Wat een kutfeest was die WAE trouwens zeg.
Muziek veel te stil, podia die bijna leeg waren dus veel sfeer was er niet (maar ik snap nu waarom het festival goedkoop is en hier niet veel volk op afkomt), algemeen een slechte vibe vond ik en dan nog superstrenge security die op alle podia rondneust of er niemand aan het blowen is. De locatie was zeer mooi, maar dat was het dan ook voor mij.
Als je op een festival niet openbaar een jointje kan draaien en er aan de lopende band mensen apart worden genomen (yes ik was er ook bij
![:confused:]()
mile: ) voor een strengere fouillage vind ik het sowieso al kut.
In België had ik de security goed op hun plaats gezet want ik weet dat zij het recht niet hebben om iemand te fouilleren (laat staan even in je ballen knijpen)
Werd er al tussenuit gehaald terwijl ik nog in de rij stond, misschien stond ik 'geseind' door mijn strakke kop van de vorige avond.
![:tearsofjoy:]()
Heb het maar vrijwillig afgegeven ondanks het goed verstopt was.
Eens ze met mij klaar waren konden ze met de volgende beginnen.
Weet niet wat de regels hier zijn in NL maar ik had er allemaal geen zin in.
Bonnetjes opgemaakt aan eten en 15 min later naar huis vertrokken.
Op festivals in België kan er ook wel eens controle zijn en wat afgenomen worden maar eens je binnen bent mag je zelfs op de brave festivals openbaar blowen, dacht dat dit in NL niet anders was maar ook op een hiphopfestival in NL is er bij de entree van mij al hasj in beslag genomen.
Vanaf nu enkel nog NL festivals die op de website staten dat wiet mee binnen mag.