Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is Mc kennai een paddosoort ofzo of is het gewoon een andere paddestoel met een wat ander effect? Zoja, where can you get it? Gewoon in smartshop?"
"Yo peepz, Net een lekker lijntje coke gedaan. Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen? Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke. Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer. Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd. Grtz"
"Dankjewel pascal, Maar wat zou ik nu het beste kunnen gebruiken? Ik raak er niet gauw verslaafd aan, meestal alleen op feestjes en saaie weekenden. Kan het goed in de hand houden en de dag erna heb ik er geen eens zin meer in. Speed is wel 30/40 euro goedkoper, dus als dit hetzelfde effect geeft en niet veel schadelijker is wil ik wel eens overwegen om dat te kopen Grtz"
"Dankjewel, ik ga het een keer overwegen te doen. dus ik ga er volgens weekend wel om ofzo. Ben benieuwd. Bedankt voor je hulp pascal"
"Kwaliteit en gevoel is goed, alleen is zo extreem duur. Ik doe het niet te vaak maar als ik het doe is coke gewoon enorm duur in tegenstelling tot speed. Maar aan de reacties te zien, denk ik dat ik maar bij af en toe coke blijf, is duurder maar wel beter."
"Hey peepz, Ik denk dat ik een beetje psychische aandoeningen heb door het blowen. Ik leef erg veel in mijn eigen wereld en ik hoor mezelf ook steeds praten in me hoofd. Is dit te verhelpen of ben ik voor de rest van mijn leven fockt'op hier mee? Grtz"
"Ik voel me gewoon super normaal, denk dat als je meer gaat blowen dat wek over gaat. In ieder geval ik raad het niet aan het teveel te doen, het moet wel een beetje leuk blijven! Verwen jezelf eens een keer, maar niet elke dag."
"Niet genant hoor, kan de beste gebeuren. Gewoon wat vaker controleren of je moet pissen, en misschien is pissen voordat je gaat smoken ook wel een goed idee. Na 2 uur is het ong. uitgewerkt bij jou denk ik, dus in die 2 uur zul je het vast wel kunnen ophouden als je te space bent om naar het toilet te gaan. Grtz"
"Heb het geprobeerd maar na 3 dagen ging ik al de mist in. Het probleem is dat ik het veel te leuk vind en te lekker, maar het is zo slecht voor je. Me wilskracht laat me een beetje in de steek. Als ik nou iets had waardoor ik niet kon smoken ofzo dan zou dat me wel helpen. Iemand een ideetje? Grtz"
"Het zal duidelijk niet echt een kindvriendelijke strip worden :P Maar sorry, heb geen ervaring met coke verslavingen. Wel doe ik het eens afentoe. Je voelt je alsof je in de hemel bent en super veel energie hebt. Een lekker gevoel in je maag en mond. En als je eenmaal bezig bent wil je meer, maar de dag erna heb je er eigenlijk geen behoefte meer aan. Maar als ik een tijdmachine had was ik nooit aan drugs begonnen, maarja het is te leuk"