#1
"...al met al blijft het een geweldige drugs waar je prima normaal op kan functioneren."
dat het een geweldige drug is ben ik met je eens, maar prima normaal erop functioneren moet ik toch erg twijfelachtig noemen. want zelf ben ik nog amper in staat om normaal te functioneren dan, kan dan alleen maar wazig voor me uitstaren met een grijns op mijn gezicht.
hahaha,
dat het een geweldige drug is ben ik met je eens, maar prima normaal erop functioneren moet ik toch erg twijfelachtig noemen. want zelf ben ik nog amper in staat om normaal te functioneren dan, kan dan alleen maar wazig voor me uitstaren met een grijns op mijn gezicht.
hahaha,