Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik zal even beginnen met me voor te stellen ik ben een jongen van 20 jaar. ik heb een helemoeilijke tijd achter de rug met een wiet verslaving vanaf mijn 17de 4 a 5 joints op een dag en vanaf mijn 18 heb ik 2 jaar aan de cocaine gezeten zolang mijn bankrekening dat toe liet het liefst tussen de 15 a 17 gram per week (nee ik ben er niet trots op maar ik heb gewoon een hele hogen tolerantie en ik kan mezelf niet in de hand houden) dit viel presies in de tijd dat mijn ouders in scheiding lagen nu ben ik na 2 jaar depresief te zijn geweest geknakt en heb ik het mijn ouders verteldt en ben ik na 4 maanden moeilijk door gaan en stoppen begonnen bij novadic kentron. nu ben ik 6 maanden clean geweest heb ik in een hele dronken bui Droevigen bui omdat mijn vader een hart aanval heeft gehad (Gelukkig nu alles weer goed) voor de eerste x speed gesnoven nu zijn we 2 weekenden verder heb ik al vanaf donderdag 3 uur smiddags tot nu zaterdag half 1 met 3 gram redelijk goede speed en ik heb er nog 1,5 klaar liggen.... ik heb het probleem dat ik niet kan stoppen ik voel nu al dat mijn neus een beetje een drukkend gevoel geeft en dat de letter die ik typ een beetje los over het schermbewegen en dat mijn tanden extra gevoelig zijn en losjes zitten. ik drink en eet al heel mijn leven super gezond dus dat is niet echt een probleem. maar hoe kom ik makkelijk van de speed af want ik gaf toenstrax het spul aan een vriend van mij. maar dan krijg ik weer zin in cocaine nu heb ik dat weer door kunnen verkopen maar wie kan mij helpen.,,, ik ben wanhoopig want ik kan wel weer 6 maanden stoppen en dan in een maand weer hele mijn leven naar de klote helpen. en hoe kom ik van de symtomen af- dan bedoel ik de- rode handen en rode vlekken op de onder arm--- De tandpijn en het loszitten gevoel.de opgezwollen aderen en het niet kunnen slapen ik weet dat het een kwestie van liggen is maar dat werkt bij mij niet zo goed"
"Re: HELP!!! Nu!! problemen UUouders Heej guy,s Ik heb weer nieuws na een hele langen moeilijke tijd ben ik nu eindelijk weer thuïs ik heb voet.bij stuk gehouden em we zijn ttot een compromis gekomen ik mag het jaja.zolang ik niet te overdreven.gaar.thuïs.köm. Maar als er nog maar.1 puntje HD wordt gevonden dan hoef ik echt niet.terug. Te komen. De sfeer is nog wel mega grimmig maarjA. Als het aan spap had gelegen was ik nu kraker gelukkig heb ik een super moeder. maar ik hen wel weer een boer geleerd dat wiet niet zö schadelijk os als. Coke of.xtc. Yeah!!"
