#1
Als je een zware drugsverslaving hebt gehad is het niet het meest ideale plan om dan ketamine te gaan shotten. Dat snap je zelf ook wel hè?
Aangezien je je zorgen maakt om jezelf zie je denk ik zelf ook wel in dat er een probleem bestaat. Waarom zoek je geen hulp bij verslavingszorg? Er is echt een manier om te leven zonder dit allemaal nodig te hebben.
Aangezien je je zorgen maakt om jezelf zie je denk ik zelf ook wel in dat er een probleem bestaat. Waarom zoek je geen hulp bij verslavingszorg? Er is echt een manier om te leven zonder dit allemaal nodig te hebben.