Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfgekick Wiet en Coke, Na 6 maanden ben je Speed verslaaft

Afgekick Wiet en Coke, Na 6 maanden ben je Speed verslaaft

1 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Drache20Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik zal even beginnen met me voor te stellen ik ben een jongen van 20 jaar.
ik heb een helemoeilijke tijd achter de rug met een wiet verslaving vanaf mijn 17de 4 a 5 joints op een dag en vanaf mijn 18 heb ik 2 jaar aan de cocaine gezeten zolang mijn bankrekening dat toe liet het liefst tussen de 15 a 17 gram per week (nee ik ben er niet trots op maar ik heb gewoon een hele hogen tolerantie en ik kan mezelf niet in de hand houden) dit viel presies in de tijd dat mijn ouders in scheiding lagen
nu ben ik na 2 jaar depresief te zijn geweest geknakt en heb ik het mijn ouders verteldt en ben ik na 4 maanden moeilijk door gaan en stoppen begonnen bij novadic kentron.
nu ben ik 6 maanden clean geweest heb ik in een hele dronken bui Droevigen bui omdat mijn vader een hart aanval heeft gehad (Gelukkig nu alles weer goed) voor de eerste x speed gesnoven nu zijn we 2 weekenden verder heb ik al vanaf donderdag 3 uur smiddags tot nu zaterdag half 1 met 3 gram redelijk goede speed en ik heb er nog 1,5 klaar liggen.... ik heb het probleem dat ik niet kan stoppen ik voel nu al dat mijn neus een beetje een drukkend gevoel geeft en dat de letter die ik typ een beetje los over het schermbewegen en dat mijn tanden extra gevoelig zijn en losjes zitten. ik drink en eet al heel mijn leven super gezond dus dat is niet echt een probleem. maar hoe kom ik makkelijk van de speed af want ik gaf toenstrax het spul aan een vriend van mij. maar dan krijg ik weer zin in cocaine nu heb ik dat weer door kunnen verkopen maar wie kan mij helpen.,,, ik ben wanhoopig want ik kan wel weer 6 maanden stoppen en dan in een maand weer hele mijn leven naar de klote helpen. en hoe kom ik van de symtomen af- dan bedoel ik de- rode handen en rode vlekken op de onder arm--- De tandpijn en het loszitten gevoel.de opgezwollen aderen en het niet kunnen slapen ik weet dat het een kwestie van liggen is maar dat werkt bij mij niet zo goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Afgekick Wiet en Coke, Na 6 maanden ben je Speed verslaa

Hey,
Je bent op de goede weg, maar een bekend iets is het vervangen van de ene verslaving met de andere.
De symptomen die je beschrijft, zijn standaard reakties, of allergische reakties door pep gebruik..
Niet kunnen slapen is een logische reaktie en het "losse tanden" gevoel is ook een bekend verschijnsel bij speed gebruik.
Voordat je bloedvaten echter zo aangetast zijn door speed, zodat je tanden echt los gaan zitten, duurt volgens mij veel langer, dan de paar weken dat je speed genuttigd hebt.

Maar de rode handen en vlekken duiden naar mijn mening op een histamine reaktie, ofwel een allergische reaktie. Dit kan komen door de spullen waarmee de pep gemixt is.
Of heb je beschikking over pure pasta speed?
De allergische reakties zijn daarmee veel minder, dan de "wasmiddelpep "die vaak verkocht word.

Je moet de voors en tegens maar eens op een rijtje zetten, en dan besluiten wat je echt wilt.
Als je de negatieve gevolgen van "Straat speed" niet meer de moeite vind, zal stoppen makkelijker zijn.
Heel veel succes en wijsheid gewenst. Maak goede keuzes en hou je daaraan.
Ook al klinkt dit eenvoudig, en lijkt het moeilijk, het kan echt!
Weer voor de coke gaan, kost je nog veel meer, op dat spul zit bij veel mensen echt geen rem!

Maak g
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."