Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEngels onderzoek waar of niet?

Engels onderzoek waar of niet?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1


Hier staat dat uiteindelijk maar 0,02 procent dood gaat aan cocaine.. (van de gebruikers)

Bron:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5055281170
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
de meeste mensen die doodgaan aan coke sterven aan een od denk ik
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt allemaal aan hoe je rekent he.

Wat is een gebruiker, iemand die het 1 keer op een jaar gebruikt, of moet er een minimum regelmaat in zitten ?

Wat is een casualty, iemand die dood gaat aan de directe gevolgen van cocaine, of tellen we ook mensen mee die 10 jaar eerder doodgaan dan ze normaal doodgaan doordat hun lichaam sneller is verouderd, en de mensen die onder invloed overmoedig extra risicos nemen (verkeer, maar ook andere mogelijkheden)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dit is gewoon ter gevolgen van het middel zelf lijkt me. Zo staat er in de lijst ook wiet met 0 doden! Alleen hoe kun je Cocaïne goed doseren dan? Wanneer sterf je al aan een overdosis? vooral de eerste keer hoe doseer ik het....?
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het eigenlijk een beetje debiel om te zeggen dat 0,02 % doodgaat van de cocaïne. Het is misschien wel waar en ik heb de rest niet gezien maar de dood lijkt mij toch niet het ergste wat coke met je kan doen. Liever dood dan als een verslaafde junk onder een brug wonen met maar 1 doel: Coke.

Staat er ook in hoeveel mensen dat gebeurt... dat geeft denk ik een iets beter beeld van sos.

Als ze zeggen van ooowh 0,02% gaat maar dood kan je beten snuiven dan aan de alcohol daar gaan tenslotte meer mensen aan dood. :grin:

Btw I :hearteyes: Sos
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tuurlijk sterven er mensen aan coke,
veel mensen beseffen niet dat dit een gevaarlijk goedje is.

Het versnelt hartslag, je lichaamstemperatuur stijgt, en je ademhaling verandert...
Indien je grote dosissen neemt (wat vaak het geval is) kan dit uit de hand lopen.
En dan heb ik nog niks vermeld over coca-ethyleen :openmouth:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
PuppiiiEyes zei:
coca-ethyleen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat wil jij natuurlijk wel proberen omdat het zo lekker gevaarlijk is :P
j
jeandemackerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja het zijn de gevolgen voor je gezondheid, het gewichtsverlies en de voeding en de weerstand, een overdosis coke lijkt me bijna onmogelijk.
Wel zijn er mensen die een flink hartinfarct krijgen heb ik gehoord, maar dat in combi met drank en siggs.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ik heb eens ergens gehoord dat het vaak niet door de Coke zelf is maar door de middelen waar het mee versneden is dat daar dood aan kan gaan

Heb het ergens gehoord dus weet niet zeker :grin:
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#10
x_VorteX_x zei:
Maar ik heb eens ergens gehoord dat het vaak niet door de Coke zelf is maar door de middelen waar het mee versneden is dat daar dood aan kan gaan

Heb het ergens gehoord dus weet niet zeker :grin:
Klik om te vergroten...

Veelal heeft dat versnijdingsspul nierfalen tot gevolg .... heb ik gehoord hoor :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De meeste mensen die overlijden naar coke gebruiik zijn de spuiters, combinatie van slechte coke en teveel in een keer geshot te hebben om groter flash te krijgen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond het trouwens wel een heel interresant programma. Ga "alcohol 5" eens flink erin wrijven bij alle anti-drugs falers die zich wel helemaal dood zuipen...
d
duhhhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met sos kan je heeeeel ver gaan, maar dan bedeol wel met snuiven. 3 weken non stop, alcohol en sos (5 tot 6 gram op een dag) en ben er nog steeds. Ik zal je alleen niet vertellen hoe ik me daarna voelde, ik kon iig een nieuwe kledingkast (inhoud) aanschaffen, scheelde 15 kilo
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#14
duhhh zei:
Met sos kan je heeeeel ver gaan, maar dan bedeol wel met snuiven. 3 weken non stop, alcohol en sos (5 tot 6 gram op een dag) en ben er nog steeds. Ik zal je alleen niet vertellen hoe ik me daarna voelde, ik kon iig een nieuwe kledingkast (inhoud) aanschaffen, scheelde 15 kilo
Klik om te vergroten...

Kreeg jij je sos zo goedkoop of ben je gewoon heel rijk?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."