Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt niet helemaal bij mij. Ik vind overdag voor 't werk pep snuiven veel leuker dan 's nachts of op een feest ofzo."
"naar school gaan"
"elke dag leven maakt je leven kapot"
"Ja de werkende stof in speed is MDA en daar ga je van hallucineren"
"arjan1234 zei: Drientje zei: En waar mag die speed dan wel mee vermengd zijn wil het vloeibaar zijn? Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. Klik om te vergroten... Ik heb geen idee. Maar toen ik het voor het eerst tot me nam voelde het aan alsof ik weer voor het eerst gebruikte. Stel het is wel opgelost in een suf drankje en ze vragen er 2x meer voor, dan maar 2x zoveel betalen. Het effect is toch het belangrijkste vind ik, al is het placebo. Dat zeg ik ook altijd van gewoon speed: betaal liever 500 euro voor een ons zuivere speed dan 100 euro voor een ons speed wat aangelengd is met alcohol en/of versneden met pep. Maar de zuivere speed blijft bij mij in ieder geval uit, dus dan graai ik naar dat vloeibare spul. Klik om te vergroten... speed versneden met pep"
"ik ben ook nooit langer dan 1 nacht doorgegaan.. de nacht daarop af en toe bier drinken op een feestje tot een uurtje of 5 maar dan wil ik toch echt gaan slapen :P"
"ligt er waarschijnlijk ook onder andere aan wat je onder een kater verstaat"
"Al neem ik 1 nakkie om 10 uur 's avonds, slapen gaat voor mij sowieso niet werken. Maarja, ik ben ook sowieso de hele nacht wakker als ik aan de pillen/mdma ga."
"door dit topic ja en nu bedenk ik me dat er nog wat klaar ligt ook waarom niet"
"eigenlijk gewoon chillen"