Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shpongle - Behind Closed Eyelids"
"Ligt er heel erg aan hoe ik gegeten heb, hoe moe ik ben en hoe snel ik drink. Fles wijn leeg lukt wel zonder straalbezopen te zijn (wat ik overigens NOOIT ben want daar vind ik geen bal aan) en katers heb ik nooit. Yay!"
"Paar keer gedronken, suiker, ijs, vuur, de hele mikmak. Was wel ok maar brandde ook als de ziekte :P"
"Ik geloof dat je Omnia ook aan het rijtje kan toevoegen (hoewel dat meer neo celtisch is ofzo) http://www.myspace.com/omnianeocelt Hier kun je 4 nummers beluisteren"
"Tja, alcohol incidenten kijkt niemand meer van op. Das normaal, gebeurd zovaak, en bijna iedereen drinkt wel eens. Jaaa, het comazuipen, daar schrok men toch best van, want toen waren het ineens jonge kinderen. Maar paddo's?? Oooeeeh, das gevaarlijk spul! Ga je raar van doen, het is 'geestverruimend' enzo, en dat is eng. *Men ruikt het sarcasme hier wel he?* Bannen die hap en weer gewoon aan de alcohol/nicotine/suiker/whatever, das veel beter voor je Stelletje schapen daar, echt >.<"
"Teveel, en lang niet alleen tijdens het uitgaan. Gelukkig ken ik mijn grens en ga daar ook nooit overheen, stomdronken zul je me dan ook nooit zien, hoogstens flink aangeschoten. Doe ook nooit stomme dingen onder invloed."
"Dumpy zei: Hertog jan, eerste bier wat ik echt lekker vond. Begin van het einde :P Maar hertog jan is über, alleen voor de meester drinker. Klik om te vergroten... Haha, hier ook. Ik prefereer wijn, of likeur, maar een speciaal biertje (of 2, of 3) gaat er bij mij zo op zn tijd ook wel in."
"Kotsen is pertinent ghei Gewoon je grenzen kennen ja? Werkt bij mij in ieder geval wel."
"Ozric Tentacles - Afterwish disc 1"