Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Allemaal, Ik zwerf al lang rond op dit forum, zonder een profiel voor informatie. Tijd om er een aan te maken en mijn ervaring van vanavond online te zetten. Ik weet niet of er toevallig nog mede trippers online zijn vanavond. Heb momenteel al redelijk wat ervaring met XTC en heb Ketamine (zelfs gecombineerd met XTC) en 2CB ook al gedaan, dus ik weet zeker dat ik het vanavond aan kan. Wat? Ik ga vanavond thuis, alleen, lekker trippen van 2x 2CB pilletjes. De vorige keer was mijn trip meer een XTC gevoel dan een 2CB gevoel (ik was wel vaag en lichte hallucinaties). Ik heb al twee keer 2CB gebruikt inmiddels, maar merk dat ik vaak minder "hard" trip door de mensen om me heen. De vorige keer was het met een vriend en vriendin, die stiekem allemaal klef zaten te doen. In principe maakt het me niet uit, maar ze probeerde het stiekem te doen. Maakt me allemaal niet uit, maar vervelend was het wel. Ik heb daardoor flink het idee gekregen dat ik met andere mensen totaal anders trip. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest naar het spirituele trippen en het hallucineren, ik hoop dat dit vanavond gaat lukken. Ik heb twee paars/ blauwe diamant pilletjes, nog over van de vorige keer. Mijn ouders liggen lekker in bed en mijn hondjes zullen me gezelschap houden. Ik ben erg benieuwd wat ervan gaat komen. Ik zal het report tijdens, of erna vertellen voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Rupsje Nooit Genoeg"
"Nou.. het was een teleurstellende avond. Na 1,5 uur begon ik wat te merken van de 2CB, begon me erg wazig en vaag te voelen. De pilletjes kwamen best hard op, dus had hoge verwachtingen. Helaas bleef het daarbij, geen visuals, geen andere rare dingen die bij 2CB horen. Ik baalde best wel, want ik heb dat dus maar 1x echt gehad. Kan het dan zijn dat ik er "te goed" tegen kan? Of zijn de pilletjes niet goed? Het waren paarse diamanten die ik had genomen. Ik had weer meer het XTC gevoel dan de 2CB. Ik weet overigens zeker dat het geen XTC is, want de vorige keer had ik er 3 tegelijk genomen, met dat stelletje, en als het XTC was geweest, zou ik goed van de kaart zijn gegaan. Maar dat viel mee. Iemand ervaring of tips? Ik wil een keer echt goed hard trippen van 2CB. De setting was overigens erg relaxend, lekker in mijn eigen huis. Alles voelde erg vertrouwd en mijn honden waren extreem zacht, hehe."
"Psychedelibee zei: Jammer dat het tegenviel! Laten testen inderdaad, dan weet je precies hoeveel je neemt. Het kan zijn dat je er wat minder gevoelig voor bent, maar als je maar genoeg neemt zou je wel enigszins moeten gaan trippen. Overigens vind ik zelf 2C-B niet geschikt voor diepere of meer spirituele trips. Ik vind 2C-B zelf meer een party psychedelica eigenlijk. Zelfs in hoge doseringen vind ik de visuals matig en de diepere inzichten vrijwel volledig afwezig. Klik om te vergroten... Ja inderdaad, maar eens een locatie vinden om dat te doen. Maar, daar kan ik me wel wat bij inbeelden. Hoor steeds vaker dat mensen het gebruiken op feesten inderdaad. Zelf storm ik heel wat Techno & Future House feesten af en ik gebruik daar zelf altijd alleen XTC/ MDMA of Speed. Wat voor psychedelica zou je dan aanraden, waar je (alleen) goed van kan gaan trippen? Ketamine al twee keer gedaan, maar daar wordt je gewoon extreem vaag van en je snapt de wereld niet meer"
"Thanks voor de tips. Is LSD voor de eerste keer alleen nemen niet veel te heftig? Moet sowieso maar eens wat mensen gaan raadplegen om eraan te komen dan. Ben totaal niet bekend met LSD. Wel nieuwsgierig naar tho."
"Bedanktvoor de tips. Had afgelopen nacht een goed feestje en ben nog lekker aan van de xtc, ja het blijft altijd lang hangen bij mij. Ik ga het vanavond nog eens proberen met Pikachu's. ze zijn gestest op 12-14 mg. dus ga er twee tegelijk pakken. vriend van me ging er afgelopen weekend heel erg leip op en snapte er geen pepernoot meer van, zoals hij het zei. hij had 1,25 op. Ben benieuwd vanavond!"
""Ik doe geen drugs.. drugs doet mij" "Het moet maar.." "Waarom niet?""
"Psychedelibee zei: Mephedrone werkt ook zwaar op je serotonine in, just so you know. Klik om te vergroten... I know"
"HardstyleGabber zei: Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"? Klik om te vergroten... Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha."
"Sky High zei: Benzo fury i.c.m wiet en Pep. Altijd een goude combo!!! Klik om te vergroten... Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?"
"Hi mensen, Aanstaande zaterdag heb ik een leuk feestje in Rotterdam, namelijk VOODOO. Nu heb ik al wel ervaring met drugs te gebruiken op een feestje, maar deze zijn van 22:00 tot 04:00 uur. Dit feestje, aanstaande zaterdag is van 22:00 tot 08:00 uur en waarschijnlijk daarna een after. De vraag is, wat is wijsheid? Wat zou een goede hoeveelheid xtc zijn om mee te nemen als we naar de theorie kijken? Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt. Ik ben van plan om de volgende middelen mee te nemen.. Voor op het feest: MDMA Capsules (100mg), XTC en voor de laatste paar uurtjes pep. Voor op de after: Eventueel xtc om bij te pakken, pep en 2cb. Welke is exact ga gebruiken is nog niet bekend, dat moet ik afwachten.. maar ik heb het bij voor de zekerheid."