Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat de.. Visuals van benzo's :S

Wat de.. Visuals van benzo's :S

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vecht dit eens uit in een PM ofzo :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Van benzo's krijg je geen visuals... dat is de bedoeling tenminste :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Denk het niet, heb die dingen jarenlang geslikt (oxazepam iig wel) volgens recept, ik had op het meest 150 mg per dag (maar toen ook dikke tollerantie + niet meer dan 50 mg in een klap), nu nam ik 100 mg, en ook nog eens verpoederd voor snellere opname (ik wou nogal wanhopig slapen :P )
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
zeg Angramar Temenos, neem je nog andere medicatie, of heb je ooit psychische problemen gehad? Was het een beangstigde ervaring. Persoonlijk zou ik nooit blowen en benzo's gebruiken.
Ik heb hetzelfde ong. meegemaakt toen ik eens wat zolpidem had, die rotzooi wil ik echt niet meer, totale black-outs terwijl mijn tolerantie wat benzo's betreft behoorlijk hoog is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
zazzoo zei:
zeg Angramar Temenos, neem je nog andere medicatie, of heb je ooit psychische problemen gehad? Was het een beangstigde ervaring. Persoonlijk zou ik nooit blowen en benzo's gebruiken.
Ik heb hetzelfde ong. meegemaakt toen ik eens wat zolpidem had, die rotzooi wil ik echt niet meer, totale black-outs terwijl mijn tolerantie wat benzo's betreft behoorlijk hoog is.
Klik om te vergroten...

Ik neem op het moment helemaal geen medicatie, ik heb een lange tijd oxazepam gehad (nu een paar maanden niet meer), en een langere tijd geleden heel kort risperdal, maar daar ben ik zo goed als meteen mee gestopt omdat het me totaal een ander persoon maakte en m'n hele belevingswereld zo goed als uitschakelde.. Heel eng.

Ik heb een diagnose van Schizotypische persoonlijkheidsstoornis, Schizoaffectieve stoornis en vroeger had ik ook een diagnose van dysthieme stoornis. Ook vermoedt m'n psych syndroom van asperger, maar daar ben ik (nog) niet op getest.

Verder was het niet beangstigend; Het was opzich zelfs leuk (vond het wel vet om een keer "nuchter" lsd visuals te zien, zonder in m'n hoofd te trippen) behalve dat ik me nogal zorgen maakte over het feit dat ik die visuals helemaal niet hoorde te hebben van benzo's. Ik voelde me de laatste 4 dagen sowieso iewat onwerkelijk en verward, maar dat is nu weer bijna over. Gebeurt elke zoveel tijd.

Wel wil ik erbij toevoegen dat ik absoluut niet dagelijks of zelfs wekelijks blow, en nu ook 0 tollerantie voor oxazepam heb.
D
Dr.ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt weldegelijk hallucinaties krijgen van benzo's , je moet maar eens wakker blijven en in je kamer rondkijken. Ik zie er altijd grappige geesten van of van die rare hoofden ect.. Maar dat waren ook benzo's met een hypnotiserende werking , maar denk dat het ook wel mogelijk moet zijn met de kalmerende werking , zeker als je erbij geblowd hebt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
Klik om te vergroten...

Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
blu zei:
Angramar Temenos zei:
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
Klik om te vergroten...

Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.
Klik om te vergroten...

Het is nu weer prima met me :P
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
blu zei:
Angramar Temenos zei:
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
Klik om te vergroten...

Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.
Klik om te vergroten...

Het is nu weer prima met me :P
Klik om te vergroten...

Ja nu weer wel, maar je weet nooit wanneer zo'n psychose terugkomt terug? Ik zal vast wel weer de zoveelste hier zijn trouwens, maar ik raad je echt aan om te stoppen met het gebruik van hallucinogenen, vooral wiet/hasj :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor hoelang? Jonge, accepteer nou gewoon eens dat sommige dingen voor jou niet zijn weggelegd. Wil je echt zo graag drugs gebruiken dat je er psychotische episodes voor overhebt? :confused: Kijk wat je nu in een korte tijd weer meemaakt. Ik zeg niet dat het per definitie door de drugs komt, maar je bent nou eenmaal de zwakste schakel door je psychische gesteldheid AT. Ik zou toch eens overwegen om een periode helemaal niks te gebruiken en te kijken hoe het je dan vergaat.. Bedoel het goed hoor, niet om je af te zeiken maar dat snap je denk ik wel. Lijkt me wel duidelijk te lezen.


En nou ga ik ff eten :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gok dat het getriggerd werd door de keta (paar dagen daarvoor ZWAAR aan de keta gezeten), en door de wiet paar dagen erna. Tijdje geen keta/wiet. Al doe ik tegenwoordig sowieso bijna nooit wiet, word er enorm para van als ik het vaak doe.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).
k
kouwerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een ordinaire vertoning.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
kouwer zei:
Wat een ordinaire vertoning.
Klik om te vergroten...

Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning... :rolleyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel leuk hoor, dat je er steeds met een intressant lulverhaaltje omheen draait.. :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
kouwer zei:
Wat een ordinaire vertoning.
Klik om te vergroten...

Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben dat niet hoor. Ik heb mezelf voorgenomen hem gewoon te negeren en dit topic vind ik trouwens niet echt heel belachelijk aangezien het om een echt probleem/vraagstuk gaat. En ik ben overigens niet zo laf dat ik als ik me ergens aan erger mijn frustraties niet met mijn eigen account durf te posten.

En ik vind het overigens ook niet kunnen dat je als mod gelijk met de vinger naar mij wijst. Getuigt weer van subjectiviteit. Structureel zie ik jullie misstappen maken.

Hij is deze gast en dat ben ik niet:
http://valkapot.hyves.nl/

Zie een andere post van hem.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
kouwer zei:
Wat een ordinaire vertoning.
Klik om te vergroten...

Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben dat niet hoor. Ik heb mezelf voorgenomen hem gewoon te negeren en dit topic vind ik trouwens niet echt heel belachelijk aangezien het om een echt probleem/vraagstuk gaat. En ik ben overigens niet zo laf dat ik als ik me ergens aan erger mijn frustraties niet met mijn eigen account durf te posten.

En ik vind het overigens ook niet kunnen dat je als mod gelijk met de vinger naar mij wijst. Getuigt weer van subjectiviteit. Structureel zie ik jullie misstappen maken.

Hij is deze gast en dat ben ik niet:
http://valkapot.hyves.nl/

Zie een andere post van hem.
Klik om te vergroten...

Wel bijzonder dat jullie IP adressen identiek zijn...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Wel bijzonder dat jullie IP adressen identiek zijn...
Klik om te vergroten...

Dat kan niet. Absoluut niet. Ik ben die gast niet en ik zie er niet zo uit. Kijk die hyves maar. Ik zou zoiets echt wel met mijn eigen account durven posten. Volgens mij zeg jij dat om je misstap goed te praten. Als iedereen een eigen ip adres heeft kan mijn ip onmogelijk identiek zijn aan dat ip-adres. Ik ben die gast echt niet, ik zou nooit een foto van AT op mijn hyve zetten. Ik wil niet vals beschuldigd worden en zeker niet door een moderator. Ik vind dit echt belachelijk.

Nu ben ik wel benieuwd naar dat ip adres. Stuur hem eens als hij zogenaamd toch van mij is.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij weet nog beter dan ik, dat je als persoon onder heeeeel veel verschillende IP adressen kan posten. Toch?

Takketekkie, Supermantatho, Kouwer, TomzOr-, Denizbier, Kookman, Spinme....

Wat maakt een beschuldiging van een moderator zo anders voor je dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."