Wie: Ik (M, 19, 80 kg) en V ( allebei GHB) en 3 anderen (2c-b en xtc)
Wat: GHB (13 ML), Speed (2 sleutelpuntjes), alcohol (1 glas), lachgas (6 ballonnen), wiet (2 trekjes), Sigaretten (8-10 stuks)
Dosis: Ik: 4 ml om mee te starten, 13 ml over de hele avond (1 buisje van 5 ml bevat 3 g GHB) V: 2,5 ml om mee te starten, 10 ml over de hele avond
Drugs waar ik ervaring mee heb: Alcohol, nicotine, lachgas, wiet, speed, xtc, 2c-b, paddos, truffels, coke
Heb eergisteravond met mijn maat V GHB gepakt om naar een deephouse/techno feestje in Tilburg gegaan. In totaal waren we met zijn vijven, maar de anderen drie zaten aan de 2c-b en xtc. Voordat ik en V de GHB namen, had ik een klein beetje wiet gerookt en wat lachgas gedaan samen met de anderen.
Vlak voordat we naar het feest gingen, namen we de GHB. En potverdikkie wat was dat mooi zeg. Toen ik mijn eerste buisje had gepakt dacht ik even dat 4 ml net teveel was en dat ik uit zou gaan, maar toen de GHB me raakte kreeg ik een hele sterke euforie. Ik voelde me echt fantastisch. Heel sociaal, facking nice. Het was alsof ik een halve fles wodka in een keer achterover geslagen had, voelde ik me. Maar dan zonder die suffe waas die je van alcohol krijgt, en met een gelijksoortige euforie die net wat sterker is en beter voelt. Vrij helder, superlekker.
V zag er uit alsof hij zich precies hetzelfde voelde, met een dikke smile op zijn gezicht. Toen deden we nog een ballonnetje lachgas en dat voelde echt supergoed. Sober vind ik lachgas wel leuk, maar met GHB op voelde het echt als een superlekkere high. Echt waanzinnig gewoon, supercombo.
We hadden er superveel zin in en we gingen naar het feestje. Daar aangekomen viel het me op hoe bloedgeil ik was. Normaal, als ik alcohol op heb, dan denk ik dat lelijke meisjes mooi zijn door bier goggles. Met GHB op zie je gewoon dat ze niet mooi zijn, maar dan kan het je helemaal niets schelen, zo geil wordt je d'r van. Mij niet in ieder geval. Ik was nog nooit zo geil als toen, ik wilde echt elke chick doen daar. Het was een feest met zo'n 300-400 man en er liepen denk ik maar 2 of 3 chicks rond waar ik nee tegen gezegd zou hebben. Echt ongekend gewoon, dat heb ik normaal totaal niet. Heb verder niet geprobeerd chicks mee naar huis te nemen (hoewel ik daar moeilijk veel zin in had) omdat we gewoon gezellig met zijn vijven naar het feest kwamen en ook zouden gaan afteren.
Beter nog dan de vrouwen was de muziek. Het begon met deep house en de DJ's draaiden best lekker. Naarmate de avond vorderde ging de deep house over in techno en toen begon ik er echt helemaal in te komen. Ik heb ook lekker staan lullen met mensen en nieuwe vrienden gemaakt die avond.
Ik en V dronken op het begin van de avond toen we er een uurtje waren één pilsje om te kijken of dat goed ging. Daar merkte ik vrij weinig van, en had er verder geen behoefte aan. Ik zat verder de hele avond ice tea te drinken waar ik dan telkens wat GHB bij deed om ongeveer op hetzelfde niveau te blijven wat vrij goed lukte. Ik zat net iets onder het supereuforische beginniveau maar ik hoefde ook niet zo superhard te gaan maar gewoon lekker een beetje een buzz.
Ik nam halverwege de avond wat 2 sleutelpuntjes speed, ik had voor de zekerheid wat pep bij voor het geval dat ik of V iets teveel GHB zou nemen, om te voorkomen dat we out zouden gaan. Merkte ik vrij weinig van maar was gewoon leuk om te doen. Verder rookte ik die avond ziek veel sigaretten, wat ik normaal niet doe. Dit kwam doordat ik toevallig mintsigaretten bij had en ik kwam wat mensen tegen die aan de xtc zaten en dan is dat facking chill om te doen dus we wisselden de hele tijd sigaretjes uit en we hadden het heerlijk naar ons zin.
Aan het eind van de avond, 7 uur na het begin van het feestje, was ik helemaal kapot. Mijn benen waren helemaal moe. In tegenstelling tot wat je normaal heb als je gezopen hebt dat je je helemaal verlept en kut voelt als het tijd is om naar huis te gaan, voelde ik me nu gewoon vrij normaal. Heel moe, met pijnlijke beentjes van het harde dansen, maar verder gewoon normaal. Het enige wat ik kut vond was dat ik zo moeilijk veel gerookt had, verder had ik totaal niet het gevoel dat ik een ongezonde avond achter de rug had, wat ik normaliter wel heb als ik een dikke lijn speed neem of als ik aan de pillen zit, dan voel ik me bij de comedown superwazig. Ik denk dat als ik niet gerookt had, dat dan de impact om mijn gezondheid echt minimaal was geweest. Ik ging slapen bij V en ik sliep vrij makkelijk in. De GHB was toen al bijna uitgewerkt. Na 10 uur werd ik wakker en voelde ik me nog een beetje moe, maar verder best wel prima ( ik had de avond daarvoor maar 2 uur geslapen).
tl/dr:,Conclusie: 10/10, prachtdrug, topfeest, ik zie mezelf dit zeker vaker doen in plaats van alcohol. V vond trouwens precies hetzelfde, voor hem was het net zo'n geslaagde avond as voor mij. Ik heb hem geen moment zonder een dikke smile op zijn gezicht gezien, alsof 'ie aan de pillen zat.
Ik ga het volgende keer proberen in combinatie met xtc, want ik las o.a. op dit forum dat mensen daar positieve ervaringen mee hebben. Verder is het wel oppassen natuurlijk, omdat het door het gebrek aan katers best verslavend is. Ik ga het gebruiken als alcoholvervanger maar nooit vaker dan een avond in de week.