als ik wiet rook krijg ik knetter rode ogen ( heb het altijd wel maar met wiet ben ik net de duivel) en ik word ook knetters dus rook ik hasj nu rook nog wel wiet maar niet veel meer en dat bevalt me prima

jcutter zei:Als ik harstikke waus ben van de rook; dan moet ik mijn lichaam helemaal samentrekken.
Wat een vies gevoel is het wanneer je bewust ben van alle processen die gaande zijn in je lichaam.
Precies. Dat heb ik dus ookSuntablet zei:Vaak heb ik dan het gevoel alsof ik zo om de 10 seconden terug op aarde kom en dan weer 10 seconden wegdromen enzoverder, mss dat je dit ook herkent? Ik heb ook meer lachkicks dan![]()

eelco_jeweet zei:voor een één keer-in-de-maand-blower vind ik het al best ziek dat je puur rookt en zieke hijzen neemt (volgens jou :P )![]()

BlackRobBlunt zei:

Ok, I gotta call bullshit. Tabak vermindert de werking niet, maar verandert het. Anders zou een kleine pure joint hetzelfde werken als een dikke joint met tabak, right?MauZer zei:Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt.
Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."