#1
eerlijke beschrijving van je, sterkte man!
hoop dat je het allemaal onder controle krijgt, na regen komt zonneschijn.
hoop dat je het allemaal onder controle krijgt, na regen komt zonneschijn.
artwork zei:Weet je al wanneer je terecht kan?
Hoe dan ook succes, ik ken je niet, maar ik wens je heel veel succes! Een verslaving wens ik niemand toe.
Anton zei:Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Dat kan ook inderdaad. Ik heb wel eens gelezen volgens mij dat er klinieken zijn die verslaafden die gestopt zijn de kans bieden na een x aantal jaar om vrijwilligerswerk te doen.Svali zei:Anton zei:Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel.![]()
Svali zei:Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
Ook namens mij ofcourse.mandragora zei:Svali zei:Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
Paperplane. zei:Ook namens mij ofcourse.mandragora zei:Svali zei:Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
na regen komt zonneschijn.

darkbull zei:proost he!
(dubbel zeg)
Svali zei:Anton zei:Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."