Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneofolk

neofolk

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enkel volksweerbaarheid.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hm heb een tijdje in de goth scene meegedraaid maar ik vond neofolk nooit zo geweldig, ik was meer van de industrial. Volksweerbaarheid heb ik wel ooit 'ns live gezien, apart.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Ik ken eigenlijk alleen DI6, Boyd Rice en Der Blutharsch. Die laatste vind ik minder. De overdreven nazistische uitspattingen heb ik niet zoveel mee.
Klik om te vergroten...
Ik kan daar inmiddels aan toevoegen dat ik Current 93 eigenlijk nog beter vindt dan Death in June. Geniale shit.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Death in June vind ik best vet, maar de rest ken ik eigenlijk niet.
E
EkibyougamiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geloof dat je Omnia ook aan het rijtje kan toevoegen (hoewel dat meer neo celtisch is ofzo)

http://www.myspace.com/omnianeocelt

Hier kun je 4 nummers beluisteren
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Death in June vind ik best vet, maar de rest ken ik eigenlijk niet.
Klik om te vergroten...

Hetzelfde hier. Heb overigens maar een paar nummers hier waar ik af en toe eens naar luister.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#7
ook de luxemburge act ROME niet vergeten, iets meer akoestisch en song gericht, maar wel prachtig

was dit jaar nog in utrecht te zien, in ekko, ondanks slecht geluid, leuk concert
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naar aanleiding van een discussie in het onzin gedeelte maar even topic over dit genre.

Als aanraders binnen dit genre heb ik de volgende bands:

Death in June
Der Blutharsch
Of the Wand and the Moon
Current 93
Volksweerbaarheid
Forseti
Von Thronstahl
Blood Axis
Boyd Rice
Allerseelen
Ordo Rosarius Equilibrio
Sol Invictus
Spiritual Front
Dernière Volonté



Bovenstaande bands zijn voor mij de favorieten uit het genre.
Ik weet dat Deranged en Metaalkonijn liefhebbers zijn van het genre, zitten hier nog meer mensen die deze muziekstroming kunnen waarderen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken eigenlijk alleen DI6, Boyd Rice en Der Blutharsch. Die laatste vind ik minder. De overdreven nazistische uitspattingen heb ik niet zoveel mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."