Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fix hte in cakjes, of maak hasjolie en flikker dat in een 0,5 liter fles heb je wel genoeg"
"Oke, het zit zo: Ik ga zo naar italie met de auto. We gaan met een gezin dus niet een auto om te controleren. Wat zijn de straffen als je wiet mee hebt voor persoonlijk gebruik (ga uit van een kleine gram)? Hoe groot is de kans dat ze je pakken? Omdat de hele europese unie open grenzen heeft dus naar mijn mening wordt je niet gecontroleerd. Zeker niet als je geen opvallende auto hebt."
"Even van tevoren :Ik snap dat mensen bij deze vraag gaan klagen dat ik eerst had moeten zoeken maar ik vindt dat dat niet zo is omdat dit iets persoonlijks is en het van persoon op persoon kan verschillen. Eerst wat informatie over mezelf misschien helpt dat erbij; Ik ben 15 jaar oud niet echt groot voor me leeftijd en ik heb hiervoor zo'n 25 keer geblowd. Het zat zo: Ik ging laatst smoken met wat vrienden en we waren met ongeveer 8 man die echt smookte. We hadde 3 skunks gehaald. Ik zelf had hier ongeveer het meest van en dan ook nog allemaal maxxe en shotjes en dat soort onzin. Na een tijdje ging voor mij alles in fases zegmaar. Ik zag het beeld per halve seconde alsof je uitgaat met zon wit knipperrend licht. De ruimte tussen mijn heupen en mijn voeten voelden aan als een soort gelei waar ik geen controle over had. Ik voelde dat het fout zou gaan dus we gingen naar de burgerking om ff cola te halen. In de rij moest ik echt alles geven om wakker te blijven ik had het gevoel dat ik knockout zou gaan. Het lukte me net aan om me bestelling door te geven. Toen had ik in totaal 1 liter Cola opgedronken en 2 zakjes suiker omdat ik hoorde dat je dat moet doen als je niet goed gaat (zoveel mogelijk suiker). toen gingen we maar naar buiten om mij uit te laten spacen. Ik voelde me egt niet goed want ik was bang dat ik bad zou gaan. Ik moest kotsen maar ik kon het nog net tegenhouden waardoor het alleen bij kokhalzen bleef. Na een tijdje werdt het minder en ging ik maar naar huis. In mijn bed leek het wel alsof ik zweefde en de volgende ochtend (moest alweer om 6e op en lag er pas rond 2e in) voelde ik me gewoon een klein beetje stoned. Nu wil ik weten. Is dit nouw bad gaan? En heb die cola enzo waarschijnlijk geholpen en wat was er gebeurt als ik dat niet had?"
"Jah maar met alcohol voel ik me ook nooit beter als ik het eruit gegooid heb:P dan gaat het alleen maar door"
"Okej bedankt jongens, k vrees dat ik door deze ervaring wel minder ga smoken:P"
"Ik ga straks dus eventjes blowen. Ik heb net mezelf geleerd hoe te draaien en heb nu Vloei, tip, tabak en wiet. Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top. Het probleem is ik weet niet hoe je moet crunchen met je handen Ik heb het forum al doorzocht maar niets gevonden. Wie weet het?"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Pit Jonko (ook een variant met de j van bv jongen) J (ook een variant met de j van bv jongen) Joint (ook een variant met de j van bv jongen) Tikkie Fakkel"
"okeej, thnx voor de reacties en de tips. Ik heb ze vaak genoeg gebruikt en ik blowde nog lang en gelukkig....:P"
"meestal is er wel zon prijskaartje. probeer alles gewoon een keer uit van goedkoop naar duur en zo weet je vanzelf wat je het lekkerst vind. smaken verschillen"
"Ik denk dat je wel gelijk hebt. Dat zou ook kunnen veroorzaken dat mensen abnormale effecten (denken) te krijgen die je niet eens krijgt van THC."