#1
Gisteren ook voor het eerst 5 mg norflurazepam genomen. Ik ben eigenlijk blij verrast. Effecten kwamen na 30-45 min heel subtiel opzetten. Relaxt gevoel, wat zwaardere ledematen, zorgen verdwenen en het was alsof ik wat lichter liep. Een beetje een prettig aangeschoten gevoel. Wel af en toe wat versuft, staren op mn op mn telefoon en ff niet meer weten wat ik nou wilde😆. Rond 20.00 inname en rond 23.00 gaan slapen, wat perfect ging. Had nog 1 drankje op voor het naar bed gaan en dat versterkte elkaar een beetje. Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺. Zelf prima geslapen en om 08.30 er uit gegaan, nog een beetje slaperig.. maar na een bakkie koffie of 2 weer zo scherp als een mes🙃.
Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