Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacen op wiet

Spacen op wiet

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik knetter stoned ben word het eigenlijk ook wel een beetje een trip, maar dan wel iets minder extreem als wat jij meemaakt.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ruben, ksnap jouw niet want altijd als we smoken heb jij van die dingen.
"Ik zie de maan" (kijkend naar een lamp)
"ik kan me handen niet meer bij elkaar doen" (die was zaterdag)
plus je dacht dat je een bootje in het water zag zaterdag
plus je dacht dat je een krokodil zag

en we hadden alleen een dutchy (6,50 in de shop) en een marokkie (2,80) met zen 3e en ik deed dood gierig want ipv puff puff pass werdt het puff puff puff puff pass en jullie lieten me te vaak alleen met die dutchy en maroc. Plus ik ben jonger en kleiner dus ik snap je niet
Want dit kan tog niet van wiet? En srry dat we je rug hebbe onder gerocheld zaterdag:tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen reageert er anders op he. Ik heb een ook vriend die zodra die stoned begint te worden zo doet. Zn ogen gaan hangen, worden rood opeens begintie te lachen. Zo hard, dat je em gewoon niet hoort, geen lucht. Je jas is paars, je bent gestreept, ze muziek doet raar, ik ben een uil en zulke dingen roept ie dan :tearsofjoy: Kan er altijd om lachen. Back to the old times. Toen heb ik bij veel smoken ook wel eens een indianen tooi of een jungle geluid of rare gekke dingen gespaced :P

Iedereen reageert anders op een drug. Hij reageert blijkbaar heftig op wiet. Nou, das een pluspunt voor hem zou ik zeggen :grin:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#5
mooi gezegd trippy :)
En yanto ik heb er toch ook bij gezet dat ik sindsdien nooit meer zon hevige ervaring gehad heb, zaterdag was ook niet zo hevig. Ook was dat toen mijn 2de keer en toen al best wel sterk dus heeft er ook mee te maken gehad. Voor de rest moet je gewoon niet zeiken over 'faken' want ik sta er gewoon ook meer voor open en gebruik mijn fantasie erbij. maarja dat zal jij nooit snappen :)
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#6
NOOOOIT zoiets, nog niet eens iets gehad wat er op lijkt! Wel vaak para, maar daarom ben ik ook grotendeels gestopt met blowen (van iedere dag 2 á 3 naar 1 á 2 per week). Maar ik ken echt niemand (en ik ken toch wel echt veel mensen die blowen) die zulke vale verhalen kunnen vertellen, ik denk dat je iets teveel je fantasie gebruikt haha... Maar vooralsnog, jij maakt t mee, wij oordelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."