#1
Vecht dit eens uit in een PM ofzo ![:openmouth:]()
Nick de Neger zei:Van benzo's krijg je geen visuals... dat is de bedoeling tenminste![]()
zazzoo zei:zeg Angramar Temenos, neem je nog andere medicatie, of heb je ooit psychische problemen gehad? Was het een beangstigde ervaring. Persoonlijk zou ik nooit blowen en benzo's gebruiken.
Ik heb hetzelfde ong. meegemaakt toen ik eens wat zolpidem had, die rotzooi wil ik echt niet meer, totale black-outs terwijl mijn tolerantie wat benzo's betreft behoorlijk hoog is.
Angramar Temenos zei:Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooidedacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.
Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
blu zei:Angramar Temenos zei:Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooidedacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.
Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.
Angramar Temenos zei:blu zei:Angramar Temenos zei:Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooidedacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.
Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.
Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.
Het is nu weer prima met me :P

Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).TrippyShit zei:Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren![]()
kouwer zei:Wat een ordinaire vertoning.

Ik vind het wel leuk hoor, dat je er steeds met een intressant lulverhaaltje omheen draait..Angramar Temenos zei:Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).TrippyShit zei:Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren![]()
Marla Singer zei:kouwer zei:Wat een ordinaire vertoning.
Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning...![]()
tomz0r zei:Marla Singer zei:kouwer zei:Wat een ordinaire vertoning.
Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning...![]()
Ik ben dat niet hoor. Ik heb mezelf voorgenomen hem gewoon te negeren en dit topic vind ik trouwens niet echt heel belachelijk aangezien het om een echt probleem/vraagstuk gaat. En ik ben overigens niet zo laf dat ik als ik me ergens aan erger mijn frustraties niet met mijn eigen account durf te posten.
En ik vind het overigens ook niet kunnen dat je als mod gelijk met de vinger naar mij wijst. Getuigt weer van subjectiviteit. Structureel zie ik jullie misstappen maken.
Hij is deze gast en dat ben ik niet:
http://valkapot.hyves.nl/
Zie een andere post van hem.
Marla Singer zei:Wel bijzonder dat jullie IP adressen identiek zijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."