Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven :O,

Overgeven :O,

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zei dat ik het moest vragen van mijn oma, dat werkt heel goed, ze vonden het vertederend :mrgreen:
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Af en toe pak ik wel eens wat G, (meestal gewoon een cola dop)
na een kwartier(of wat langer) ben ik supper lekker vaag, maar naar een half uurtje(of wat later ofcourse :P ) krijg ik een kutgevoel, en moet ik kotsen zonder reden. voel me niet ziek,
of misselijk.

maar het komt er gewoon uit..

wat kan ik hier aan doen?
moet ik iets minder pakken, omdat dit voor mij eigenlijk al iets te veel is??
of is hier helemaal niks meer aan te doen.
(heb altijd cola dop gepakt, en eigenlijk was het resultaat altijd kotsen.. waarna de vaagheid gelijk weg is..)

(weet niet of lengte en gewicht er wat mee te maken heb maar mn lengte is, 1,68 : gewicht: ± 60. )

Greets, :grin:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
minder nemen ja ik had het mijn 2de keer ook de eerste keer nam ik 1,5 (GBL) de 2de keer nam ik 2,0 echt misselijk en verward zeg maar nu neem ik dus elke keer gewoon 1,5 love in it :hearteyes: :hearteyes:
en je bent vrij licht dat ook maar dat komt door je lengte dus neem dan maar iets minder :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je neemt te veel, simpel toch
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze hebben het nog niets eens door dat het voor ghb is
Zij verkoopt, verdient geld en zal blij zijn, voor de rest hoeven ze geen vragen te stellen
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#6
drink zoiezo al nooit :P, maar zal het volgende keer is proberen af te meten, :).
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mmn zei:
minder nemen ja ik had het mijn 2de keer ook de eerste keer nam ik 1,5 (GBL) de 2de keer nam ik 2,0 echt misselijk en verward zeg maar nu neem ik dus elke keer gewoon 1,5 love in it :hearteyes: :hearteyes:
en je bent vrij licht dat ook maar dat komt door je lengte dus neem dan maar iets minder :wave:
Klik om te vergroten...

Lezen!

Anoniempje neemt een coladop.....dat is dus 5-6 ml. afhankelijk van hoe vol je hem schenkt. Het gaat dus over GHB en niet over GBL want bij 5-6 ml. GBL ben je zeker out.
Advies: doseer nauwkeurig, het liefst met een spuit die verdeling tot 1/10 ml. heeft.
Ieder lichaam is anders, dus noteer hoeveel je neemt en hoe je je daarbij voelt tot je de voor jou goede dosis gevonden hebt. Bij een gewicht zo rond de 80 kg. is 5 ml. voor de meesten het maximale. Ben je in de buurt van de 55-60 kg. neem dan eens 3,5 ml.
En onthoud: Bij G(hb) is méér vaak minder!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is ook afhankelijk van je tolerantie
Heb je juist gegeten
hoe sterk is de ghb
...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol is ook een extreem belangrijke factor, al drink je er maar 1-3 biertjes bij, je zal veel sneller gaan kotsen, of je misselijk voelen. Beter helemaal geen alcohol dus.
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar zal wel beetje irritant zijn om het allemaal goed af te meten, zou eigenlijk iets moeten vinden waar precies genoeg in past voor mij :).
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#11
AnOniem:) zei:
drink zoiezo al nooit :P, maar zal het volgende keer is proberen af te meten, :).
Klik om te vergroten...
ja dan al je merken dat het veel lekkerder is als je dat gevoel van kotsen krijgt heb je gewoon te veel op en is het niet zo leuk.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Normaal is misselijk worden of ziek zijn het gevolg van te veel pakken. Maar dat heb jij niet. Misschien ligt het aan je maag. Heb jij daar weleens last van?

Maar ik zou iig gewoon eens proberen om wat minder te pakken. En idd goed afmeten. Je kan bij de apotheek spuitjes halen om goed mee te doseren. Maar ik weet niet of je gebruikt tijdens het stappen, want met spuitje is dan best lastig.

Gewoon wat minder het dopje vullen anders.
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb nog geprobeert om minder in de cola dop te doen, maar toen sloeg het niet aan...

zal eens zn spuitje ergens hale.

Gebruik het meestal gewoon binnen/buiten met vrienden.

- wat moet de apotheek eigenlijk denken alsk die kom halen :P kan moeilijk vragen hebben jullie spuitjes om ghb af te meten :P -
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon zeggen ik wil een spuitje met een verdeling van 1ml tot 10 ml je hoeft ze niks te zeggen. en als ze iets vragen zeg je gewoon dat het is om iets zorgvuldig af te meten :hearteyes: :wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
AnOniem:) zei:
- wat moet de apotheek eigenlijk denken alsk die kom halen :P kan moeilijk vragen hebben jullie spuitjes om ghb af te meten :P -
Klik om te vergroten...

Je hoeft alleen maar te vragen om een spuitje van 10 ml ofzo waarmee je per ml kan afmeten. Ze zullen verder niet veel vragen denk ik. Anders zeg je dat het niet voor jouw is en er verder niks van weet.

Ik denk dat ze je vreemder zullen aankijken als je zegt doe mij maar vier nieuwe autobanden.
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, ja okee.

bedankt iedereen. als ik het uitgeprobeerd heb laat ik 't nog wel weten :)
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#17
AnOniem:) zei:
Af en toe pak ik wel eens wat G, (meestal gewoon een cola dop)
na een kwartier(of wat langer) ben ik supper lekker vaag, maar naar een half uurtje(of wat later ofcourse :P ) krijg ik een kutgevoel, en moet ik kotsen zonder reden. voel me niet ziek,
of misselijk.

maar het komt er gewoon uit..

wat kan ik hier aan doen?
moet ik iets minder pakken, omdat dit voor mij eigenlijk al iets te veel is??
of is hier helemaal niks meer aan te doen.
(heb altijd cola dop gepakt, en eigenlijk was het resultaat altijd kotsen.. waarna de vaagheid gelijk weg is..)

(weet niet of lengte en gewicht er wat mee te maken heb maar mn lengte is, 1,68 : gewicht: ± 60. )

Greets, :grin:
Klik om te vergroten...

4 uur voordat je gaat pakken, niets eten zodat er ook niets uit kan komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."