Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 fases bij onder invloed zijn van speed

2 fases bij onder invloed zijn van speed

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
Hoe meer je gebruikt, des te heftiger dat het werkt, natuurlijk per persoon verschillend.

Maar ik herken mezelf ook erin dat als ik meer heb gebruikt ik ook pas later strakke kaken ed krijg
m
mijaserLid
Hallo
Gebruik af en toe wat drugs, meerbepaald speed en/of sos of xtc.
Zoals ik al in een ander topic had geplaatst heb ik veel last van mijn kaken tijdens het gebruik van welke upper dan ook. Bij tripmiddelen heb ik hier geen last van. Downers heb ik nog niet gebruikt enkel is een klein beetje ket.
Nu mijn vraag waar de titel ook om draait :grin:
Als ik speed gebruik heb ik niet direc last van mijn kaken. Het is te zeggen als ik het beperk.
Voor te leren gebruik ik welleens wat speed, maar dan wat minder (3kleine lijntjes- max 100mg)
Zolang ik minder dan ongeveer 100mg gebruik (hangt natuurlijk ook wat af vn de kwaliteit vn de speed maar die is tegenwoorden een stuk beter hier) heb ik hier geen last van e heb ik enkel een beetje een 'geconctentreerd' gevoel. Heb dan ook geen enorme pupillen wat ik wel heb als ik meer gebruik. Iemand hier een verklaring voor? Is het gewoon vanaf een bepaald aantal mg's amf. dat ik hier last van heb?
D
Drache20Lid
Nou als ik het in jou woorden moet zeggen heb je wel 2.fases ja maar dat is omdat als je je eerste lijn pakt je allert.en scherp word na je twee de lijn waar ik denk.geen 6Uur tussen zit je. an scherp naar strak gaat omdat je gewoon meer pakt en het niet helemAal uitgewerkt is.
Correct me if. I am wrong
h
harry123Lid
Hmm mwah vaak sta ik wel strak van de pep maar heb ik het zelf niet door :P
Q
QbaasLid
Wat mijn remedie hiervoor is, is magnesium. Dit koop je gewoon bij de drogist in pilvorm (bij de vitamine pillen enzo). Ik neem meestal 400 tot 800 mg op een avond als ik speed gebruik en heb echt nergens last van :) (ook bij andere amfetaminen zoals xtc en 4fmp)
m
mick swaggerLid
Qbaas zei:
Wat mijn remedie hiervoor is, is magnesium. Dit koop je gewoon bij de drogist in pilvorm (bij de vitamine pillen enzo). Ik neem meestal 400 tot 800 mg op een avond als ik speed gebruik en heb echt nergens last van :) (ook bij andere amfetaminen zoals xtc en 4fmp)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, malen met de kaken (kaakschaatsen :beer: ), en de spanning in je spieren kun je inderdaad met magnesium beperken. Ik heb hier zelf ook erg veel ervaring mee en meerdere keren uitgeprobeerd met en zonder. Magnesium is ideaal en tandenbesparend tijdens het gebruik van ---- -aminen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."