#1
Oke dankjewel ![:wink:]()
Heeft iemand info en raad over Chillers en cacti?
Heeft iemand info en raad over Chillers en cacti?
PepTalk zei:De manier waarop jij tripmiddelen ziet en wilt gebruiken is niet zoals ze bedoelt zijn.
Natuurlijk kun je het een keer doen, omdat het grappig is.
Maar als je op een normale dosis truffels, in een relaxte omgeving al in zo'n negatieve gedachtenspiraal terecht komt denk ik niet dat mescaline (cactussen) wat voor je is.
Dit is naar mijn inziens namelijk vele malen intenser, ''mentaal zwaarder''.
Wat chillers zijn weet ik niet, maar zoals Pascal al zei: een 2c variant zou beter voor jou doeleinde zijn.
no_obkiller zei:Probeer eens DMT of ayachusha, stukken lichter dan truffels en duurt ook minder lang![]()
Oom Klaas zei:PepTalk zei:De manier waarop jij tripmiddelen ziet en wilt gebruiken is niet zoals ze bedoelt zijn.
Natuurlijk kun je het een keer doen, omdat het grappig is.
Maar als je op een normale dosis truffels, in een relaxte omgeving al in zo'n negatieve gedachtenspiraal terecht komt denk ik niet dat mescaline (cactussen) wat voor je is.
Dit is naar mijn inziens namelijk vele malen intenser, ''mentaal zwaarder''.
Wat chillers zijn weet ik niet, maar zoals Pascal al zei: een 2c variant zou beter voor jou doeleinde zijn.
truffels gebruik ik uitsluitend voor vermaak, ik zie zelf geen andere reden om het te nemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."