Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving

Verslaving

53 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerlijke beschrijving van je, sterkte man!
hoop dat je het allemaal onder controle krijgt, na regen komt zonneschijn.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed zo! Ik ben heel erg blij te lezen hoe het nu met je gaat!

Daarnaast vind ik het erg dapper van je dat je zo eerlijk bent, zowel tegenover ons als tegenover jezelf!

Keep up the good work! Sterkte!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ontzettend bedankt voor alle reacties! Erg fijn om te lezen... :)

artwork zei:
Weet je al wanneer je terecht kan?
Klik om te vergroten...

Vanaf 8 februari een week in de detox, daarna een maand interne opname.

Hoe dan ook succes, ik ken je niet, maar ik wens je heel veel succes! Een verslaving wens ik niemand toe.
Klik om te vergroten...

Ik ken je ook niet en heb je hier verder ook nooit gezien. Maar altijd leuk om te lezen dat je meeleeft. Erg prettig.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#5
heel veel sterkte!
ik hoop echt dat je de motivatie houdt en alleen nog maar de voordelen gaat inzien van het niet drinken.
proost he!
(dubbel zeg)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anton zei:
Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Klik om te vergroten...

Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel. :wink:
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel sterkte en succes.
A
AntonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Svali zei:
Anton zei:
Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Klik om te vergroten...

Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel. :wink:
Klik om te vergroten...
Dat kan ook inderdaad. Ik heb wel eens gelezen volgens mij dat er klinieken zijn die verslaafden die gestopt zijn de kans bieden na een x aantal jaar om vrijwilligerswerk te doen.

En er zijn meer verslaafden die gestopt zijn en die anderen willen helpen. Keith Bakker, Niels S. (Van BNN, Afkicken of zo heette dat programma..)

Niels S. is in middels geen directeur meer van het bedrijf dat hij had... maar hij heeft het wel geprobeerd en wilde mensen wel helpen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Svali zei:
Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
Klik om te vergroten...

geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Svali zei:
Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
Klik om te vergroten...

geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
Klik om te vergroten...
Ook namens mij ofcourse.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paperplane. zei:
mandragora zei:
Svali zei:
Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
Klik om te vergroten...

geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
Klik om te vergroten...
Ook namens mij ofcourse.
Klik om te vergroten...

En namens mij!
Ben benieuwd hoe het zal gaan daar, al het beste toegewenst natuurlijk!
Zoals Mandragora ook al zegt:

na regen komt zonneschijn.
Klik om te vergroten...

Het beste!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
dit sub-forum heeft me altijd wat afgeschrikt door me eigen ontkenning, maar Svali veel succes toegewenst in deze donkere tijden voor je.

“What seems to us now as bitter trials are often blessings in disguise”
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook jullie bedankt! :)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is de stand van zaken nu Svali? wanneer ga je beginnen of ben je al begonnen?
succes he!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi Svali

Ik lees je post, en wil je op de valreep alle kracht en succes wensen, met deze ongelooflijke goede stap.

Als ik je verhaal lees, denk ik dat je enorm gemotiveerd bent, en het je zeker gaat lukken.

Uiteraard ben ik erg benieuwd hoe het verder verloopt.

Grtn :wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dank je Zjimiz,

Goed om te horen van iemand die zich het wel in kan leven denk ik zo. :wink:

Als ik terugkom zal ik zeker nog feedback gaan geven hier.

darkbull zei:
proost he!
(dubbel zeg)
Klik om te vergroten...

Ha ha, nu gaat het nog wel even op hoor!
K
Kevin van VlaanderenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enorm veel succes, ik steun je voor de volle 100% en weet dat het je zeker en vast ..al dan niet moeiteloos.. gaat lukken. Maar door vallen en opstaan wordt een mens nu eenmaal sterker.

Svali zei:
Anton zei:
Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Klik om te vergroten...

Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel. :wink:
Klik om te vergroten...

Het is net een uitdaging om je onder verslaafde mensen te begeven als je zelf gestopt bent.. als iedereen om je heen gebruikt en over gebruiken praat.. als je dan alles compleet kunt ontzien, dan wordt je ijzersterk en nog minder beïnvloedbaar dan "de nuchtere mensen".. geloof me vrij

SUCCES ^_^
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt Kevin,

Leuk om weer van je te horen. Komt goed allemaal.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nogmaals het allerbeste toegewenst! Veel plezier en geluk met je 'nieuwe' leven!
Succes daar en sterkte!

Peace!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Svali,
Veel success, ik hoop dat het allemaal een beetje goedkomt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, en je hier snel weer bent op DF!

Hou je taai,
Paperplane

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."