#1
Heb pas een voorraadje Temgesic SL 0.2mg weten te bemachtigen.
Was eigenlijk op zoek naar OxyCodon, maar toen kwam dit op m'n pad.
De werkzame stof is Buprenorfine (http://en.wikipedia.org/wiki/Buprenorphine).
Vorige week had ik 3 tabletten oraal (onder de tong) ingenomen om het ff te testen en werd daar al wel een beetje wappie van, zweverig en verdoofd zeg maar.
Gisteren besloot ik er weer wat mee te experimenteren en heb ik 6 tabletten oraal ingenomen.
Uiteraard werd ik daar goed wazig van en toen het na ongeveer 6 uur zo'n beetje aan het uitwerken was heb ik nog 2 tabletten gesnoven.
Toen ik een paar uur later wilde gaan slapen had ik het gevoel zo in slaap te komen, was best lam.
Maar uiteindelijk heb ik de hele nacht geen slaap gehad.
Ik had de hele tijd het gevoel elk moment in slaap te vallen, maar het kwam er niet van.
Het was alsof ik de hele nacht tussen slapen en wakker in zat, want het was niet echt een vervelende manier van wakker liggen.
Vanochtend zat ik nog flink in een roes en dat heeft tot in de middag wel aangehouden (als een zombie op m'n werk gezeten).
Ik was best verbaasd over hoe lang het spul dit keer werkte, uiteindelijk zo'n 24 uur
(niet 24u maximaal natuurlijk, maar na 24u was het nog duidelijk merkbaar).
Al met al een aparte ervaring (heb sowieso niet veel praktijk ervaring met opioiden), maar voor mij ook een waarschuwing dat de kracht makkelijk te onderschatten is.
Was eigenlijk op zoek naar OxyCodon, maar toen kwam dit op m'n pad.
De werkzame stof is Buprenorfine (http://en.wikipedia.org/wiki/Buprenorphine).
Vorige week had ik 3 tabletten oraal (onder de tong) ingenomen om het ff te testen en werd daar al wel een beetje wappie van, zweverig en verdoofd zeg maar.
Gisteren besloot ik er weer wat mee te experimenteren en heb ik 6 tabletten oraal ingenomen.
Uiteraard werd ik daar goed wazig van en toen het na ongeveer 6 uur zo'n beetje aan het uitwerken was heb ik nog 2 tabletten gesnoven.
Toen ik een paar uur later wilde gaan slapen had ik het gevoel zo in slaap te komen, was best lam.
Maar uiteindelijk heb ik de hele nacht geen slaap gehad.
Ik had de hele tijd het gevoel elk moment in slaap te vallen, maar het kwam er niet van.
Het was alsof ik de hele nacht tussen slapen en wakker in zat, want het was niet echt een vervelende manier van wakker liggen.
Vanochtend zat ik nog flink in een roes en dat heeft tot in de middag wel aangehouden (als een zombie op m'n werk gezeten).
Ik was best verbaasd over hoe lang het spul dit keer werkte, uiteindelijk zo'n 24 uur
Al met al een aparte ervaring (heb sowieso niet veel praktijk ervaring met opioiden), maar voor mij ook een waarschuwing dat de kracht makkelijk te onderschatten is.
