Hier is een beschrijving van hoe gisteren voor mij verlopen is.
Zoals je hieronder lezen zal zoek ik niet actief naar een snuffel, maar speed vindt altijd wel een weg naar mij toe.
Na het ontwaken uit mijn kort maar krachtig middagdutje liep ik al geeuwend naar de keuken.
Terwijl ik dorstig een koud blikje cola uit de koelkast nam werden mijn nog half slapende ogen zich bewust
van de grote berg onafgewassen eet- en drinkgerei die zich gedurende mijn wekenlange speedbinge had opgestapeld.
Het leek alsof ze al sinds de onwaarschijnlijke geboorte van Jezus de kans niet meer hadden gekregen om zich lekker schoon en fris te voelen.
De brutale ontneming van hun basisrecht om proper in de kast te kunnen staan brak mijn teder hartje in stukken.
Dit terwijl de gemiddelde westerse man het privilege heeft om na een lange werkdag te kunnen genieten van een frisse douche om daarna geheel onderdanig de voeten van zijn onestetische vrouw te kussen, ookal weigert ze al sinds hun trouwdag om in te gaan op al zijn seksuele avances.
Wat een harteloze trut.
Schaamteloos namen mijn hersenen het besluit om de chaotische staat van mijn keuken uit mijn kortetermijngeheugen te wissen nadat mijn drugsverslaafde onderbewustzijn een felrode doos op mijn koffietafeltje had gespot.
Mijn nieuwgierigheid nam de bovenhand waardoor ik op slakkentempo naar de doos in kwestie sloop.
Tot mijn stomme verbazing was de bovenkant van de doos grotendeels bedekt met een fel wit poeder, zorgvuldig gekapt in strakke lijntjes.
Mijn onvermogend lichaam werd overspoeld door een oncontroleerbaar intens verlangen.
De door mij gegeerde lijntjes, die nog witter waren dan de melkflesbenen van een roodharige vrouw, lonkten me even verleidelijk
als de eerder genoemde vrouw, vlak voordat ze anaal vernietigd werd door haar echtgenoot in spe die ter gevolge onwetend een einde
maakte aan zijn toen al miserabel seksleven.
Jullie kunnen hoogstwaarschijnlijk wel raden wat er na de afloop van dit verhaal gebeurd is.
Voor de minder intelligente druggies onder ons: ik heb gewoon keihard een dikke lijn speed door elk neusgat gejaagd.
Hier heb je een foto van mijn snuifdoos, die langs de zijkant wel degelijk felrood is: