zorgen ervoor dat het elkaars effecten enorm versterken het heeft me ontelbare keren in een blackout en vervolgens in het met allerij infuus/beademings apparatuur aan mijn lichaam vast gekoppeld in het ziekenhuis laten belanden! die "gaten" in je geheugen heten blackouts en kunnen tijdens dat gebeurt ook totaal roekenloos gedrag laten voordoen zoals vechten met anderen burgers/politie/ouders stelen naakt over straat, in elkaar geslagen worden opgepakt worden, in grachten springen,kortom je angsten vallen totaal weg ik heb door die middelen 3 ongelukken gehad en heb 2 (bewuste) bijna dood ervaringen gehad. zal er maar mee nokken als ik jou was, zo zwaar zal het nu niet voor je zijn als je enkel craving hebt. als je lichaamlijk afkickt moetje me even een pb sturen."
"Hallo lieve mensjes, Hier ben ik weer! Ik heb een vraag betreft de "spuitenruil/wissel" Ze zouden bij een of andere overheidsinstelling gratis spuitjes/benodigheden weggeven. Iemand enig idee waar dat te vinden is? Warom bestellen alsnje het gratis kan krijgen toch Ik woon in regio Utrecht/gooi en vechtstreek Ik zal als dank een sappige tripreport schrijven over een bepaalde RC die ik in het visier heb plus wat ik nog heb liggen (2 REPORTJES!!) Bericht me please, Dit om te voorkomen dat kinders deze info tot zich krijgen."
"Ik ben zelf ervaren genoeg in intraveneuze toediening dus ik zal mezelf niet snel doodspuiten"
"Endan te bedenken dat ik die rocks inderdaad wel had moeten laten testen ja.. Maar zulke dingen bedenk ik altijd telaat, en als het me einde zal zijn mede om dat...alhoewel de kans niet zo extreem groot is, dan zij het ook zo. Ik kreeg nog geeneens alle luchtbelletjes eruit, op een paar hele kleine na, maar ze me bij de verslavingszorg al verteld hebben dat dat niet zo ernstig is. Maar voordat ik dat überhaupt wiste spoot ik ze uit frustratie alsnog regelrecht me aders in... terwel ik wist dat je er dood aan kon gaan. Met als gevolg een steek of 3 rond me hart streek. Ik hoop dat je hier eerst even goed over gaat nadenken, want die "flash" die je krijgt is echt iets wat je na je 1e keer zo snel mogelijk wil voelen bij de eerst de volgende keer, teminste bij mij dan.. Endan maakte me echt geen reet uit na 3 mins tikken of ik nou wist dat het onzuiver was, of dat het belletjes bevat, langer dan dat ging in niet lopen kloten. Hoppa! maakt geen reet uit watje spuit, het gaat om de gehele methode, het berijden, het intrekken/ koken en ontluchten heeft voor mij gewoon iets, ikweet niet wat het is. Maar van mij geen handleiding iv spuiten."
"IK RAAD JE ALLEREERST TEN STRENGTE AF OM ÜBERHAUPT ÉÉN DRUGS,OF WAT DAN OOK TE SPUITEN!!!!!!!!! Dit is alleen en enkel informatief bedoeld en NIET! Om je te stimuleren om eraan te beginnen!!! Maar dat wordt je zo wel duidelijk Terwel ik voorlopig toch niet kan slapen laat ik eens een reportje schrijven over MIJN favoriete drug tot nu toe.... 3-MMC! (Zelf ervaring met meer dan 31 verschillende drugs) Vanaf het moment dat ik het voor de eerste keer gesnoven heb (en vervolgens veeeele weken dagelijks gebruik later) Vroeg ik me af wat en hoe sterk het effect wel niet kan zijn alsje het zal spuiten (dat omdat ik het ook bij ketamine gedaan heb) Ik heb verder zelf nooit 4-MMC gebruikt omdat ik helaas telaat erachter kwam dat designer drugs überhaupt bestonden En omdat ik niet teveel moeite/risico wil lopen heb ik na VEEL bloed zweet en tranen genoeg informatie bij elkaar geschraapt om t toch te overwegen... Omdat ik namelijk GEEN idee heb of het überhaupt wel te s!!puiten valt (dat is elke drugs wel maar ik bedoel of het niet al teveel schade geeft) Niet veel over te vinden dus bij deze Ik legte me lepel klaar maar ik miste echt het aller belangrijkste NaCl!!! Dus ik gebruikte maar gewoon kraanwater en voegte er een inimini beetje zout bij,(DOE HET NIET NA IS ENORM SLECHT VOORJE ADEREN) maar het moest gewoon. en verwarmde het tot het kookte (Met een Gas aansteker met enkel steekvlam, om roet in je shot te voorkomen) en liet dan nog zo 2 minuten koken Daarna gewacht tot het lauw werd ivm de 3-mmc die bij hoge temperatuur ook nog eens verdampt, dus als je het erin gooit voordat je het verhit is er een grote kans dat het non-actief wordt... (zeg ik uitrvaring xD) dit was tenslotte al me 9e keer dat ik het ging shotten. Dus zo ervaren