Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat heb jij in godsnaam op?"
"Misschien dan niet z'n grootste probleem, maar z'n Nederlands kan ook nog wel wat bijgeschaafd worden. Is gewoon bijna niet te lezen."
"De hoeveelheid drank alleen al lijkt mij dodelijk.....een beetje overdreven misschien?"
"lysergine25 zei: Ps: Serieus ik kon de tekst niet meer herinneren van dat liedje ... dus moest improviseren. Belgie !!!! Klik om te vergroten... 'K heb getwijfeld over België...maar dat land bestaat niet echt 'k stond zelfs in dubio...maar ik nam geen enkel risico 'K heb getwijfeld over België.....BELGIË.....BELGIË"
"Zo te zien hanteer jij doseringen die horen bij GBL en niet bij GHB. Weeg je zo tussen de 80 -85 kg. dan is 5 - 5,5 ml. een goed startdosis (de meeste mannen dus). Rekening houdend met een lager gewicht en een hoger vetpercentage kom je voor een vrouw uit op zo'n 3,5 ml. als start. Merk je hier niks van dan de volgende keer 0,5 ml. meer. Maar pas op....het 'omslagpunt' luistert heel nauw. Ga dus niet met grotere stappen omhoog!!! (tenzij je graag 'out' wil) Bijnemen na zo ongeveer 2 uur (als je voelt dat het effect wegebt) -> de helft van de eerste dosis. Doe jezelf een plezier en schaf een goed spuit aan voor de dosering. Coladopjes enzo is echt te onnauwkeurig."
"Jezus nog aan toe zeg........ Ben zelf hier blijkbaar een soort van bejaarde..... Ben er pas recent mee begonnen (42) en ik weet echt wel dat de meesten dit doen als ze (veel) jonger zijn. Ik vind het echter toch wel allarmerend om te zien HOE jong. De leeftijdskeuzes in deze poll spreken wat dat betreft boekdelen! Krijgen bezoekers met ip-adressen in Volendam er nog wat 'jongere' keuzes bij? Maar goed, wat ik maar zeggen wil is dat ik vind dat je met drugs om moet kunnen gaan en bij veel erg jonge gasten vraag ik me dus af of dat zo is. Zelf gebruik ik van alles, maar alles slechts zo nu en dan (okay, een joint iets vaker). De kunst is ervoor te zorgen dat het geen gewoonte wordt, dus ook niet ELK weekend bij het stappen. Ehh.......ben geen moraalridder hoor....cker niet"
"Out of bed: We. 06:00h Get in bed: Fr. 19:00h (worked all 3 days, without being tired) Out of bed: Fr. 23:00h Get in bed: ???? Now Sat. 05:00h and very awake!"
"Grotere hoeveelheden voor de zekerheid gewoon in de vriezer; hoe lager de temperatuur, hoe langzamer eventuele reacties plaatsvinden. Als het zuiver genoeg is bevriest het niet en kan je met een doseerspuitje gewoon eruit halen wat je gebruikt."
"Godverdegodeverdegodver-Kudtgristenkabinet!!!!! (sorry if I offended anyone, maar kunnen die kleinburgerlijke Veluwe-christenen dan niet eindelijk eens ophouden met anderen hun levensvisie door de strot te douwen?? VERDOMME!!)"
"caatje zei: Eckster c, grow up PLEASE Klik om te vergroten... Inderdaad!! En zoek ondertussen ff een andere plek op, liefst zover mogelijk van DF"