Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, mio ben weer teruggevallen in extreem alcohol gebruik (fles sterke drank per dag). Minderen of taxeren is voor mij geen optie. Ik wil en kan ook niet weer een kliniek in. Bij een eerdere thuis detox ben ik afgekickt met lorazepam en ik de kliniek met diazepam. Welke rc benzo’s lijken hier het meest op? Ik dacht aan brolazepam. Heeft iemand ex benzo tips?"
"Raver zei: Nee hij is heel ouderwets en geen ik ben een verslaafde … en die moet je niks geven … ben al geweest Klik om te vergroten..."
"Bij mijn eerste afkick (zonder dokter of iets) heb ik twee x een aanval gehad. Soort van dodelijk."
"Raver zei: Het vervelende is; dat je eigenlijk op basis van meetbare waardes (bloeddruk en andere ontwenningsverschijnselen) benzos gaat geven aan iemand met alcohol ontwenning. Je bouwt het de eerste dag op; tot de ontwenningsverschijnselen "veilig" genoeg zijn. Meetbaar met punten op basis van welke ontwenningsverschijnselen je hebt. En vanaf dag 2 ga je afbouwen tot maximaal de 10e dag. Dat is de manier hoe je het zou moeten doen. Maar helemaal omdat je dus insult gevoelig bent is het wel een risico om alleen te doen. Dus kun je iemand in vertrouwen nemen die je erbij gaat helpen? Helemaal omdat je veel sterke drank drinkt is het wel tricky om dat met RC benzos te doen omdat je niet exact weet hoe potent ze zijn. Klik om te vergroten... Ik weet hoe het werkt, ben al twee x klinisch getedoxt. Maar dat wil ik écht niet meer, dus ik ben op zoek naar info van gebruikers over rc benzo’s. Ik kan m’n hartslag meten en heb zo’n bloeddrukmeter. Dus monitoren is geen probleem."
"Kordie zei: Waarom niet als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Kan bv een andere kliniek je mogelijk beter helpen? IN de zin van wat beter bij je past. Klik om te vergroten... Mijn ervaring met klinieken is dat de nazorg onvoldoende is. Dat is ff xeroxen en dan een uurtje per week een gesprek, en huiswerk online maken. Ik start morgen (vandaag) met een traject waarbij ik twee volle dagen/week dagbehandeling krijg. Fatsoenlijk dus. Ik wil dit clean doen. Dat is ook een voorwaarde. En clean blijven. Maar tegelijkertijd ben ik nu al aan het afkicken en ik moet er over een paar uur zijn 🥴. Ik wil deze kans. Iets verpesten. De dagen zijn maandag en donderdag. Donderdag zal het ergste over zijn. Ik heb nog wat oude diazepam liggen dus die ga ik pakken en de rest gooi ik dan op zenuwen."
"Drss zei: Hallo, mio ben weer teruggevallen in extreem alcohol gebruik (fles sterke drank per dag). Minderen of taxeren is voor mij geen optie. Ik wil en kan ook niet weer een kliniek in. Bij een eerdere thuis detox ben ik afgekickt met lorazepam en ik de kliniek met diazepam. Welke rc benzo’s lijken hier het meest op? Ik dacht aan brolazepam. Heeft iemand ex benzo tips? Klik om te vergroten... Je kan ook gewoon langs je huisarts gaan en zeggen dat je wil thuisdetoxen mbt medicatie. Wees eerlijk over je gebruik. En meld je meteen aan voor nabehandeling."
"In dit seizoen mandarijntjes!"
"Hoe is het met je?"
"aanstekeritus zei: Dag allen, Binnenkort ga ik voor het eerst GHB nemen. Dit zal ik doen met iemand die ik vertrouw (en een piemel heeft, schijnt ook nog wel van pas te komen met GHB. Ik ben overigens een vrouw) en bij mij thuis (ik woon alleen). Ik ben mij al het een en ander aan het inlezen over het nemen van GHB en de dosering, maar ik kan niet echt vinden hoe het zit qua drank/voeding als je GHB hebt genomen? Waar heb je echt behoefte aan? Of waar aan juist niet? Water? Cola? Bier? Heb je trek? Wil je wel eten? Kan je wel eten? Zoals je kunt zien aan de vragen houd ik van eten. Ik kan ook best prima eten als ik X op heb. Ik krijg gewoon echt trek en merk, dat als ik niet wat ga eten, mijn trip ook naar de klote gaat omdat ik constant aan voedsel denk. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee en wat jullie adviseren/tippen! Alvast bedankt, Een junkende Bourgondiër Klik om te vergroten... Qua eten: - neem je G twee het eten - neem tijden je trips iets van een mandarijntje ofzo, verdeeld in kleine partjes - drink goed water (overdrijf het niet, halve liter water/uur is goed ivm het zout. Als je een trip hebt waarbij je meer beweegt, dan ook wat meer drinken - verder zo’n flesje voorverpakt van de appie met vitamines/antioxidanten/shit die je lichaam reinigt. Om de zoveel tijd een KLEIN slokje"
"FredKroket zei: In het geval dat jij het echt bent op je profielfoto zou ik je willen adviseren om deze te veranderen naar iets anoniems. Klik om te vergroten... Idd maar ff gedaan"