Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Brand pilsje op het werk. Nu wat Volga Wodka"
"Bier, veel bier."
"Drink eigenlijk ook vrij veel water, itt tot vroeger. Dit is wel iets wat komt door mijn gebruik."
"Whisky. Gisteren sowieso veel whisky gedronken, al dan in combo met cola's."
"Grimbergen Blond."
"Lake zei: Bier..of. tequila..of wodka.. weet ik niet meer. Het was iig gezellig gisteren. Klik om te vergroten... Altijd goed"
"aaah...laatste vrije avond. Time to get drunk. Warsteiners zijn op, nu volgt de port (Sea Lord Ruby)."
"Re: willem tel zei: flash kieke zei: Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol) Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen. Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan. Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs. Klik om te vergroten... dat persentage brand de haren van je ziel ! denk ik gaat dus tenkoste van mij smaakervaring daarom minder geschikt om te proeven maar wel om ondre te gaan Klik om te vergroten... Het valt allemaal wel mee. In Spanje heb ik ook die zwarte 80% variant gehad, en als je daar gewoon kleine slokjes van neemt is het best te doen. Het brand inderdaad als een motherfucker, maar we hadden flessen sangria en dropshot om gelijk die smaak weg te spoelen. Overigens smaakt alle alcoholische drank daarna als water, dus dronken word je toch wel"
"Technisch gezien hoort dit topic overigens in Natuurlijk Empathogenen. Want het is ons niet te doen om de alcohol, maar om de Thujon."
"Ik heb me niet gehouden aan de regels, en het is op zich ook nog wel te zuipen. Je moet het gewoon niet benaderen als drank, en gewoon een dopje wegtikken i.p.v een glas. Ik hou wel van sjiek, maar moeilijk doen is dan weer niks voor mij."