Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer GHB op feestje, echt bloedgeil

Eerste keer GHB op feestje, echt bloedgeil

10 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Report uit 2014, denk niet dat ts nog gaat reageren na 5 jaar offline te zijn geweest.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drss zei:
En NOOIT beginnen als onervaren/zonder tolerantie met 4ml. 1,5 is al een mooie start.
Klik om te vergroten...

1.5ml is wel erg weinig. Het is GHB geen GBL 😆
D
DrssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
1.5ml is wel erg weinig. Het is GHB geen GBL 😆
Klik om te vergroten...
Om te starten. Je kan altijd als je na een halfuur als je voedt dat hij werkte maar niet goed genoeg nog een 1.0 extra nemen.
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie: Ik (M, 19, 80 kg) en V ( allebei GHB) en 3 anderen (2c-b en xtc)
Wat: GHB (13 ML), Speed (2 sleutelpuntjes), alcohol (1 glas), lachgas (6 ballonnen), wiet (2 trekjes), Sigaretten (8-10 stuks)
Dosis: Ik: 4 ml om mee te starten, 13 ml over de hele avond (1 buisje van 5 ml bevat 3 g GHB) V: 2,5 ml om mee te starten, 10 ml over de hele avond
Drugs waar ik ervaring mee heb: Alcohol, nicotine, lachgas, wiet, speed, xtc, 2c-b, paddos, truffels, coke


Heb eergisteravond met mijn maat V GHB gepakt om naar een deephouse/techno feestje in Tilburg gegaan. In totaal waren we met zijn vijven, maar de anderen drie zaten aan de 2c-b en xtc. Voordat ik en V de GHB namen, had ik een klein beetje wiet gerookt en wat lachgas gedaan samen met de anderen.

Vlak voordat we naar het feest gingen, namen we de GHB. En potverdikkie wat was dat mooi zeg. Toen ik mijn eerste buisje had gepakt dacht ik even dat 4 ml net teveel was en dat ik uit zou gaan, maar toen de GHB me raakte kreeg ik een hele sterke euforie. Ik voelde me echt fantastisch. Heel sociaal, facking nice. Het was alsof ik een halve fles wodka in een keer achterover geslagen had, voelde ik me. Maar dan zonder die suffe waas die je van alcohol krijgt, en met een gelijksoortige euforie die net wat sterker is en beter voelt. Vrij helder, superlekker.

V zag er uit alsof hij zich precies hetzelfde voelde, met een dikke smile op zijn gezicht. Toen deden we nog een ballonnetje lachgas en dat voelde echt supergoed. Sober vind ik lachgas wel leuk, maar met GHB op voelde het echt als een superlekkere high. Echt waanzinnig gewoon, supercombo.

We hadden er superveel zin in en we gingen naar het feestje. Daar aangekomen viel het me op hoe bloedgeil ik was. Normaal, als ik alcohol op heb, dan denk ik dat lelijke meisjes mooi zijn door bier goggles. Met GHB op zie je gewoon dat ze niet mooi zijn, maar dan kan het je helemaal niets schelen, zo geil wordt je d'r van. Mij niet in ieder geval. Ik was nog nooit zo geil als toen, ik wilde echt elke chick doen daar. Het was een feest met zo'n 300-400 man en er liepen denk ik maar 2 of 3 chicks rond waar ik nee tegen gezegd zou hebben. Echt ongekend gewoon, dat heb ik normaal totaal niet. Heb verder niet geprobeerd chicks mee naar huis te nemen (hoewel ik daar moeilijk veel zin in had) omdat we gewoon gezellig met zijn vijven naar het feest kwamen en ook zouden gaan afteren.

Beter nog dan de vrouwen was de muziek. Het begon met deep house en de DJ's draaiden best lekker. Naarmate de avond vorderde ging de deep house over in techno en toen begon ik er echt helemaal in te komen. Ik heb ook lekker staan lullen met mensen en nieuwe vrienden gemaakt die avond.

Ik en V dronken op het begin van de avond toen we er een uurtje waren één pilsje om te kijken of dat goed ging. Daar merkte ik vrij weinig van, en had er verder geen behoefte aan. Ik zat verder de hele avond ice tea te drinken waar ik dan telkens wat GHB bij deed om ongeveer op hetzelfde niveau te blijven wat vrij goed lukte. Ik zat net iets onder het supereuforische beginniveau maar ik hoefde ook niet zo superhard te gaan maar gewoon lekker een beetje een buzz.

Ik nam halverwege de avond wat 2 sleutelpuntjes speed, ik had voor de zekerheid wat pep bij voor het geval dat ik of V iets teveel GHB zou nemen, om te voorkomen dat we out zouden gaan. Merkte ik vrij weinig van maar was gewoon leuk om te doen. Verder rookte ik die avond ziek veel sigaretten, wat ik normaal niet doe. Dit kwam doordat ik toevallig mintsigaretten bij had en ik kwam wat mensen tegen die aan de xtc zaten en dan is dat facking chill om te doen dus we wisselden de hele tijd sigaretjes uit en we hadden het heerlijk naar ons zin.

