#1
Hallo
Ik ben richard
24 jaar jong
En ik heb ADD
Altijd druk in mijn hoofd, geen seconde rust
en al 3 jaar elke dag moe!
Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk altijd druk.
Ik wil vragen aan de mensen met (ADD) wat hun symptomen waren in het begin
en hoe lang die aanhielden.
Ik zelf gebruik nu sinds 2 weken dexamphetamine 3x5 mg per dag
maar ik weet niet of het wel voor mij bestemd is
Ik was al moe, en nu ben ik nog brakker
ik lijk wel een zombie, ik word er ook heel nerveus zenuachtig van.
Dat spul lijkt wel veel te sterk.
Ik snap ook niet dat ze dit vergelijken met speed
Als ik speed snuif dan ben ik vrolijk en is mijn hele hoofd leeg.
maar met dexamphetamine is dat het tegenovergestelde, geen zin om met mensen te praten
beetje proberen te vermijden, En ik ben nog steeds druk in mij hoofd
Hoe lang houd dit aan,
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.
En mensen met add herkennen jullie dit
lichamelijk altijd moe zijn en geestelijk altijd druk
Gr Richard
Ik ben richard
24 jaar jong
En ik heb ADD
Altijd druk in mijn hoofd, geen seconde rust
en al 3 jaar elke dag moe!
Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk altijd druk.
Ik wil vragen aan de mensen met (ADD) wat hun symptomen waren in het begin
en hoe lang die aanhielden.
Ik zelf gebruik nu sinds 2 weken dexamphetamine 3x5 mg per dag
maar ik weet niet of het wel voor mij bestemd is
Ik was al moe, en nu ben ik nog brakker
ik lijk wel een zombie, ik word er ook heel nerveus zenuachtig van.
Dat spul lijkt wel veel te sterk.
Ik snap ook niet dat ze dit vergelijken met speed
Als ik speed snuif dan ben ik vrolijk en is mijn hele hoofd leeg.
maar met dexamphetamine is dat het tegenovergestelde, geen zin om met mensen te praten
beetje proberen te vermijden, En ik ben nog steeds druk in mij hoofd
Hoe lang houd dit aan,
want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende.
En mensen met add herkennen jullie dit
lichamelijk altijd moe zijn en geestelijk altijd druk
Gr Richard