"willemvaag zei: Maar ben blij dat je ouders het een beetje begrijpen en misschien doet je vader zo tegen jou maar denk dat hij van binnen toch je vader blijft. Iedereen voelt wel op een bepaalde manier. Wat wil je zelf omtrent de hard drugs? Wil je zelf ook die rommel weglaten of doe je het voor je ouders? Als je het voor je ouders doet wordt het heel moeilijk om het werkelijk te doen. Klik om te vergroten... Nou weet je het probleem mijn ouders zijn 5 jaar gescheden geweest en zijn sinds kort weer bij elkaar er is het een en ander gebeurt in ons gezinnetje. mijn moeder heeft mijn vader kunnen vergeven over wat er gebeurt en gezecht is. ik heb daar nog wat gemengde gevoelens over. ik heb altijd voor de volle 100% achter ons mam gestaan dus dat zit nog niet lekker tussen ons dus dit zal ook wel even duren voor wij elkaar weer helemaal liggen. en ik gebruik eigenlijk (vortaan sinds anderhalfjaar) alleen op feesten. maar ik ga er gewoon voor zorgen dat ik niks meer mee naar huis neem. en dat ik zowiezo naa een feestje niet thuis slaap voor de zekerheid. ik neem aan dat als ik zeg dat ik naar Masters ga dat ze dan bijv. wel twijfelen maar gelukkig ga ik dan altijd met mijn neefje dus dat zit dan meestal wel goed want niemand verwacht dat hij dat doen :P pluspunt. harry123 zei: Mooi om te horen dat je nu thuis bent inderdaad. Die grimmige sfeer gaat vanzelf weg, had ik thuis ook toen ik m'n ouders vertelde dat ik wel eens een pilletje gebruik. heel af en toe een keer een opmerking van ja dat komt door die pillen, als ik bijvoorbeeld iets doms doe. Maar ach daar kan ik wel mee leven. Hopelijk gaat het ook nog een keer zo bij jou. Klik om te vergroten... En harry ik weet precies wat je bedoelt ben afgelopen 2dagen ziek geweest elke keer als ik moest hoesten. JA jongen komt door dat blowen he! ik ben zowiezo al van mezelf vergeet achtig elke x als ik iets vergeet JA komt door dat blowen nu vindt ik dat niet erg maar ze doen dat dus ook waar familie bij is en dat heb ik liever niet. maarja nu begint iedereen dat te weten en sommige doen heel moeilijk met junk of buitenlander (ja sorry boeren hiero) en somige doen er heel neutraal over -ach het is maar wiet zeggen ze dan de eerste x schoot ik in de lach toen ik ons pap zun gezicht zag was zijn broer die dat zei haha maarja hou jullie nog op de hoogte ik vindt het mooi om te lezen hoe dat toch bij iedereen thuis verschilt toch zou ik wel willen weten woon je in een dorp pf in een gat (net als mij we hebben 8 straten in totaal) of in de stad en welke dan?"
"Haha de vraag die iedereen aan het denken zet. Bijde zijn helemaal andersik zeg altijd gajes hakken of.naar illegale tekno ha lkkr snel en ga je naar.een club discotheek ga dan rustig aan was sös snuiven PEPsoonlijk. Ga ik vur snelle maar let altijd goed op je zelf"
"Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen..."
"Nou als ik het in jou woorden moet zeggen heb je wel 2.fases ja maar dat is omdat als je je eerste lijn pakt je allert.en scherp word na je twee de lijn waar ik denk.geen 6Uur tussen zit je. an scherp naar strak gaat omdat je gewoon meer pakt en het niet helemAal uitgewerkt is. Correct me if. I am wrong"
"Hallo iK heb nu hulp nodig mzijn vader heeft voor de 4x wiet en wat speed gevonden ik had belooft dat niet meer te doen maar nu ish ij super boos maar hij zij dat hij mij er uit ging gooien als ik niet zou stoppen en daar ben ik nu dus egt bang voor maar nu komt mijn vraag. Want ik hoor hem met smam praten en schreeuwen maar ik heb dus nog tot morgen om te kijken wat ik ga zeggen verzinnen om me er uit te lullen. iemand tips? Groeten. PS. Ze zijn niet dom."
"Oja en trouwens hij heeft nu voor de eerste x pep gevonden. Hij weet nog niet wat het is maarja het is witte poeder dus word nog klote morge"
"Heej guy,s Bedankt voor jullie reacties jammer dat het niet mocht helpen. Ik lïg nu op de bank bij een vriend van mij. Eerlijkheid duurt dus niet het langs. Svader vroeg alleen doe je dat vaker en al lang. Uhm ja opzich wel. En 5min later sta ik buiten. Mijn broer joelend uit het raam. Maar ik heb nog hoop ons smam staat Nog achter mij. Maar even ter informatie. Ik köm uit een boerendorp svader ziet wiet als hard drugs en alcohol als soft dus ja. En hij is vrij streng/strikt zit nu toch weer lekker te blowen ik wil ook niet met alles stoppen maar dat snappen ze niet ze zien me als een junk."