Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMtrazapine (emirol) in combinatie met andere drugs ?

Mtrazapine (emirol) in combinatie met andere drugs ?

11 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik krijg vanaf januari een nieuw medicein wat moet werken als anti depressiva genaamd "Emirol" met als werkende stof "Mitrazepine". Nou weet ik dat die mediceinen een maandje moeten inwerken, en dat ik dan sowiso niets moet gebruiken, maar zoals ik het heb begrepen is het de bedoeling om die medicatie gewoon te blijven gebruiken en ik was niet bepaald van plan om nooit meer drugs te gebruiken...

Ik had op het XTC forum al gelezen dat je het nooit in combinatie met XTC met slikken, al stond er niet bij waarom niet... bij deze dus die vraag... ?

En heeft iemand ervaring, of wat dan ook met de medicatie in combinatie met de volgende dingen:

- Alcohol ?
- Wiet ?
- Cocaine ?
- GHB ?

Vooral blowen doe ik erg graag en eigenlijk is dat het enige wat ik erna weer dagelijks (?) wil gaan doen, maar ik gebruik van tijd tot tijd ook graag eens wat sos of ghb, dus alle informatie omtrent die dingen ben ik erg benieuwd naar. Alcohol drink ik in de regel niet, maar als het evt. samen gaat dan zal ik dat in die maand tijd wel eens gebruiken, meer als "vervanging".

Alvast bedankt,, :)
J
JhovaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Remeron en alcohol --> :kots: of slaperiger. Werking van alcohol is sterker.
Remeron en weed --> slaperiger. En de kamer wordt rokeriger.
Remeron en coke --> Geen idee.
Remeron en GHB --> Kun je al gauw out van gaan.

Misschien moet je eens amoniak proberen te snuiven, geeft direct resultaat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jhova zei:
Remeron en alcohol --> :kots: of slaperiger. Werking van alcohol is sterker.
Remeron en weed --> slaperiger. En de kamer wordt rokeriger.
Remeron en coke --> Geen idee.
Remeron en GHB --> Kun je al gauw out van gaan.
Klik om te vergroten...

Dankje :)

Jhova zei:
Misschien moet je eens amoniak proberen te snuiven, geeft direct resultaat.
Klik om te vergroten...

:confused:
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heej slimneus,

Ik neem aan dat je die pillen niet voor de lol krijgt.Waarschijnlijk gaat het om een depressie en/of angststoornis (die twee lijken erg veel op elkaar). Om goed te kunnen bepalen of dit iets voor jou is, IS HET VAN GROOT BELANG, dat je dit in een nuchtere toestand ondergaat.

Als je eenmaal stabiel bent en bent ingesteld, kan ik me voorstellen dat je eens een jointje of biertje of wat dan ook neemt. Maar simpelweg, nu, op dit moment is gewoon niet slim. Ten eerste omdat je niet leert kennen hoe het medicijn op je inwerkt; en ten tweede omdat onder invloed van de middelen die je wilt gaan gebruiken je "aandoening"kan verslechteren.

Gewoon kwestie van koppie gebruiken jongen!!
b
brandwijk12Lid
01-01-2024, 00:00
#5
boris75 zei:
Heej slimneus,

Ik neem aan dat je die pillen niet voor de lol krijgt.Waarschijnlijk gaat het om een depressie en/of angststoornis (die twee lijken erg veel op elkaar). Om goed te kunnen bepalen of dit iets voor jou is, IS HET VAN GROOT BELANG, dat je dit in een nuchtere toestand ondergaat.

Als je eenmaal stabiel bent en bent ingesteld, kan ik me voorstellen dat je eens een jointje of biertje of wat dan ook neemt. Maar simpelweg, nu, op dit moment is gewoon niet slim. Ten eerste omdat je niet leert kennen hoe het medicijn op je inwerkt; en ten tweede omdat onder invloed van de middelen die je wilt gaan gebruiken je "aandoening"kan verslechteren.

Gewoon kwestie van koppie gebruiken jongen!!
Klik om te vergroten...


Als je cocaine en ghb met de remeron gebruikt heb je een grote kans op een serotinesyndroom of een enkeltje ic. Gebruik je verstand. Ik slik zelf ook remeron en ze hebben remeron in combinatie met xtc/cocaine/ghb mij ten stelligste ontraden.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

GHB gebruik ik regelmatig, soms meerdere malen per week, zonder problemen... Heb nu zelfs wat op :P

Coke lijk ik vanaf te zijn :) ik wil sowiso niets snuiven totdat ik compleet van mn neusdruppels (met 8 jaar mn langste verslaving) af ben...

