Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdexamphetamine voor mensen met ADD

dexamphetamine voor mensen met ADD

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dutchboek87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Ik ben richard
24 jaar jong
En ik heb ADD

Altijd druk in mijn hoofd, geen seconde rust
en al 3 jaar elke dag moe!
Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk altijd druk.


Ik wil vragen aan de mensen met (ADD) wat hun symptomen waren in het begin
en hoe lang die aanhielden.

Ik zelf gebruik nu sinds 2 weken dexamphetamine 3x5 mg per dag
maar ik weet niet of het wel voor mij bestemd is

Ik was al moe, en nu ben ik nog brakker
ik lijk wel een zombie, ik word er ook heel nerveus zenuachtig van.
Dat spul lijkt wel veel te sterk.

Ik snap ook niet dat ze dit vergelijken met speed
Als ik speed snuif dan ben ik vrolijk en is mijn hele hoofd leeg.

maar met dexamphetamine is dat het tegenovergestelde, geen zin om met mensen te praten
beetje proberen te vermijden, En ik ben nog steeds druk in mij hoofd

Hoe lang houd dit aan,
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.

En mensen met add herkennen jullie dit

lichamelijk altijd moe zijn en geestelijk altijd druk

Gr Richard
d
dutchboek87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
niet allemaal tegelijk
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een nieuweling op het gebied van speed en dex, heb zelf wel ADHD en speed werkt niet exact op mij zoals het op anderen werkt. Maar het enige advies wat ik je kan geven is:
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.
Klik om te vergroten...
Stoppen dus :)
Als je geen positief resultaat ondervind is er toch geen rede om door te gaan?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoppen dus :)
Als je geen positief resultaat ondervind is er toch geen rede om door te gaan?
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ook al wordt het voorgeschreven, als het niet goed voelt is het niet goed!
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Posting is al wat ouder maar wil toch nog graag reageren. Ben je nu idd gestopt met de medicatie? Want ritalin en aanverwante hebben 4 tot 6 weken nodig om helemaal op je lichaam in te werken. De nare bijwerking moeten dan ook minder worden. Het staat in de bijsluiter omschreven.

Ik heb inmiddels ook AD(H)D test gehad en men vroeg hoe ik tegenover medicatie stond, liever niet zei ik. Maar met het oog op mijn studie twijfel ik. Gek genoeg ben ik er niet vies van om met drugs te experimenteren maar voorgeschreven dagelijkse verplichting strijkt me tegen de haren in :mrgreen:
b
brimidorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik heb ook tentamen weken en ik zou dat ook wel eens een serieuze voorraad aan willen slaan, alleen ik heb nog geen vrienden die die dingen in voorraad hebben staan :wink:
Ik heb ze echt nodig om me goed te kunnen concentreren, als je me toevallig uit de brand kan helpen zou dat fijn zijn :) stuur maar een berichtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."