#1
Enkel volksweerbaarheid.
Ik kan daar inmiddels aan toevoegen dat ik Current 93 eigenlijk nog beter vindt dan Death in June. Geniale shit.Deranged zei:Ik ken eigenlijk alleen DI6, Boyd Rice en Der Blutharsch. Die laatste vind ik minder. De overdreven nazistische uitspattingen heb ik niet zoveel mee.
azgaza zei:Death in June vind ik best vet, maar de rest ken ik eigenlijk niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."