#1
Waarschijnlijk.mss een persoonlijk iets?
Waarschijnlijk.mss een persoonlijk iets?

Ik zeg ook niet dat ze exact hetzelfde zijn, maar vond het nog het meest op oxy lijken. Persoonlijk vond ik opium en morfine echt veel fijner en ik ga ervanuit dat die qua effect dan nog het dichts bij heroine in de buurt zitten. Ik vond U-47700 ook maar vrij kil van aard en niet het lekkere warme en behagelijke gevoel van morfine hebben.Aan de ene kant kan ik je redenering volgen het in de categorie oxy te plaatsen omwille van de energetische component, toch vind ik ze heel anders persoonlijk, oxy en pinky...
Ja, alle opiaten zijn dat...Is Pinky lichamelijk verslavend?
http://www.dx.com/p/mini-portable-1...black-silver-30g-max-0-001g-resolution-174128Ik heb dus geen idee hoe ik het moet doseren, ik denk erom om een weegschaal die 0.001 g kan wegen van 100 euro ofzo te kope... isdat goed/precies genoeg denkje? Weegschaal On Balance Professional Precision (50 x 0.001 g)
Of kan ik ook een goedkopere variant kopen van 0.001 g
Morfine heeft exact hetzelfde receptor bindingsprofiel als diacetylmorfine (/heroïne). Diacetylmorfine wordt echter sneller opgenomen. U-47700 ligt naar mijn ervaring eveneens dichter tegen de effecten van oxycoton, iets minder roezig/wollig.Ik heb morfine-tabletten, en ik vind die dan weer veel minder dicht bij Heroine liggen dan U - 47, mss een persoonlijk iets?
U-47700 is zeer brandend / caustisch van aard, zelf bij een perfecte synthese. Als ik 2 gram binge kan ik bijvoorbeeld meestal een dag niet lopen door pijn in mijn been aders. Meerdere jaren dagelijks U-47700 lijkt me zeer ongezond voor het lichaam.Ja dat klopt wel ja, ik heb wel eens artikelen gelezen van menzen die het al 3 jaar nemen en rond de 4 a 500 mg per dag consumeren
Sommige fentanyl analogen vond ik meer de moeite waard dan U-47700. De korte duratie is alleen zeer irritant (en compulsief), zelfs onder de langer werkende fentanyl analogen. Blijft rommel natuurlijk.Aan Fentanyl vond ik niets, heel hard nodden maar geen euforie, eerder een leeg gevoel vanbinnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."