Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp na Ketamine shotten

Hulp na Ketamine shotten

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een zware drugsverslaving hebt gehad is het niet het meest ideale plan om dan ketamine te gaan shotten. Dat snap je zelf ook wel hè?

Aangezien je je zorgen maakt om jezelf zie je denk ik zelf ook wel in dat er een probleem bestaat. Waarom zoek je geen hulp bij verslavingszorg? Er is echt een manier om te leven zonder dit allemaal nodig te hebben.
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik had vorig weekend mijn eerste spuitje ketamine gezet 150 mg. Het was voor mij zo overweldigend, dat ik het in 2 dagen erna nog 8 a 10 keer gedaan heb,

Ik krijg steeds het beeld in me hoofd van dat de naald me aders doorboord,

Ik ben zelf daarvoor 1 jaar herstellende geweest van een zware drugsverslaving, 4 gram speed en 3 gram wiet, alchohol enzovoorts per dag,als ik dat allemaal moet gaan opnoemen...ik heb op straat geleefd omdat ik voor de keuze gezet werd dat ik moest stoppen, en ik er gelijk voor koos om op straat te zwerfen.

Ik maak me nu grote zorgen over mezelf... soms zie ik heel kort het beeld van die naald die door me ader heen gaat als ik me ogen dicht doe, en komt er gelijk een grijns op me gezicht van jaa...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat wil je precies dat we zeggen...? Ketamine is verslavend en shotten zal wrs. nog eerder tot verslaving leiden. Voor zover je nu niet al ver op weg bent naar een nieuwe verslaving. Met jouw achtergrond zou ik er z.s.m. mee stoppen voor je terug bij af bent. Succes.
B
BigcitygirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik schrik er al van dat na je verslavingsverleden je grens om te shotten eigenlijk niet bestaand was. Als die stap zo makkelijk gaat zonder intern ethisch dilemma oid, zal ik als ik jou was vast hulp zoeken. Je hebt nu duidelijk dat je het niet wilt maat blijkbaar kan dat ineens anders zijn. Wees een beetje aardig voor jezelf en zoek vast hulp, zo'n strijd alleen is tering zwaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."