Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk topic vogel, hehe ik vind die tipjes van je een hoge abstracte-kunstwaarde hebben"
"euh? grafiekje erbij?"
"ben nu net weer gestopt na een paar weken elke dag blowen, vind het verschrikkelijk, de nadelen stapelen zich veel te snel op. nu voel ik mij wel goed maar mis ik weer bepaalde diepgang en motivatie... zucht heb op ja gestemd"
"azarius heeft wel een grote naam en imago groot te houden ze zullen geen verkeerde schimmeltjes opsturen, de prijs is er ook wel naar"
"er is nog een uiterst goede techniek om je wiet fijn te malen, pers zoveel mogelijk lucht uit je zakje en rol het op, leg het tussen je handen en 'wrijf je handen warm' als je het goed gedaan hebt zal er van je wiet niet veel meer overschieten dan poeder. moet je maar eens proberen met je laatste jointje."
"Blowen slecht voor je longen? Blowen slecht voor je longen lijkt me logisch"
"dat ben ik ook van plan zie, nu eindelijk eens en voor altijd afkicken van de tabak, paar weken geen thc meer aanraken en dan eens per week een pijpje hasj roken. *kickt af*"
"ja dat hoort erbij, bij mij duurde die angst om stoned bij de ouders te zijn tot ik een jaar of 20 was, toen kon ik plots zelf vlotter met mijn ouders omgaan dan toen wanneer ik nuchter was. (en dat lijkt me dan ook weer niet normaal) Het is een handig als je ouders weten dat je smoort, eerst zullen ze wat boos zijn maar daarna maakt het de situatie een stuk gemakkelijker. (in mijn geval was dat toch zo) wiet = een gezonde dosis paranoia van tijd tot tijd, hou het een beetje in de gaten als die paranoia erger wordt"
"ik heb een vraagje over het puur roken (ik vind het zelf heerlijk naief maar toch ga ik het eens vragen zie) hier en daar zijn er mensen die het aanraden om wiet of hasj puur te roken, nu is mijn vraag, zijn er ook rokers tussen die mensen? maakt het iets uit of je je wiet puur rookt als je daarvoor en daarna toch vrolijk aan je sigaretjes lurkt?"
"popmuziek ouders mensen die zeuren mensen die niet echt iets bijdragen aan de groep zatte mensen laat me chillen man!"