Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeerdere soorten drugs in één weekend

Meerdere soorten drugs in één weekend

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
Welke soorten drugs wil je dan gaan gebruiken of combineren?
T
TimDeVriesLid
Hoi!

Zoals jullie vast weten komt het Defqon weekend er weer aan en mijn vrienden en ik hebben aardig wat middelen voor dit weekend. Nu is mijn vraag: is het risico groot als ik bijvoorbeel op de vrijdag iets wil gebruiken, en als dit is uitgewerkt bijvoorbeeld XTC? Of zijn de risico's dan groot omdat het nog in mijn bloed zit?

Ik heb al aardig wat drugs gebruikt, dus heb ook redelijk veel ervaring, maar nog nooit meerdere soorten in één weekend. Heeft dit veel invloed op elkaar?

Thx!

- Tim
S
Sally TessioLid
Hangt voor het effect in ieder geval af welke drugs je allemaal in je lijf wil stoppen en of die op je serotonine systeem of dopamine systeem werken. Daar zal ik eerst wat meer informatie over geven, daarna kunnen de meer bekwame leden je hier vast bij helpen. Over het algemeen geldt natuurlijk de regel dat hoe meer drugs je in je lijf duwt, hoe groter het risico is.
Z
ZERO-Lid
Dat ligt inderdaad een beetje af van de middelen die je wil gaan gebruiken.
D
DrugsBeerLid
Het kan.. maar dan moet je per dag goed plannen wat je wilt. Ik ga zelf een weekend naar We Are Electric en ga daar ook mezelf een weekend weggooien.

Ik begin het weekend met drank, misschien een beetje pep/ keta. De dag erna zal waarschijnlijk hetzelfde zijn of wat mephedrone wat ik in mijn neus gooi. Op de laatste dag ga ik pas aan de serotonine/ stofjes zitten en ga ik 4F of XTC gebruiken.
P
PsychedelibeeLid
DrugsBeer zei:
De dag erna zal waarschijnlijk hetzelfde zijn of wat mephedrone wat ik in mijn neus gooi. Op de laatste dag ga ik pas aan de serotonine/ stofjes zitten en ga ik 4F of XTC gebruiken.
Klik om te vergroten...
Mephedrone werkt ook zwaar op je serotonine in, just so you know.
Y
YaizerLid
Ik zal serotonine vragende stofjes op de laatste dag gooien. Anders moet je de dag daar op de kater compenseren met nog een éxtra dosis drugs. Ik ga niet echt meer naar festivals maar als je een heel weekend wil gebruiken zou ik het persoonlijk zo doen:

dag 1: beetje alcohol en keta (of coke)
dag 2: beetje alcohol en coke
dag 3: xtc / mdma (geen 4-fa, zonde van m'n space)

Maarja ik drink bijna geen alcohol meer en ik reageer niet meer goed op keta. Coke doe ik liever thuis met wat goede vrienden en doe ik maar eens in de 3 maanden. Ook xtc / mdma doe ik niet op festivals. Doe het liever thuis met een vriend en 2 meiden:wink:
D
DrugsBeerLid
Psychedelibee zei:
Mephedrone werkt ook zwaar op je serotonine in, just so you know.
Klik om te vergroten...

I know :)
P
PsychedelibeeLid
DrugsBeer zei:
I know :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Zo klonk het anders niet:
DrugsBeer zei:
Op de laatste dag ga ik pas aan de serotonine/ stofjes zitten en ga ik 4F of XTC gebruiken.
Klik om te vergroten...
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar 2 dagen achter elkaar drugs gebruiken die sterk op je serotonine inwerkt is erg slecht voor je en geeft mogelijk ook niet helemaal het gewenste effect op dag 2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."