Aan het eind van de avond, 7 uur na het begin van het feestje, was ik helemaal kapot. Mijn benen waren helemaal moe. In tegenstelling tot wat je normaal heb als je gezopen hebt dat je je helemaal verlept en kut voelt als het tijd is om naar huis te gaan, voelde ik me nu gewoon vrij normaal. Heel moe, met pijnlijke beentjes van het harde dansen, maar verder gewoon normaal. Het enige wat ik kut vond was dat ik zo moeilijk veel gerookt had, verder had ik totaal niet het gevoel dat ik een ongezonde avond achter de rug had, wat ik normaliter wel heb als ik een dikke lijn speed neem of als ik aan de pillen zit, dan voel ik me bij de comedown superwazig. Ik denk dat als ik niet gerookt had, dat dan de impact om mijn gezondheid echt minimaal was geweest. Ik ging slapen bij V en ik sliep vrij makkelijk in. De GHB was toen al bijna uitgewerkt. Na 10 uur werd ik wakker en voelde ik me nog een beetje moe, maar verder best wel prima ( ik had de avond daarvoor maar 2 uur geslapen).

tl/dr:,Conclusie: 10/10, prachtdrug, topfeest, ik zie mezelf dit zeker vaker doen in plaats van alcohol. V vond trouwens precies hetzelfde, voor hem was het net zo'n geslaagde avond as voor mij. Ik heb hem geen moment zonder een dikke smile op zijn gezicht gezien, alsof 'ie aan de pillen zat.

Ik ga het volgende keer proberen in combinatie met xtc, want ik las o.a. op dit forum dat mensen daar positieve ervaringen mee hebben. Verder is het wel oppassen natuurlijk, omdat het door het gebrek aan katers best verslavend is. Ik ga het gebruiken als alcoholvervanger maar nooit vaker dan een avond in de week.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om eens een reportje over G te lezen.
heb het zelf nog nooit geprobeerd en wacht daar ook zeker nog even mee.

Ik en V dronken op het begin van de avond toen we er een uurtje waren één pilsje om te kijken of dat goed ging.
Klik om te vergroten...
Dit snap ik alleen niet helemaal. Waarom de grenzen opzoeken? stel het was wel fout gegaan. Jij en V hadden dan een hele nare ervaring en daarbij is het voor de andere bezoekers een naar gezicht.

Verder leuk geschreven

R0mmelP0t
M
MDMAXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt zeker mooi
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#7
TortillaDeHun zei:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je nou vloeibare ghb bij een feest binnen krijgt?
Klik om te vergroten...

Gewoon die buisjes in je onderbroek douwen. Je krijgt wel 4 buisjes mee voordat het risicovol wordt. Of je moet een hele grote lul hebben, haha.
T
TortillaDeHunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je nou vloeibare ghb bij een feest binnen krijgt?
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sounds like a good time.

Ik denk dat als ik niet gerookt had, dat dan de impact om mijn gezondheid echt minimaal was geweest.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt wel echt enorm dom, als ik zo vrij mag zijn, want je hebt gewoon vergif in je lichaam gestopt.
Ik ga niemand vertellen wat hij wel of niet moet doen, want ik gebruik zelf ook harddrugs, maar ik besef mij in ieder geval dat ik elke keer gewoon chemische troep in mijn lichaam stop.
Dit is vrij algemeen bekend.

Als jij wiet hebt gerookt, meerdere ballonnen lachgas hebt gedaan, twee sleutelpuntjes speed hebt gesnoven en 13ML GHB achter de kiezen hebt, dan ben je bij wijze van spreken net zoveel hersencellen kwijt als je in seconden op dat feest hebt gestaan.
En dat is dan slechts een voorbeeld wat zoiets met je lichaam doet.

Iedereen heeft zijn eigen keuzes; zo ook heb ik een avondje GHB uittesten in mijn hoofd.
Maar als iemand dit alles doet op een avond en niet het idee heeft dat dat een aanslag op zijn/haar lichaam is, dan wil ik op zulke naïviteit wel eventjes iets kunnen opmerken.
Hopelijk vinden de mods dit oké.
Ik ben er verder geenszins op uit om het druggebruik van andere members te veroordelen.

Verder wens ik je nog een hoop leuke avonden op dit spul.
Je trip report was i.i.g. interessant om the lezen.

Ciao,

S. Tessio
s
spectorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grimm zei:
Ik ga het volgende keer proberen in combinatie met xtc, want ik las o.a. op dit forum dat mensen daar positieve ervaringen mee hebben. Verder is het wel oppassen natuurlijk, omdat het door het gebrek aan katers best verslavend is. Ik ga het gebruiken als alcoholvervanger maar nooit vaker dan een avond in de week.
Klik om te vergroten...

Mijn hemel, wat heb je allemaal tegelijkertijd geprobeerd. Hoe kun je dan nog voelen wat het effect was van de GHB? Is het niet wat overdreven om zoveel tegelijkertijd te proberen?
D
DrssLid
01-01-2024, 00:00
#11
r0mmelp0t zei:
Leuk om eens een reportje over G te lezen.
heb het zelf nog nooit geprobeerd en wacht daar ook zeker nog even mee.


Dit snap ik alleen niet helemaal. Waarom de grenzen opzoeken? stel het was wel fout gegaan. Jij en V hadden dan een hele nare ervaring en daarbij is het voor de andere bezoekers een naar gezicht.

Verder leuk geschreven

R0mmelP0t
Klik om te vergroten...
En NOOIT beginnen als onervaren/zonder tolerantie met 4ml. 1,5 is al een mooie start.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."