Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFijne witte kerst allemaal!!

Fijne witte kerst allemaal!!

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine doerak.

Als er een zakje coke tien meter bij mij vandaan ligt is het op in een uurtje. Wat een fiendish asshole, kan hem niet verslaan dus ik waag me er niet aan.

Fijne coca-christmus
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
robinjoo1 zei:
goh coke duurt heel kort
dan kan je beter overstappen op pep
Klik om te vergroten...
Als hij zich nu al kapot en uitgeput voelt zou ik geen pep meer nemen 😂
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit jaar vier ik kerst in mijn eentje. Dus perfect voor een coke binge!

Fijne feestdagen snuivers!
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Draaimiddel zei:
Zit nu op iets van 0.7g, jij?
Klik om te vergroten...
al flink wat grammen deze maand ja
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#5
hoeveel snats jij weg?
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
WAZA zei:
hoeveel snats jij weg?
Klik om te vergroten...
Zit nu op iets van 0.7g, jij?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Kleine doerak.

Als er een zakje coke tien meter bij mij vandaan ligt is het op in een uurtje. Wat een fiendish asshole, kan hem niet verslaan dus ik waag me er niet aan.

Fijne coca-christmus
Klik om te vergroten...

Zelfs al ligt het bij de buren dan is het nog op in 1 nacht. Blijf er liefst zo ver mogelijk van weg 😅.
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update dag 2, 1e kerstdag..

Misschien 4 kleine lijntjes en ben nu al kapot. Uitgeput gevoel. Coke lijkt na een kwartier ofzo al uit te werken..

74% onversneden coke (getest in het lab)
Dit gevoel heb ik normaal nooit.

Door snuiven voordat mijn vriendin weer thuis komt. Alles moet op 😜
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
goh coke duurt heel kort
dan kan je beter overstappen op pep
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had wel beter geweest, ja... Ach, het was even leuk. Nu op de blaren zitten.

Edit 40 min later, dit heb ik echt nooit gehad. De coke is onversneden. Voel me echt mega uitgeput, vol zwaar hoofd, langzaam.

Nou, wijze les voor volgend jaar haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."