Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsphilosofer stones

philosofer stones

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen. :grin:
Klik om te vergroten...
Neem je wel het risico dat ze égt verschimmelen en lijkt me ook meer kans op misselijkheid en zulke bijeffecten..
Klik om te vergroten...

Klopt, maar als ze nog even net potenter worden heb je dat er misschien voor over. De een wel de ander niet. Ik raad het ook niet aan, maar het kan. Heb het zelf een keer gedaan, moet zeggen ik had er geen rare bij effecten van, maar wel een flinke stevige trip van 12gr vers. :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post ff 1 of meerdere foto's als dat mogelijk is. Wel beetje duidelijke. Dan kan er wsl zo gezegd worden of je ze moet eten of niet. Zou je ze niet kunnen eten.. terug sturen en nieuwe eisen :P
D
Dr.ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ze besteld via azarius en ze zijn net aangekomen. Maar ze zien er wel beschimmeld wit uit... zijn deze nog in orde voor te gebruiken ? alvast mercie
D
Dr.ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Volgens mij is het normaal als ze een beetje wit zijn, maar zonder foto kunnen wij ook weinig zeggen.

Klik om te vergroten...
ja zo zien ze eruit alleen dan nog iets meer wit , maar denk dat het wel ok is :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das gewoon in orde. Dat zit er altijd op. Alle paddo-soorten heb zulke witte plekken erop..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen. :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen. :grin:
Klik om te vergroten...
Neem je wel het risico dat ze égt verschimmelen en lijkt me ook meer kans op misselijkheid en zulke bijeffecten..
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarschijnlijk zijn ze nog wel te eten...

heb je geen foto?
D
Dr.ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Zien ze er beschimmeld uit of zijn ze ook daadwerkelijk beschimmeld?
Klik om te vergroten...
Nee kan geen foto van maken heb fototoestel niet bij de hand. Maar ze zien er niet echt slecht uit , gwn een wit laagje erop. En je hebt ook nog gwn stukken die bruin/zwart zijn , en ze stinken ook niet ofzo. Denk dat ik ze straks gwn opeet :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zien ze er beschimmeld uit of zijn ze ook daadwerkelijk beschimmeld?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij is het normaal als ze een beetje wit zijn, maar zonder foto kunnen wij ook weinig zeggen.

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eten en dik trippen op de o zo vriendelijk Sclerotia :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."