#1
Oke, het zit zo:
Ik ga zo naar italie met de auto. We gaan met een gezin dus niet een auto om te controleren.
Wat zijn de straffen als je wiet mee hebt voor persoonlijk gebruik (ga uit van een kleine gram)?
Hoe groot is de kans dat ze je pakken? Omdat de hele europese unie open grenzen heeft dus naar mijn mening wordt je niet gecontroleerd. Zeker niet als je geen opvallende auto hebt.
Ik ga zo naar italie met de auto. We gaan met een gezin dus niet een auto om te controleren.
Wat zijn de straffen als je wiet mee hebt voor persoonlijk gebruik (ga uit van een kleine gram)?
Hoe groot is de kans dat ze je pakken? Omdat de hele europese unie open grenzen heeft dus naar mijn mening wordt je niet gecontroleerd. Zeker niet als je geen opvallende auto hebt.

