Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben morgen van plan te gaan trippen in het bos , is het mogelijk lsd te combineren met yopo zaadjes ? alvast bedankt voor de reacties"
"nog goed na 2 maanden ?"
"Ok bedankt , vanavond eens uit proberen"
"ExceptionalInsight zei: Volgens mij is het normaal als ze een beetje wit zijn, maar zonder foto kunnen wij ook weinig zeggen. Klik om te vergroten... ja zo zien ze eruit alleen dan nog iets meer wit , maar denk dat het wel ok is"
"Je kunt weldegelijk hallucinaties krijgen van benzo's , je moet maar eens wakker blijven en in je kamer rondkijken. Ik zie er altijd grappige geesten van of van die rare hoofden ect.. Maar dat waren ook benzo's met een hypnotiserende werking , maar denk dat het ook wel mogelijk moet zijn met de kalmerende werking , zeker als je erbij geblowd hebt."
"Michel1989 zei: He, laat eens zien welke je heb besteld dan? Linkje ofzo? Normaal gesproken moet je de bak 12 uur floaten, dus tot het randje vol met water zetten, boel afgieten, en de zak eromheen! Ongeveer 2 weken wachten en je hebt ze. Klik om te vergroten... http://www.azarius.net/smartshop/shroom ... _cubensis/ Ok heb het bakje nu vol water gedaan en in de koelkast gezet. Morgen haal ik hem eruit en steek ik hem in de zak , hopelijk komen er dan na 2 weken paddo's tevoorschijn :P"
"Mijn hond heeft het bakje op de grond laten vallen... Er is een klein beetje zand uit dat erin zat , kan dit veel kwaad ? Ik heb de zak maar op een hogere plek gezet en gewoon dicht gelaten. Ik hoop dat dit niet zo erg is.. anders ben ik 45 euro kwijt :P"
"Dr.Zoidberg zei: Mijn hond heeft het bakje op de grond laten vallen... Er is een klein beetje zand uit dat erin zat , kan dit veel kwaad ? Ik heb de zak maar op een hogere plek gezet en gewoon dicht gelaten. Ik hoop dat dit niet zo erg is.. anders ben ik 45 euro kwijt :P Klik om te vergroten... Iemand die dit weet ?"
"Weet er iemand hoe ik het best thee zet van de san pedro cactus, en eventueel ook tips voor de thee wat beter te laten smaken?"
"kapitein-x zei: Ik heb (helaas) niet een standaard recept voor je. Wel kan ik je aanraden om in dit topic wat rond te kijken: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 1&start=60 Daar wordt o.a. gesproken over het bereiden van san pedro thee. Ik heb daar toen zelf ook nog een paar lapjes tekst neergelegd waarin ik beschrijf hoe ik de thee heb gemaakt, of in ieder geval heb proberen te maken. (Maar pas de 2e keer ging het redelijk goed, en sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd. Dus ik kan je nog niet echt met zekerheid een recept geven) Erowid biedt ook een aantal bereidingswijzen: http://www.erowid.org/plants/cacti/ (kijk bij 'preparation and recipies') Daar heb ik o.a. wat ideeën weggehaald. Persoonlijke tip: gebruik een pincet om met een draaibeweging de naaldclusters te verwijderen. Tenminste ik vond dat veel makkelijker dan met een mes. En bedenk (verbaas je ) dat de 'schil' van de cactus transparant/wittig is, en dus niet groen. Als de naalden er af zijn en de cactus in plakjes is gesneden kun je dat schilletje makkelijk verwijderen door er met je nagel onder te pulken. Als je daadwerkelijk aan de slag gaat, meld hier dan even je resultaten en bereidingswijze. Ben benieuwd. Beter laten smaken? Ik heb wel is gehoord dat samen met de thee grapefruitsap wordt gedronken, als ik me niet vergis. Klik om te vergroten... Ja heb de stekels van de cactus al proberen te verwijderen, maar met een mes is dat zeer moeilijk idd. En goed om te weten van die schil want dacht ze eraf te halen voor ik de cactus in plaksjes sneed maar dit leek mij ook al moeilijk te doen. Ik ben vanplan er 1 van deze dagen thee van te maken , zal hier ff posten hoe het allemaal verlopen is."