#1
Ik zei dat ik het moest vragen van mijn oma, dat werkt heel goed, ze vonden het vertederend 



mmn zei:minder nemen ja ik had het mijn 2de keer ook de eerste keer nam ik 1,5 (GBL) de 2de keer nam ik 2,0 echt misselijk en verward zeg maar nu neem ik dus elke keer gewoon 1,5 love in it![]()
en je bent vrij licht dat ook maar dat komt door je lengte dus neem dan maar iets minder![]()
ja dan al je merken dat het veel lekkerder is als je dat gevoel van kotsen krijgt heb je gewoon te veel op en is het niet zo leuk.AnOniem:) zei:drink zoiezo al nooit :P, maar zal het volgende keer is proberen af te meten,.

AnOniem:) zei:- wat moet de apotheek eigenlijk denken alsk die kom halen :P kan moeilijk vragen hebben jullie spuitjes om ghb af te meten :P -
AnOniem:) zei:Af en toe pak ik wel eens wat G, (meestal gewoon een cola dop)
na een kwartier(of wat langer) ben ik supper lekker vaag, maar naar een half uurtje(of wat later ofcourse :P ) krijg ik een kutgevoel, en moet ik kotsen zonder reden. voel me niet ziek,
of misselijk.
maar het komt er gewoon uit..
wat kan ik hier aan doen?
moet ik iets minder pakken, omdat dit voor mij eigenlijk al iets te veel is??
of is hier helemaal niks meer aan te doen.
(heb altijd cola dop gepakt, en eigenlijk was het resultaat altijd kotsen.. waarna de vaagheid gelijk weg is..)
(weet niet of lengte en gewicht er wat mee te maken heb maar mn lengte is, 1,68 : gewicht: ± 60. )
Greets,![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."