Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer was ook niet echt helemaal geweldig. Ik, ongeduldig als ik ben, had er 3,5 achterover geslagen binnen een uurtje omdat ik dacht dat die pillen allang zouden horen te werken. Heb de hele avond op de bank gelegen ( voor zover ik weet ) en mijn ogen trilde. Ben uiteindelijk naar huis gebracht en heb de hele avond in mijn bed een programma over vissen gekeken en ik kon de ondertiteling niet eens lezen... Dat was een jaar of 3 geleden sindsdien nooit meer gedaan tot een paar maanden geleden. Die keer ging het wel wat beter maar ik kan me alsnog niet echt inhouden had er uiteindelijk toch weer 3 op. Maar ging gelukkig niet zo hard als eerst"
"Angramar Temenos zei: Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack. Klik om te vergroten... En toch zijn er een duizendtal meer mensen gelukkig geworden van liefde dan van crack"
"www.realrecordz.nl www.straatconnectie.nl Winne - begrijp me niet verkeerd Negativ - Money Money Buit Buit Negativ - Logisch Lange Frans & Baas B ( Ja ik vind ze ook kut ) - Gedoogbeleid <-- smoke nummer Om maar een paar nummers te noemen, als je meer wilt kan ik nog wel een lijstje opnoemen maar weet niet of dit je deze soort muziek chill vind."
"The opposites - zij aan zij Oud maar goud"
"Hmm vind inderdaad ook dat THC wel wat goeie nummers heeft. Tanita is daar niet een van Je weet et Zwart in me zakken Bang Bang <-- toppertje Het beste in mij De straat is m'n vader en natuurlijk ballen tot we vallen : Vond het nieuwe album van rocks alleen wel beetje tegenvallen. Zitten wel wat ok nummers tussen maar had beter verwacht."
"Wat vinden jullie beter, en waarom ? Persoonlijk ga ik toch liever voor de coke. Ten eerste de smaak van speed vind ik zo debiel smerig dat is gewoon niet grappig meer. En ik heb altijd het idee dat ik een beetje opgefokt word van speed terwijl coke mij wat relaxter houdt. Verder vind ik het ook kut van speed dat je de hele tijd het warm en hebt en 10 seconde later koud."
"Mijn excuses als er al meerdere topics hierover zijn. Had al een beetje rondgekeken maar ben niet de beste zoeker ( + een beetje lui ). Dat wakkerblijven vind ik inderdaad ook echt een hel met speed. De hele nacht liggen draaien enzo... Bah niks voor mij. Dan idd maar wat meer geld uitgeven"
"Ik had eigenlijk wel kunnen bedenken dat in het coke forum iedereen voor coke zou stemmen"
"Zeker herkenbaar. Mijn ouders vonden het na een tijdje ook eng worden dat ik zo emotieloos/onverschillig uit mijn ogen kijk. Maar toen ik nog heel veel blowde was ik ook echt heel erg onverschillig... Heb jij dit ook ? Denk idd dat het wel wat te maken heeft met blowen. Kan het niet verklaren maar je ziet voortdurend bij mensen die veel blowen dat ze toch iets meer van een zombie hebben dan mensen die niet ( veel ) blowen."
"psychopsychedelic zei: waneer je elke dag je ouders thuis ziet, is het logisch dat je niet altijd normaal met elkaar in omgang kan gaan, kids worden volwassen en krijgen vele dingen door, vele revoluties, en dan ook nog eens zijkende ouders, ligt ook niet altijd aant kind, integenstelling zelfs, ouders denken altijd gelijk te hebben en beter te weten, kinderen zijn de wezens waar ik meer naar luister, ook naar mijn eige kindertijd gedachtes, volwassenen hebben zulke dikke blokken voor hun kop Klik om te vergroten... Ja volwassenen zijn idd veel dommer dan kinderen en ze weten helemaal niks, je hoeft echt niet naar ze te luisteren ze zijn er alleen maar om het je naar te maken en ze hebben veel minder levenservaring als kinderen en veel minder kennis.... Toch ?? Ik ben bang dat het fout met jou gaat aflopen als je over alles de schuld van geeft terwijl jij "hoogbegaafd" bent en op het vmbo-t zit ( er is niks mis met het vmbo-t maar er is wel iets mis als je hoogbegaafd bent en daarop zit ), en een beetje je leven voorbij blowt/snuift. Als jij serieus denkt over een paar jaar zo gelukkig te zijn heb je het goed mis. Je verneukt je leven als jij dat wil mij best maar ga niet hier op het forum rond te lopen blazen dat volwassenen dikke blokken voor hun kop hebben. Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven"