#1
Jij zou een hele goede backstage rebel kunnen zijn 🤣🤣Wat is dat, backstage rebel?
Jij zou een hele goede backstage rebel kunnen zijn 🤣🤣Wat is dat, backstage rebel?
Dan gun ik je zo de eerste keer mdma op een festival, dat is zo leuk !Ik zou het niet weten, nog nooit drugs gehad op een festival.. en ook niet veel festival ervaring.
Festival, gaat ie microdosen.Lsd microdose
Lijkt me ook heel mooi! Zou 6apb doen op festival vorig weekend, helaas ging het festival op het laatste moment niet door 😔Dan gun ik je zo de eerste keer mdma op een festival, dat is zo leuk !
Lsd kan wel heftig zijn op een festival denk ik? Misschien dat hij het daarom doet? Zelf nog nooit lsd gedaan maar wel andere tripmidelen.Deze man.
Festival, gaat ie microdosen.
Jij bent zeker ook zo’n gast die op een barbecue op het laatst aankomt met: “is het wel vrije uitloop kip? Anders lust ik het niet”.
Ah dat is echt jammer!Lijkt me ook heel mooi! Zou 6apb doen op festival vorig weekend, helaas ging het festival op het laatste moment niet door 😔
Leuk, veel plezier! Zit eraan te denken om ook in oktober naar belgie te gaan. Maar het ligt een beetje aan de kosten, ik kan niet geld blijven uitgeven aan festivals waarbij de twijfel is of ze wel doorgaan..Ah dat is echt jammer!
Ons eerste festival is in Brussel op 8 oktober, kijk er nu al naar uit!
Ja dat klopt! Zij gaat op zaterdag volgens mij en wij op vrijdag. Zaterdag was al helemaal uitverkocht.Je gaat denk ik naar het festival waar @Hiyou Ook heen gaat? Of niet
Mij lijkt een microdosis LSD op een festival anders fantastisch!Deze man.
Festival, gaat ie microdosen.
Jij bent zeker ook zo’n gast die op een barbecue op het laatst aankomt met: “is het wel vrije uitloop kip? Anders lust ik het niet”.
Wat is dat, backstage rebel?Ze hebben helaas alleen de dure Backstage Rebel kaarten op vrijdag zie ik net…
Ik snap heel goed dat je zin hebt in een festival of feest!
Ja ik zit er ook aan te denken daar heen te gaan, als het nog niet uitverkocht is tenminste.. en anders een ander festival in belgie ofzo, het lijkt me wel leuk om dit jaar nog weg te gaan omdat ik in mijn hoofd had dat ik naar een festival zou..Ja dat klopt! Zij gaat op zaterdag volgens mij en wij op vrijdag. Zaterdag was al helemaal uitverkocht.
Ik was zo blij met die tip.
In Nederland wordt het toch niks voorlopig, in België mag veel meer.
Ze hebben helaas alleen de dure Backstage Rebel kaarten op vrijdag zie ik net…Ja ik zit er ook aan te denken daar heen te gaan, als het nog niet uitverkocht is tenminste.. en anders een ander festival in belgie ofzo, het lijkt me wel leuk om dit jaar nog weg te gaan omdat ik in mijn hoofd had dat ik naar een festival zou..
Ik heb je net een pb gestuurd!Wat is dat, backstage rebel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."