#1
Hallo iedereen,
Ik krijg vanaf januari een nieuw medicein wat moet werken als anti depressiva genaamd "Emirol" met als werkende stof "Mitrazepine". Nou weet ik dat die mediceinen een maandje moeten inwerken, en dat ik dan sowiso niets moet gebruiken, maar zoals ik het heb begrepen is het de bedoeling om die medicatie gewoon te blijven gebruiken en ik was niet bepaald van plan om nooit meer drugs te gebruiken...
Ik had op het XTC forum al gelezen dat je het nooit in combinatie met XTC met slikken, al stond er niet bij waarom niet... bij deze dus die vraag... ?
En heeft iemand ervaring, of wat dan ook met de medicatie in combinatie met de volgende dingen:
- Alcohol ?
- Wiet ?
- Cocaine ?
- GHB ?
Vooral blowen doe ik erg graag en eigenlijk is dat het enige wat ik erna weer dagelijks (?) wil gaan doen, maar ik gebruik van tijd tot tijd ook graag eens wat sos of ghb, dus alle informatie omtrent die dingen ben ik erg benieuwd naar. Alcohol drink ik in de regel niet, maar als het evt. samen gaat dan zal ik dat in die maand tijd wel eens gebruiken, meer als "vervanging".
Alvast bedankt,,![:)]()
Ik krijg vanaf januari een nieuw medicein wat moet werken als anti depressiva genaamd "Emirol" met als werkende stof "Mitrazepine". Nou weet ik dat die mediceinen een maandje moeten inwerken, en dat ik dan sowiso niets moet gebruiken, maar zoals ik het heb begrepen is het de bedoeling om die medicatie gewoon te blijven gebruiken en ik was niet bepaald van plan om nooit meer drugs te gebruiken...
Ik had op het XTC forum al gelezen dat je het nooit in combinatie met XTC met slikken, al stond er niet bij waarom niet... bij deze dus die vraag... ?
En heeft iemand ervaring, of wat dan ook met de medicatie in combinatie met de volgende dingen:
- Alcohol ?
- Wiet ?
- Cocaine ?
- GHB ?
Vooral blowen doe ik erg graag en eigenlijk is dat het enige wat ik erna weer dagelijks (?) wil gaan doen, maar ik gebruik van tijd tot tijd ook graag eens wat sos of ghb, dus alle informatie omtrent die dingen ben ik erg benieuwd naar. Alcohol drink ik in de regel niet, maar als het evt. samen gaat dan zal ik dat in die maand tijd wel eens gebruiken, meer als "vervanging".
Alvast bedankt,,
of slaperiger. Werking van alcohol is sterker.