Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgal kotsen

gal kotsen

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eckster c, grow up






PLEASE
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb eens op een feestje in een jeugdhuis alleen maar wittekes (hoegaarden) gedronken was echt scheeeeeeeeeeffff en de volgende dag moest ik gal kotsen orange of groen weet niet meer
heeft iemand anders dit ook al voorgehad en hoe komt dit veel te veel ofzo
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is wel 't alcohol hok :P

Maar Eckster C, mijn mening is, dat een hele avond witbier ook nooit goed kan zijn.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#4
*Het geluid van een hoofd dat meermaals contact maakt met het toetsenbord is te horen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eckster C zei:
heb eens op een feestje in een jeugdhuis alleen maar wittekes (hoegaarden) gedronken was echt scheeeeeeeeeeffff en de volgende dag moest ik gal kotsen orange of groen weet niet meer
Klik om te vergroten...
Komt er eindelijk iets zinnigs uit die smoel van je :openmouth:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
hypersnap zei:
Soma zei:
Tststs, hypersnap toch :grin:
Klik om te vergroten...

haha, wanneer zie ik u nog is e man :tongueout: tis nu al tydje geleden ze :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja, ik weet het. Ik denk dat die speed mij de laatste tijd niet echt goed heeft gedaan want ik merk dat ik niet veel meer buiten kom :(. Achja, geen speed meer voor mij, ben er al een week niet meer aangeweest :).
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soma zei:
hypersnap zei:
Soma zei:
Tststs, hypersnap toch :grin:
Klik om te vergroten...

haha, wanneer zie ik u nog is e man :tongueout: tis nu al tydje geleden ze :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja, ik weet het. Ik denk dat die speed mij de laatste tijd niet echt goed heeft gedaan want ik merk dat ik niet veel meer buiten kom :(. Achja, geen speed meer voor mij, ben er al een week niet meer aangeweest :).
Klik om te vergroten...

Goedzo, volhouden he, en volgende week Skate planet :)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik mot kotsen val ik vaak in slaap terwijl ik het doe :grin: dan komen me ouwe kijken waar ik ben lig ik te slapen op de plee
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je vind dat Eckster C domme dingen zegt dan reageer je toch niet in zijn topics.

Is gal dat spul wat eruitkomt als alles er al uit ligt met een raar geel kleurtje? :beer:
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Eckster c, grow up






PLEASE
Klik om te vergroten...

Inderdaad!!

En zoek ondertussen ff een andere plek op, liefst zover mogelijk van DF
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Dit is wel 't alcohol hok :P
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal goed, maar.en nu komt het; alchol is verboden onder de 16 jaar en gezien het niveau waar eckster of functioneert is 16 jaar nog heel ver weg. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, een maas in de wet zou je zeggen? :mrgreen: :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Hmm, een maas in de wet zou je zeggen? :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...

Een maas in het forum :( :beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is men weer aardig.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hehehe. :mrgreen: :stoned:

Ja, wat er allemaal wel niet mogelijk is.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Wat is men weer aardig.
Klik om te vergroten...

Altijd he :)
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
MetaalKonijn zei:
Hmm, een maas in de wet zou je zeggen? :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...

Een maas in het forum :( :beer:
Klik om te vergroten...


Nee...mazen in z'n brein......
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
MetaalKonijn zei:
Dit is wel 't alcohol hok :P
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal goed, maar.en nu komt het; alchol is verboden onder de 16 jaar en gezien het niveau waar eckster of functioneert is 16 jaar nog heel ver weg. :P
Klik om te vergroten...

verboden om te kopen ja... je mag je legaal bezatten vanaf je geboorte!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
caatje zei:
MetaalKonijn zei:
Dit is wel 't alcohol hok :P
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal goed, maar.en nu komt het; alchol is verboden onder de 16 jaar en gezien het niveau waar eckster of functioneert is 16 jaar nog heel ver weg. :P
Klik om te vergroten...

verboden om te kopen ja... je mag je legaal bezatten vanaf je geboorte!!!
Klik om te vergroten...

Nou ja zeg, is dat wat :openmouth:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#20
dank je deranged

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."