ben ik er niet mee... Ik voegde 200mg 3-mmc kristallen 89% toe aan het mengsel. Ik gooide er daarna een mascotte filtertje bij om de shot mee te filteren(met de omhulsel er af). Jeweet wel dat zakje met 100 kleine filtertjes die je gebruikt om shaggies mee te draaien. Ik haalde me 2ml spuit en me 24G 10mm naald (insuline spuiten van 1ml hebben nog dunnere naalden en zijn mindere aderslopers maar ik had niks anders meer,) de steriele verpakkingen en zette de naald op de spuit, Roerde even met de achterkant van de spuit door de lepel zodat alles zeker opgelost was, Trok de vloeistof uit de lepel VIA het sigarettenfiltertje de spuit in totdat die helemaal vol is. een maat die erbij was wees me gelijk op de enorme dosis maar omdat ik al een aardige tolerantie heb snapte hij het wel weer nadat ik het hem uitlegte warom. (1e keer 3-mmc shotten gewoon met 50 mg beginnen zodat je je dosis weet) Na 3 keer mis te prikken werd ik ongeduldig en spoot ik maar weer in de grote ader aan de binnekant van me elleboog (of hoe dat ook heet) Na injectie merkte ik meteen een sort vaagheid die je ook bij ketamine hebt, alleen 2 keer heftiger, 2 a 3 seconden laten worden je ogen zo zwaar alsof je in een xtc space zit endan klapt de flash in. Een rush met Enorme golven van een mix tussen seratonine en dopamine, dat voelt alsof je hele lichaam tintelt... alsof je een orgasme krijgt terwel je xtc en g genomen hebt, alleen dan blijft het voor bijna 45 minuten hangen!! Heerlijk in golven van zwaar tot iets lager en weer terug,maar geleidelijk. je bent enorm sociaal en ongeloofelijk zelfverzelerd, je voelt je...GOD, je vindt jezelf beter dan ieder ander maar het is makkelijk het voor jezelf te houden (is ook aan te raden) roken is al helemaal heerlijk na iedere hijs voelt het alsof je echt iets super goed gedaan hebt, of alsof je een compliment gehad heb... je bent wel scherp genoeg om te kunnen praten en als je muziek opzet veranderd je hele rush vergelijkbaar met watvoor soort muziek het is (valt evht niet uit te leggen sorry ) Na 5 minuten snoof ik nog 100 mg bij en toen was ik gelijk echt helemaal van het padje af...het is bijna niet te omschrijven maar ik doe ernorm me best!!! Een continue orgasme gemixt met pure zeer heftige liefdes vlinders die je in je "buik" vliegen...als je 1e liefde, of je crush..wat dan ook, vage shit dus. De tintelingen zijn nu net zo erg als bij een orgasme. Maar dan on onderbroken. Na 45 minuten bouwt de rush langzaam en geleidelijk weer af totje weer helemaal helder bent zonder crash of dip. Wel weer enorme cravings... Zulke erge cravings dat ik zelfs als ex speed/coke verslaafde, die zijn huis en alles verloren had. Gewoon bang werd. Alleen al om te denken om weer meer te nemen geeft me bijna dat flash gevoel weer. Alleen veel lichter. gevolgt tot sterke euforie en een dikke glimlach die er nietmeer af te halen was... behalve als je me dope dan af zal pakken leefde je waarschijnlijk nietmeer"
"ALLAD52 zei: Ja, spuiten is toch altijd wel pure shit. Ketamine slikken of spuiten, wereld van verschil en stuk goedkoper in gebruik. Je hebt 20 % nodig van wat je normaal slikt of snuift. Alleen klein beetje zout erbij? Beetje plannen mag wel. Klik om te vergroten... Ja omdat ik toen die tijd het moest doen met kraanwater kookte ik het water steriel voor injectie. en voegde ik er een beetje zout aan toe zodat het water ongeveer dezelfde waarde als het bloedplasma krijgt, wat enorm kwa schade scheelt. Gebruik nu gewoon me vertrouwde NaCl 9.0% (te koop voor 3 eu ofzo) Wat eigenlijk gewoon steriel/mineraalloos water is. En wat per 1ml 0.9% zout ofwel NaCl (natriumchloride) bevat. Het toevoegen van zout aan kraanwater scheelt iets..maar niet veel, beter gewoon NaCl dus."
"Voorlopig niks meer door me neus jagen. Had nog volgas 3 weken 3-mmc lopen snatsen terwel me neus al bij moest komen van een binge nasaal U-47700. Kon zo de bloedkorsten/proppen eruit pulken Wat ben ik toch scharmant, de spuit erin danmaar"
"ALLAD52 zei: Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit. Klik om te vergroten... het leukste is nog dat de vendors het nog promoten als flakka ook nog hahaha"
"Prison zei: Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam. Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet. Klik om te vergroten... Oehh Vertell"