Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaarom luisteren mannen niet!

Daarom luisteren mannen niet!

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dit een anti mannen topic. Ik voel me gekrenkt :confused:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
AMSTERDAM - De stem van een vrouw is veel te moeilijk voor de meeste mannen. Een man moet namelijk zijn hele brein moet aanspreken om een vrouwelijke stem te kunnen ontcijferen. Voor een mannelijke stem volstaat een hersenkwabje, hebben Britse onderzoekers ontdekt.


De ontcijfering van een vrouwenstem is zelfs zo vermoeiend dat een man deze liever negeert. Het mannelijke brein kan zichzelf zonder problemen afsluiten voor hoge, snerpende en schelle geluiden. Ze begrepen er toch al maar de helft van, dus voor hun gevoel missen ze weinig.

Mannen houden daarom ook van hese vrouwenstemmen. Ze denken dat ze die sexy vinden, maar in werkelijkheid lijken schorre stemmen op mannelijke stemmen, wat voor mannen aangenamer is.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kan me er nog in vinden ook :mrgreen:

alleen een hese vrouwenstem vind ik smerig en ik negeer niemand...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
goed nieuws...nu heb je tenminste een reden als je na 5 minuten dan eindelijk eens zegt, met geiriteerde nonchalante toon; wat zeg je?
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat is nou precies je punt?

Als dit zo is, dan is dat zo.
Vast wel een evolutionaire verklaring voor ofzo. :mrgreen:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dude64 zei:
En wat is nou precies je punt?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
moeten we nu allemaal als mannen gaan praten fzo :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Interessant! Misschien dat mijn liefje me daarom zo vaak niet verstaat?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vett, dit is gewoon de verklaring voor dat permanente taalprobleem tussen mannen en vrouwen :P
Heb ik zelf ook zeker last van :mrgreen:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaja. :grin: En dit is zeker een onderzoek gedaan door mannen?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Willemijn zei:
Dude64 zei:
En wat is nou precies je punt?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kruip terug in je ei Willemijn!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Interessant! Misschien dat mijn liefje me daarom zo vaak niet verstaat?
Klik om te vergroten...

sure :rolleyes:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een stiekeme hele sterke aversie tegen de stem van vrouwelijke schaatsters die net een 1500m hebben gereden en nog naar adem staan te happen en bl`eren in de microfoon. :flushed:

Een beetje een heze stem vind ik wel erg oke.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik merk wel dat ik zelf vaak een beetje op de laagste noten vanmijn zang berijk praat, en mijn berijk is 4 octaven en gaat vooral héél hoog, maar mannen verstaan mij altijd wel goed. Ik ken ookmeisjes die juist wel echt tot veel lagerk unnen zingen maar veel hoger praten.
Misschien moeten vrouwen er maar gewoon op letten dat ze neit te hoog en te melodieus rpaten, het doel is tenslotte communicatie, mooie stem kan je voor andere dingen gebruiken, zoals zang.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
puber :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het mag nog :) Over een paar daagjes niet meer..Ga ik het missen?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dus meisjes die altijd die hoge stemmetjes aan de telefoon doen, hebben het niet begrepen. :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lake zei:
Dus meisjes die altijd die hoge stemmetjes aan de telefoon doen, hebben het niet begrepen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze vinden het zelf schattig; en vrouwen onderling hebben nog wel eens een piep/gil neiging. Nouja; ik en mijn vrienden niet, maar wij zijn altijd stoned, dus dan heb je ook geen zin om te piepen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."