Alleen xtc... Een ervaren gebruiker die ik ken zegt dat het moet kunnen.. Iemand verder ervaring ermee ? Tuurlijk zeggen ze dat je geen XTC moet slikken, zeggen ze altijd
b
brandwijk12Lid
01-01-2024, 00:00
#7
eyebeekaii zei:
Alleen xtc... Een ervaren gebruiker die ik ken zegt dat het moet kunnen.. Iemand verder ervaring ermee ? Tuurlijk zeggen ze dat je geen XTC moet slikken, zeggen ze altijd
Klik om te vergroten...


Je bent verstandig en wijs genoeg om zelf je beslissingen te nemen. Maar.. Neem nu maar van mij aan dat artsen dat niet voor niets zeggen...
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,

Ik slik al enkele jaren Remeron. (Mirtazinpine)
Hierbij drink ik wel aardig wat alcohol (in het weekend voornamelijk!) ik merk dat ik hier wat onrustiger, en mss zelfs wel verdrietiger/sneller geirriteerd wordt dan anders, depressiver wil ik niet per direct zeggen!

Wiet rook ik nog net als voorheen, veel en met heel veel regelmaat.
Hiervan merk ik alleen dat ik sneller moe en lam wordt!

De rest ben ik niet mee bekent.

Wel met Salvia, vooralsnog geen effect!
Met Truffels, Ook WEINIG effect.
Kratom, GEEN effect.

Veel succes ermee iig!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dankje ! :)

Alcohol drinken doe ik niet....

Met wiet ervaar ik t zelfde...

Van GHB ga ik eerder ko...

XTC alleen met GHB geprobeerd en dat liep niet helemaal lekker :P

En coke ook gewoon als van tevoren... Maar wil er evengoed verder mee kappen omdat het gewoon niet samen gaat met mijn neusdruppelverslaving, waarik ook vanaf probeer te komen.
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij XTC heb je trouwens grote kans dat dat niets meer doet. SSRI's moduleren de serotonineniveaus in je hersenen. Als er MDMA binnen komt, kan dat niets doen, want de SSRI zit al op die receptor. Kortom XTC in combinatie met een SSRI werkt niet. Effect is nageno0eg nul.

Nu is Remoron (of die andere naam) een ander type. Het werkt net iets anders dan een SSRI of SNRI. Hoe dat dan werkt, weet ik ook niet, maar, ik zou wel wat voorzichtig doen.... Je krijgt die pillen natuurlijk niet voor niets en om dan zelf nog eens je hormoonhuishouding overhoop te gooien... tja....
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
jellinek zei:
In de hersenen zorgt XTC voor een sterk verhoogde afgifte van serotonine terwijl de antidepressiva serotonine na afgifte vasthouden. Bij gecombineerd gebruik bestaat het gevaar dat er teveel serotonine in de hersenen aanwezig is. Teveel serotonine kan leiden tot serotoninevergiftiging. Dit uit zich onder andere in oververhitting, bewustzijnsstoornissen, bloedklontering en hartritmestoornissen. Met name de bloedklontering en hartritmestoornissen zijn levensgevaarlijk. Deze kunnen tot herseninfarcten, hartinfarcten en hartstilstand leiden.
In de lever kunnen antidepressiva (vooral fluoxetine, paroxetine, en fluvoxamine) de afbraak van XTC vertragen. Het gevolg hiervan is dat XTC minder snel afgebroken wordt en daardoor langer in het lichaam aanwezig is. Als je meerdere XTC pillen op een avond slikt en daarnaast ook nog antidpressiva gebruikt kan dit leiden tot gevaarlijk hoge concentraties XTC in het lichaam.
Klik om te vergroten...
Bron : Jellinek

SSRI's binden niet aan serotoninereceptoren maar vertragen de serotonineheropname, hierdoor kun je gevaarlijk hoge serotonineconcentraties in je hersenen krijgen. Remeron heeft een ietwat andere werking dan ssri's maar zorgt wel voor verminderde heropname. Ik zou maar oppassen!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja moet zeggen dat ik toen in combinatie met ghbwel een vreemde avond heb gehad waar een paar dingen erg moeilijk te plaatsen zijn... Zoals waarom ik tijdens die ko gewoon dingen kon doen, want de week erna is me hetzelfde overkomen, alleen zonder xtc erbij... Maar ik moet ook weer zeggen, voor ik de ghb nam voelde ik de xtc heel geleidelijk opkomen... Heel prettig :) maar ghb werkt bij mij op de een of andere manier altijd binnen 5 minuten dus 5 minuten na inname van de ghb telt al niet meer :P

Maar na die week erna met de ghb vond ik het wel genoeg... Had namelijk net zo teveel gepakt als de week ervoor, en mn ouders vonden me toen in een staat waarin ik hun volgens hen niet herkende, ik ook niet kon praten, reageren, eigenlijk nix, en ik weet er zelf uiteraard niets van. Maargoed, no more drugs for me as long im on medicine :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."