Als je vaak wiet rookt, raak je er aan gewend, maar zelfs als ik knetterstoned zou zijn, zou ik niet zulke dingen zeggen als ik een verdachte zou zijn in een verdwijningszaak... En zeker niet tegen iemand waarvan je na een paar ontmoetingen al zegt dat het een vriend is... ik ken een aantal lui ongeveer een jaar of 8 a 9, altijd voor me klaar staan, ik altijd voor hun er staan. Een keer een jaar lang in de goot gelegen, en ze hielpen me elke dag met eten, of drinken. Ja dat kan je
"echte" vrienden noemen. Nu heb ik weer werk en onderdak, en kan hun helpen, als ze het nodig hebben.
in het criminele circuit Heb je geen vrienden, en bestaan er geen vrienden, alleen profiteurs, en mensen die je misbruiken. Alleen mensen die geld met je of Aan je willen verdienen... En als het ze uitkomt, dan verneuken ze je, laten ze je 5 jaar zitten, komen niet eens langs, en als je ze een brief stuurt, krijg je hem ongelezen retour. of geven ze zelfs je vriendin rommel, waardoor ze een jaar fout gaat... En sturen ze je de rekening van die rommel ook nog eens.......
Joran is gewoon een sukkel van het hoogste niveau. Dit zeg ik, ook al weet ik niet wat er is gebeurd, wat hij heeft gedaan, Ik ken Joran niet, ik wil hem niet kennen, ik zie alleen die rotkop, en die valse ogen, ogen van een leugenaar, een verneuker, iemand die je verneukt. Zo als bij die andere goeie vriend van hem, die hij zijn naam mee in het graf zou nemen.
En een echte vent neemt geen meisje mee naar het hotel, of het strand alleen maar om er even mee te "spelen". Alleen daarom zou je hem inelkaar moeten schoppen...
tja, ik vind Peter R de V een galbak, maar toch complimentje Peter. dit mag je vaker doen. De wereld bevrijden van de sukkels en klootzakken, Aan de schandpaal ermee.