Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNorflurazepam

Norflurazepam

87 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren ook voor het eerst 5 mg norflurazepam genomen. Ik ben eigenlijk blij verrast. Effecten kwamen na 30-45 min heel subtiel opzetten. Relaxt gevoel, wat zwaardere ledematen, zorgen verdwenen en het was alsof ik wat lichter liep. Een beetje een prettig aangeschoten gevoel. Wel af en toe wat versuft, staren op mn op mn telefoon en ff niet meer weten wat ik nou wilde😆. Rond 20.00 inname en rond 23.00 gaan slapen, wat perfect ging. Had nog 1 drankje op voor het naar bed gaan en dat versterkte elkaar een beetje. Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺. Zelf prima geslapen en om 08.30 er uit gegaan, nog een beetje slaperig.. maar na een bakkie koffie of 2 weer zo scherp als een mes🙃.

Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dude81 zei:
Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺
Klik om te vergroten...
Hahaha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude81 zei:
Gisteren ook voor het eerst 5 mg norflurazepam genomen. Ik ben eigenlijk blij verrast. Effecten kwamen na 30-45 min heel subtiel opzetten. Relaxt gevoel, wat zwaardere ledematen, zorgen verdwenen en het was alsof ik wat lichter liep. Een beetje een prettig aangeschoten gevoel. Wel af en toe wat versuft, staren op mn op mn telefoon en ff niet meer weten wat ik nou wilde😆. Rond 20.00 inname en rond 23.00 gaan slapen, wat perfect ging. Had nog 1 drankje op voor het naar bed gaan en dat versterkte elkaar een beetje. Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺. Zelf prima geslapen en om 08.30 er uit gegaan, nog een beetje slaperig.. maar na een bakkie koffie of 2 weer zo scherp als een mes🙃.

Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Klik om te vergroten...
Echt wel positieve eerste ervaring met Norflurazepam, waar ik mij wel in kan volgen, alleen ging ik tussen anderhalf 2u slapen, werd echt ook wel slaperig, mr tussen goed halfu en kleine 2u indd fijn relax gevoel. En indd geen klokje rond weg zijn, mr lekker fris wakker na gemiddeld 7u slaap.
Etizolam, was snel craving bij bij n mixen met andere benzo's n blackouts tot resultaat.
Met Bromazolam 3mg heb ik dit helemaal niet, hoop dat Norflurazepam op dat vlak op Bromazolam lijkt.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De volgende keer weer eens wat anders proberen.. wat raden jullie me aan? En wat doet het? Ben een drukke energieke kerel, maar wel 1 met flink wat spanning en onrust in mn donder. Mn hoofd staat nooit stil... vandaar mn voorliefde voor benzo's, weed, tramadol en phenibut
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flubomazepam? Die 8mg maakte me behoorlijk slaperig en haalde angst weg.
psychonautwiki.org

Flubromazepam

Flubromazepam is a long-lasting psychoactive substance of the benzodiazepine class which produces anxiolytic, sedative, muscle relaxant, depressant and amnesic effects.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dude81 zei:
De volgende keer weer eens wat anders proberen.. wat raden jullie me aan? En wat doet het? Ben een drukke energieke kerel, maar wel 1 met flink wat spanning en onrust in mn donder. Mn hoofd staat nooit stil... vandaar mn voorliefde voor benzo's, weed, tramadol en phenibut
Klik om te vergroten...
Wel eens laten onderzoeken op AD(H)D?
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Wel eens laten onderzoeken op AD(H)D?
Klik om te vergroten...
Nee, eigenlijk nog nooit. Ik denk dat ik milde kenmerken heb die me vaak ook erg helpen in het leven. Ik schakel supersnel en denk altijd vooruit in meerdere scenario's. Echter noemt men mij daarom ook wel eens impulsief en zonder na te denken😆. Mijn vader en zus hebben er ook last van en krijgen medicatie tegen de stormpjes in hun hoofd, ik zelf ervaar dit dus niet altijd als nadelig. Maar goed afschakelen doe ik dus nu op gezette tijden met wat weed, CBD, phenibut, of rc benzo's.. Enkel de nervositeit voor bepaalde zaken blijft een ding, zeker als ik publiekelijk moet spreken en ff moet wachten. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken🤯

Dus zeg het maar DF dokters; wat mankeer ik🤪
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dude81 zei:
Nee, eigenlijk nog nooit. Ik denk dat ik milde kenmerken heb die me vaak ook erg helpen in het leven. Ik schakel supersnel en denk altijd vooruit in meerdere scenario's. Echter noemt men mij daarom ook wel eens impulsief en zonder na te denken😆. Mijn vader en zus hebben er ook last van en krijgen medicatie tegen de stormpjes in hun hoofd, ik zelf ervaar dit dus niet altijd als nadelig. Maar goed afschakelen doe ik dus nu op gezette tijden met wat weed, CBD, phenibut, of rc benzo's.. Enkel de nervositeit voor bepaalde zaken blijft een ding, zeker als ik publiekelijk miet spreken en ff moet wachten. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken🤯

