"whitesugar zei:
Ik had een keer eerder 6apb gedaan, maar dit was thuis. Nu heb ik afgelopen weekend voor het eerst 6apb gedaan op een festival, en ubberhaubt drugs voor het eerst op een festival.. dit was een hele goede ervaring, beter dan ik had verwacht! Ik had de vorige keer rond de 140 mg genomen, en nu heb ik de dosis iets verhoogd naar 160 mg. En ik heb de hci variant.
We waren rond 22.30 binnen denk ik, het was nog even spannend of mijn qr code wel geldig was, maar dit ging allemaal goed gelukkig!
We zijn even bij de podia's gaan staan, daarna ben ik naar de wc gegaan en heb ik de capsule 6apb ingenomen.ik weet niet meer precies hoelaat dit was, ik schat rond 23.00 uur?
Het duurde denk ik wel 3 kwartier/uur voordat ik iets begon te merken. In het begin, dit heb ik tenminste ook weleens met xtc, dan moet ik eerst altijd een soort van een drempel over en daarna voel ik me pas goed. Ik had dus even het gevoel dat ik de drukte even uit moest, omdat alles net insloeg.. toen zijn we even naar buiten gegaan. Vervolgens werd ik misselijk en moest ik kotsen. Gelukkig ben ik daarna niet misselijk meer geweest.
Toen de drugs in begon te werken voelde ik al dat het een lekkere trip word waarschijnlijk, ik voelde me gelijk al best goed namelijk, of het komt door de muziek dat ik me zo snel al zo goed voelde, ik weet het niet..
toen begon de drugs echt te werken, ik voelde me gelijk al euforisch! Ik stond met mijn handen in de lucht te dansen, zo goed voelde ik me. En wat ik het allermooist vind, is dat er iemand achter mij stond die zich in precies dezelfde sferen als mij bevond. De blijdschap en euforie straalde gewoon van het gezicht af. Ze wou helemaal meegaan in de muziek, net als ik.
Ik Had zo'n zin om te dansen, en het leek ook wel alsof ik geen schaamte meer had.. ik vond het zo geweldig om andere mensen zo blij te zien, omdat ik weet dat ik me ook zo voel. En ik heb het idee dat die blijdschap besmettelijk is, want er stond namelijk iemand te dansen met een bigsmile op zijn gezicht en ik werd er nog meer blij van! En verder is het ook mooi om te zien hoeveel mensen je aanspreken, en hoeveel mensen met je proberen te dansen! Er was ook een moment dat wij de zaal uitliepen, en er waren een paar mensen die aan de mdma zaten met grote doppen, ik vond dit zo leuk om te zien! Af en toe waren er ook belgische mensen die wat tegen me zeiden, maar ik verstond er niks van 😅😂 en mij verstonden ze ook niet goed.. en dan die mensen die zo los gaan op de muziek, stonden vooral voor bij het podium, dit vond ik zo mooi om te zien!
Daarna was het eigenlijk een hele avond vol met: bij podia staan, dansen, drinken halen, naar tribune en heel soms naar buiten. het was vooral veel dansen en van de euforie genieten. Ik stond daar soms ook echt van: "wauw, wauw!" Omdat ik me zo lekker voelde😅 op dat moment had ik totaal geen schaamte, ik wou gewoon van de euforie genieten. Ook vond ik het heerlijk om af en toe aan mijn haar te zitten omdat dat lekker voelde.
Ik denk dat rond een uur of 5 de 6apb uit begon te werken. Het nadeel van 6apb is vind ik wel dat je niet goed weet wanneer het nou helemaal uit is gewerkt, het gevoel gaat soms in vlagen namelijk.. maargoed, het begon dus uit te werken. Toen zijn we bij de tribunes gaan zitten, en mijn ogen vielen gewoon dicht, zo'n inkakker had ik 😅 vervolgens kreeg ik ineens weer een vlaag energie, en later ging die weer weg.
Ik heb toen dus besloten om 3mmc te nemen, oraal. Ik denk dat ik iets teveel had genomen want ik ging iets te hard. Of het kwam omdat de 6apb nog niet goed was uitgewerkt.. maargoed, toen zijn we even naar buiten gegaan om af te koelen, en over een tijdje ging het wel weer.
Toen ik dus weer een vlaag energie kreeg van de 3mmc, zijn we weer gaan dansen. Ik voelde me door de 3mmc ook best wel goed! Maar wel minder euforisch dan normaal. Ik had iets meer zin om te praten, maar dat is normaal bij 3mmc veel erger bij mij.. het kan ook door de sfeer komen dat ik minder zin had om te praten..
Uiteindelijk heb ik best wel veel contact met mensen gehad, veel meer dan als ik alleen drank drink op een feestje of festival.. ik had dan geen praatkick op 6apb, maar ik stond er wel veel meer voor open om contact met mensen te zoeken. Aan het einde van de avond wou ik nog even vooraan bij het podium staan, als afsluiter. Hier hoor je de bas namelijk extra goed, en je voelt de luchtdruk naar je toe blasen. Ik heb toen nog contact met iemand gekregen en heb het laatste halfuur met onbekenden staan dansen.
Wat ik nog even kwijt wou over 6apb, is dat ze zeggen dat er ook een licht trippy kantje aan zit. Dit klopt inderdaad, maar hij is wel heel licht. Ik zag soms bepaalde vormen in een soort 3d achtig iets. Ik weet niet hoe ik dit goed uit moet leggen, maar het komt erop neer dat bepaalde vormen extra duidelijk worden. Ook zag ik soms dat het licht best trippy was, maar dit was maar op sommige momenten.
Het kan zijn dat ik dit morgen ofzo nog even update, als nog niet alles klopt. Ik ben niet heel scherp vandaag namelijk..😅
Klik om te vergroten...
Mooi verslag zeg! Zit zelf ook te twijfelen wat 6APB te bestellen. Vind de xtc rush altijd te kort en bijnemen maakt het niet altijd prettiger.
Hoe heb jij je dosis bepaalt, want ik wil het uuteraard wel in 1 keer goed doen ... als ik ooit weer eens naar een festival ga. Intents 2022 ist 1e wat ik (nog) vast heb staan en als 40-er krijg ik mn wolfpack niet meer zo vaak mee😬. Maar ergens in de komende maanden wil ik echt weer ff een keerke los 🙃"
In: Tripreport 6apb op festival
1-1-2024