Dus zeg het maar DF dokters; wat mankeer ik🤪
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat dus. Zeker met dit verhaal erbij zou je het allicht kunnen laten onderzoeken. Baat het niet schaadt het niet!
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Overigens heb ik het gister iets te bont gemaakt met de norflurazepam🤯. Van 18.00-12.00 uut 20mg op. Geen aanrader, slapen is een coma geworden en wakker worden alsof je nog dronken ben. Point taken; 5-10 mg is heerlijk en daar wordt je ook weer fris van wakker. Nu weer ff een weekje benzo loos en af en toe een beetje weed of kratom. Want de scherpe randjes van deze corona shitzooi situatie wil ik er wel ff afhebben 's avonds☺
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dude81 zei:
Van 18.00-12.00 uut 20mg op.
Klik om te vergroten...
So! Plus dat wat nog in je bloed zat van afgelopen dagen... verstandig om de benzo's even links te laten liggen. Of rechts. Maar iig niet in je smoel
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
So! Plus dat wat nog in je bloed zat van afgelopen dagen... verstandig om de benzo's even links te laten liggen. Of rechts. Maar iig niet in je smoel
Klik om te vergroten...
Helemaal waar, what was i thinking yesterday🥴
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dude81 zei:
Helemaal waar, what was i thinking yesterday🥴
Klik om te vergroten...
Niet bijster veel intelligents iig!
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het werkt ook zeer lang
TripSit Factsheets - Norflurazepam
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een van de langswerkende die er is zelfs
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#16
of wat dacht je van Flubromazepam
TripSit Factsheets - Flubromazepam

Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vladimir1978 zei:
of wat dacht je van Flubromazepam
TripSit Factsheets - Flubromazepam

Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Klik om te vergroten...
Is echt afhankelijk van persoonlijk gevoel imo. De huisarts zal je vrijwel altijd op diazepam zetten. Deze manier is het meest veilig en heeft de grootste kans van slagen.

Als je zelf gaat taperen (en dus echt weet waar je mee bezig bent) kun je idd ook kiezen voor andere langwerkende benzo's zoals flubromazepam, diclazepam of norflurazepam. Dit zijn echter natuurlijk allemaal rc's, met de risico's van dien, plus het feit dat je geen begeleiding krijgt.

Er lopen momenteel best veel verschillende actuele topics met dit als onderwerp, heb ik het idee overigens.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nihilist88 zei:
Waar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect?
Klik om te vergroten...
Goeie vraag, ben er zelf ook fan van! (incidenteel) Ik vind het niet perse te vergelijken en is een fijne Benzo op zichzelf. Benzo's lijken sowieso op elkaar, slaap opwekkend, angst remmend, echter geeft Norflurazepam geen naweeën en kan de avond erop gewoon tukken. In tegenstelling tot Etizolam en Clonazolam. Eigenlijk alle Lammetjes heb ik de dag erna moeten bijpakken omdat ik niet kon slapen en weer nodig had. Voor mij geen Lammetjes meer, alhoewel ik nog wat Pyrazolam heb liggen. Nog niet getest :wink:
Dude81 zei:
Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Klik om te vergroten...
Ja Etizolam is geen fijn middel om met herhaling te gebruiken.. IMO
Vladimir1978 zei:
Flubomazepam?
Klik om te vergroten...
Thanks voor de reminder, Die wil ik nog eens proberen :)
Zanza zei:
Zanza zei:
Als je zelf gaat taperen (en dus echt weet waar je mee bezig bent) kun je idd ook kiezen voor andere langwerkende benzo's zoals flubromazepam, diclazepam of norflurazepam. Dit zijn echter natuurlijk allemaal rc's, met de risico's van dien, plus het feit dat je geen begeleiding krijgt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik ben meer voorstander van: uitvinden wat voor jou werkt. Het ene na het andere, wellicht veilige middel wordt verboden. Bij verslaving is begeleiding nodig, maar ik heb intussen een eigen apotheekje opgezet met middelen voor incidenteel gebruik, waarvan ik vind dat het goed werkt en niet verslavend is. Op deze manier zet ik de huisarts buiten spel, echter kost het ook veel moeite om wat Benzo's te krijgen via de arts en het is duur. Dat verschilt natuurlijk per huisarts :wink:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow, er is iets in je citaat niet helemaal lekker gegaan. Maar het laatste stuk, als antwoord op het zelf taperen:

Klopt wat je zegt, mits je goed weet wat je doet en een grote zelfdiscipline hebt. Ik ken het weggetje ook, maar als je m voor het eerst bewandeld, kan het een aardige dwaling worden. Daarom zou ik in dergelijke gevallen altijd een arts inschakelen. Zowel voor de juiste doseringen als voor het begeleidingstraject
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Wow, er is iets in je citaat niet helemaal lekker gegaan. Maar het laatste stuk, als antwoord op het zelf taperen:

Klopt wat je zegt, mits je goed weet wat je doet en een grote zelfdiscipline hebt. Ik ken het weggetje ook, maar als je m voor het eerst bewandeld, kan het een aardige dwaling worden. Daarom zou ik in dergelijke gevallen altijd een arts inschakelen. Zowel voor de juiste doseringen als voor het begeleidingstraject
Klik om te vergroten...
Thanks, heb het bericht aangepast.

Wat betreft taperen, dat is altijd verstandig onder professionele begeleiding uiteraard! Ookal zullen zij wellicht geen of minder ervaring hebben met de bovengenoemden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."